Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn apropo så var dødsårsaken karbonmonoksid-forgiftning. Vet ikke om noen egentlig bryr seg, men siden dere spurte her om dagen.

Forøvrig ikke tiltenkt forgiftning, men et uhell, mest sannsynlig knyttet til fyring.

Ellers blir det Django i morgen med noen venner. Har bursdag på lørdag om en uke så er storkar og betaler

Lenke til kommentar

Jeg dveler vel egentlig ikke så mye ved det, jeg bare føler en slags "så fort kan det faktisk skje"-følelse, noe jeg ikke har kjent på mange mange år enda det er flere rundt meg som har mista nære og fjerne venner og bekjente.

Fikk den nye slipsnåla og mansjettknappene mine, og nå som jeg har lært meg ymse slipsknuter har jeg bare dritlyst til å gå ut. Men nei.

Lenke til kommentar

Bestemor datt ute på tunet her for ca 2 uker siden. Da fikk jeg sånn passe panikk. Heldigvis gikk det bra, men det kunne endt veldig dårlig.

Fikk Game over to ganger på sistebossen i Paper Mario Sticker Star, første gangen var jeg såååå nær ved å klare det, men akk. Min tålmodighet til dette spillet begynnner og nærme seg null. Er det ett spill fra i fjor som jeg vil kalle en skuffelse, så er det dette. :hrm: Fikk 3 Pokémon-spill i posten i dag. :wee: Skal bli kult å spille det igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...