Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har som regel alltid vært en av de høyeste de fleste steder. Jeg var 172 i 7. klasse, så strakte jeg meg til 184 i løpet av ungdomsskolen. Etter det har jeg bare vokst 2cm, så er 186. Men det er jo ingenting i forhold til kjempe-trollene her i tråden. :p

Er 170, men uansett ikke interessert i å kjøpe.

Forøvrig, "respektfremkallende" er ikke noe ord, men finnes det noe jeg kan bruke som gir samme mening? F.eks. i:

"Soldatens uniform var xxxx"

Respektabel?

Lenke til kommentar

For lang? Den kunne gjerne vært dobbelt så lang for min del. Når hver eneste scene er knallsterk og minneverdig er det heller trist når filmen er over.

Det var akkurat det samme jeg sa da kjæresten min klagde over lengden (på filmen). Jeg ville ikke hatt hjerte til å kutte bort en eneste av scenene og ønsker meg heller en utvidet versjon.

Det eneste jeg ikke likte var at slutten ikke overrasket meg. Etter ha bygd sympati for Django og Broomhilda i over to timer, og hele publikum sitter og venter på at det endelig skal gå bra for dem, så gjør det faktisk det. Det er slik enhver regissøer ville endt filmen, men jeg forventer at Tarantino ikke er som enhver regissør.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke likte var at slutten ikke overrasket meg. Etter ha bygd sympati for Django og Broomhilda i over to timer, og hele publikum sitter og venter på at det endelig skal gå bra for dem, så gjør det faktisk det. Det er slik enhver regissøer ville endt filmen, men jeg forventer at Tarantino ikke er som enhver regissør.

Er tilbøyelig til å være enig - det var en relativt standard slutt (dog veldig over-the-top, på en kul måte), og det hadde vært gøy om Tarantino kom opp med noe annet, men jeg er jo egentlig glad for at det gikk bra. Det var imidlertid jævlig trist at Schultz skulle dø, han var den klare favoritten min gjennom hele filmen. Han fikk i det minste en rå død. Håper Tarantino lager en prequel som fokuserer på ham, han har jo vist at han er tilbøyelig til slikt med tanke på The Vega Brothers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...