Lakus Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Han er amazing. Alfie Boe er ikke rent ille han heller da Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 På ingen måte. Utrolig irriterende at når de to gangene jeg så Les Mis, så skulle egentlig Alfie Boe være der, men så var han syk.. Step-inen var rågod han og, men hadde vært artig å se Alfie. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Bestemor datt ute på tunet her for ca 2 uker siden. Da fikk jeg sånn passe panikk. Heldigvis gikk det bra, men det kunne endt veldig dårlig. Fikk Game over to ganger på sistebossen i Paper Mario Sticker Star, første gangen var jeg såååå nær ved å klare det, men akk. Min tålmodighet til dette spillet begynnner og nærme seg null. Er det ett spill fra i fjor som jeg vil kalle en skuffelse, så er det dette. Fikk 3 Pokémon-spill i posten i dag. Skal bli kult å spille det igjen. Den var passe kjip ja. Klarte den til slutt heldigvis. Må du ikke spille deg lei på Pokemon, for snart er Ni No Kuni ute, og det skal visst minne litt om Pokemon. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Og kommer et helt nytt pokemon-spill også. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Får kanskje skaffe meg Pokémon X eller Y, har vel ikke spilt gjennom et spill siden Sapphire, syns de ble alt for like. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 "hover" pver et innlegg de har skrevet, trykk på pilen i hjørnet som dukker opp, trykk skjul og trykk "endre hvilke poster du kan se fra denne personen" Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 @Crazy Joe Davola: Blir nok Professor Layton: Miracle Mask først. Pokémon X & Y var grunnen til at jeg kjøpte disse spillene nå. Synes det har gått lenge nok uten et Pokémon-spill og jeg følger med på en som spiller platinum (?) på Youtube, så da fristet det så veldig. Ni No Kuni bestilte jeg fra Lefdal, så det gleder jeg meg til. Aner ikke hvor mange år jeg har ventet på det nå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Django Unchained var over all forventning. Homage to Clint i mest fantastiske Quentin-style.. Rått! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Håper virkelig på å få sett den på kino. Hadde løse planer om Oslotur med Sjampis i morgen men han har gått under jorda. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Du har ikke sagt et ord til mich? Btw, Error beskrev filmen ganske presist. Fy faen, jeg har kanskje en ny favorittfilm av Tarantino. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Vi prata om det forrige uke. En av de siste Skype-samtalene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Vi har vel ikke pratet på en uke, så du måtte gjerne ha minnet meg på det. Jeg kunne fort sagt ja. Forresten, jeg ser gjerne filmen to ganger. Endret 19. januar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 I blant synes jeg det er trist at Tarantino er så uspiselig at det er alt jeg klarer å tenke på når jeg ser filmer han har regissert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det var vel ikke nødvendig å dra penislengden hans inn i dette? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det overlater jeg til en av de kvinnelige skuespillerne han garantert har antastet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 I blant synes jeg det er trist at Tarantino er så uspiselig at det er alt jeg klarer å tenke på når jeg ser filmer han har regissert. Er han så uspiselig da? Det er ikke et menneske jeg tror jeg hadde orka å være for mye sammen med, men han slår meg ikke som uspiselig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Var forøvrig en tur innom Nøtte i går, for å låne med meg en dress. Fin leilighet på Ullern og greier 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Da er billetter til Django kjøpt og betalt. Kongesalen på Prinsen Kino (Google it). VIP-style, baby. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Var forøvrig en tur innom Nøtte i går, for å låne med meg en dress. Fin leilighet på Ullern og greier Har en Hugo Boss dress til salgs. Passer nok deg ganske bra, du er vel ikke så veldig mye under 180? Da er billetter til Django kjøpt og betalt. Kongesalen på Prinsen Kino (Google it). VIP-style, baby. Kommet hjem fra kino nå. Litt for lang, men veldig bra. Og jeg håper virkelig det finnes et bakgrunnsbilde av Django foran Candyland. På slutten av filmen. Dere som har sett den vet hva jeg snakker om. Balle. Soundtracket er ikke i sin helhet på Spotify. Endret 19. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) For lang? Den kunne gjerne vært dobbelt så lang for min del. Når hver eneste scene er knallsterk og minneverdig er det heller trist når filmen er over. Endret 20. januar 2013 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå