AltF4 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Hehe ja det høres slik ut! 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Robin Hood: Men in Tights... Nostalgi. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Ja, husker den filmen ganske godt. Særlig kameraet som knuser vinduet i kammeret til Marion (?). Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Husker jern-undertøyet hennes, hard to get indeed. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tråle odin og stortinget opp og ned i 2 dager, eller lene seg tilbake og dampe i vei mens man formulerer setninger om e-sigaretter i hodet ... Når alt kom til alt, var det ikke så rart at jeg fant sistnevnte en mer interessant måte å tilbringe arbeidsdagen min på. 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Sånn apropo så var dødsårsaken karbonmonoksid-forgiftning. Vet ikke om noen egentlig bryr seg, men siden dere spurte her om dagen. Forøvrig ikke tiltenkt forgiftning, men et uhell, mest sannsynlig knyttet til fyring. Ellers blir det Django i morgen med noen venner. Har bursdag på lørdag om en uke så er storkar og betaler Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ah. Det er jo rimelig kjipt å dø av noe slikt. Du har bursdag så du betaler? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Er i det minste smertefritt, da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det er det. Men det er jo rett og slett ikke meningen å dø sånn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Ja, noe laber trøst. Men, har vært nok tristhet og depping de siste dagene, så "Resume thread to normal" når dere føler for det, ikke noe poeng i å få gud å hvermann til å dvele rundt sånne ting Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg dveler vel egentlig ikke så mye ved det, jeg bare føler en slags "så fort kan det faktisk skje"-følelse, noe jeg ikke har kjent på mange mange år enda det er flere rundt meg som har mista nære og fjerne venner og bekjente. Fikk den nye slipsnåla og mansjettknappene mine, og nå som jeg har lært meg ymse slipsknuter har jeg bare dritlyst til å gå ut. Men nei. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Bestemor datt ute på tunet her for ca 2 uker siden. Da fikk jeg sånn passe panikk. Heldigvis gikk det bra, men det kunne endt veldig dårlig. Fikk Game over to ganger på sistebossen i Paper Mario Sticker Star, første gangen var jeg såååå nær ved å klare det, men akk. Min tålmodighet til dette spillet begynnner og nærme seg null. Er det ett spill fra i fjor som jeg vil kalle en skuffelse, så er det dette. Fikk 3 Pokémon-spill i posten i dag. Skal bli kult å spille det igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Går det an å "blokkere" folk på Facebook uten å slette dem som venner? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Burde vel være mulig å sette de i en egen vennegruppe som rett og slett ikke får sett like mye som alle andre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Det handler ikke om at de kan se meg, men jeg kan se dem og det har jeg ikke noe stort behov for. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Den enkleste løsningen inkluderer vel maursyre og litt vondt i øynene. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Går du inn på profilen og holder musa over "friends" kan du i det minste gjøre slik at de ikke kommer opp i new feeden din. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Haha. Takk for det Knutknutknut. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Samantha Barks banker hun på alle mulige måter So true! Herlig at Colm Wilkinson (den orginale Valjean) skal spille the Bishop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå