Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemor datt ute på tunet her for ca 2 uker siden. Da fikk jeg sånn passe panikk. Heldigvis gikk det bra, men det kunne endt veldig dårlig.

 

Fikk Game over to ganger på sistebossen i Paper Mario Sticker Star, første gangen var jeg såååå nær ved å klare det, men akk. Min tålmodighet til dette spillet begynnner og nærme seg null. Er det ett spill fra i fjor som jeg vil kalle en skuffelse, så er det dette. :hrm: Fikk 3 Pokémon-spill i posten i dag. :wee: Skal bli kult å spille det igjen.

 

Den var passe kjip ja. Klarte den til slutt heldigvis. Må du ikke spille deg lei på Pokemon, for snart er Ni No Kuni ute, og det skal visst minne litt om Pokemon.

Lenke til kommentar

@Crazy Joe Davola: Blir nok Professor Layton: Miracle Mask først. Pokémon X & Y var grunnen til at jeg kjøpte disse spillene nå. Synes det har gått lenge nok uten et Pokémon-spill og jeg følger med på en som spiller platinum (?) på Youtube, så da fristet det så veldig. Ni No Kuni bestilte jeg fra Lefdal, så det gleder jeg meg til. Aner ikke hvor mange år jeg har ventet på det nå.

Lenke til kommentar

I blant synes jeg det er trist at Tarantino er så uspiselig at det er alt jeg klarer å tenke på når jeg ser filmer han har regissert.

 

Er han så uspiselig da? Det er ikke et menneske jeg tror jeg hadde orka å være for mye sammen med, men han slår meg ikke som uspiselig.

Lenke til kommentar

Var forøvrig en tur innom Nøtte i går, for å låne med meg en dress. Fin leilighet på Ullern og greier

 

Har en Hugo Boss dress til salgs. Passer nok deg ganske bra, du er vel ikke så veldig mye under 180?

 

Da er billetter til Django kjøpt og betalt. Kongesalen på Prinsen Kino (Google it). VIP-style, baby.

 

Kommet hjem fra kino nå. Litt for lang, men veldig bra. Og jeg håper virkelig det finnes et bakgrunnsbilde av Django foran Candyland. På slutten av filmen. Dere som har sett den vet hva jeg snakker om.

 

Balle. Soundtracket er ikke i sin helhet på Spotify.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...