J. Verlander Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har en Hugo Boss dress til salgs. Passer nok deg ganske bra, du er vel ikke så veldig mye under 180? Hvor lang er du? Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er 170, men uansett ikke interessert i å kjøpe. Forøvrig, "respektfremkallende" er ikke noe ord, men finnes det noe jeg kan bruke som gir samme mening? F.eks. i: "Soldatens uniform var xxxx" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 You short bastards. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 I know. Alltid fått høre at jeg er så høy, men har vel aldri vært høyest i noen sammenheng. Er ikke en gang høyest på jobb, men tror jeg har andreplassen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Har som regel alltid vært en av de høyeste de fleste steder. Jeg var 172 i 7. klasse, så strakte jeg meg til 184 i løpet av ungdomsskolen. Etter det har jeg bare vokst 2cm, så er 186. Men det er jo ingenting i forhold til kjempe-trollene her i tråden. Er 170, men uansett ikke interessert i å kjøpe. Forøvrig, "respektfremkallende" er ikke noe ord, men finnes det noe jeg kan bruke som gir samme mening? F.eks. i: "Soldatens uniform var xxxx" Respektabel? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Puny little humans. Endret 20. januar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Bare vent til sola kommer, du. Da blir du til stein. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det er derfor jeg har satset på en livsstil bak gardiner og lukkede dører, kun eksponert for lys fra datamaskiner og leselamper. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 One of us.. One of us.. One of us.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) For lang? Den kunne gjerne vært dobbelt så lang for min del. Når hver eneste scene er knallsterk og minneverdig er det heller trist når filmen er over. Det var akkurat det samme jeg sa da kjæresten min klagde over lengden (på filmen). Jeg ville ikke hatt hjerte til å kutte bort en eneste av scenene og ønsker meg heller en utvidet versjon. Det eneste jeg ikke likte var at slutten ikke overrasket meg. Etter ha bygd sympati for Django og Broomhilda i over to timer, og hele publikum sitter og venter på at det endelig skal gå bra for dem, så gjør det faktisk det. Det er slik enhver regissøer ville endt filmen, men jeg forventer at Tarantino ikke er som enhver regissør. Endret 20. januar 2013 av Spartapus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Var på Les Miserables med familien. Stakkars damene ved min venstre side hadde aldri hørt eller sett historien før og de gråt hylende Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det eneste jeg ikke likte var at slutten ikke overrasket meg. Etter ha bygd sympati for Django og Broomhilda i over to timer, og hele publikum sitter og venter på at det endelig skal gå bra for dem, så gjør det faktisk det. Det er slik enhver regissøer ville endt filmen, men jeg forventer at Tarantino ikke er som enhver regissør. Er tilbøyelig til å være enig - det var en relativt standard slutt (dog veldig over-the-top, på en kul måte), og det hadde vært gøy om Tarantino kom opp med noe annet, men jeg er jo egentlig glad for at det gikk bra. Det var imidlertid jævlig trist at Schultz skulle dø, han var den klare favoritten min gjennom hele filmen. Han fikk i det minste en rå død. Håper Tarantino lager en prequel som fokuserer på ham, han har jo vist at han er tilbøyelig til slikt med tanke på The Vega Brothers. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 http://theknife.net/2013/01/ticket-update/ ffffff. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Django Unchained er bare latterlig bra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Da er billetter til Django kjøpt og betalt. Kongesalen på Prinsen Kino (Google it). VIP-style, baby. Nice! Kongesalen eier! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Forcefully indeed! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Nice! Kongesalen eier! Både den og filmen eide hardt. Satan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå