AltF4 Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Woah! :o Angry at the world, much? Har du hatt en dårlig dag? Jeg mente selvfølgelig at de aller fleste fortjener en smertefri og rask død. Endret 15. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg kommer til å trenge en sånn en på lørdag da jeg skal se Les Miserables. Til å skyte alle som snakker under filmen selvsagt. Damn you! Skulle egentlig se den med klassen min (musikk på FHS), men så fant broren min ut at han skulle gifte seg på lørdag. Hater når det skjer! Gledet meg til den filmen i halvannet år Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Rå mann! http://www.youtube.com/user/JoergSprave Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Gledet meg til den filmen i halvannet år You, sir, are a good person. I can tell. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Fuck me, registrert hos NFF! Im super! Thanks for asking! You, sir, are a good person. I can tell. Skal se den filmen utelukkende pga en snerten Anne Hathaway med kort hår. Meeeoooow.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Samantha Barks banker hun på alle mulige måter Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Svært mange interessante filmer på kinoprogrammet fremover nå. Bortsett fra Django kommer også Les Miserables og en film om Abraham Lincoln. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Lincoln er sett, og det blir Django on the big screen på mandag. Fin fin line-up. Snurre: Hva betyr det at du er registrert? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Lincoln er sett, og det blir Django on the big screen på mandag. Fin fin line-up. Snurre: Hva betyr det at du er registrert? Jeg står oppført som Trener med C-lisens Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Merkelig hvor mye mer interessant det skulle være å researche og skrive en artikkel om e-sigaretter som jeg har tatt initiativ til selv, enn å skrive om lønnsendringer og andre endringer ang. skatter, avgifter, lover og regler som gjelder fra januar 2013 som redaktøren påla meg å skrive ... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg synes ikke det er så merkelig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg står oppført som Trener med C-lisens Proud of ya, son. Congrats. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Proud of ya, son. Congrats. C-lisens er jo "bare" barne og ungdomsfotball, men håper på å begynne med B-lisens om et par-tre år Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Stolt av deg allikevel, sønn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Tråle odin og stortinget opp og ned i 2 dager, eller lene seg tilbake og dampe i vei mens man formulerer setninger om e-sigaretter i hodet ... Når alt kom til alt, var det ikke så rart at jeg fant sistnevnte en mer interessant måte å tilbringe arbeidsdagen min på. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Lincoln er sett, og det blir Django on the big screen på mandag. Fin fin line-up. Snurre: Hva betyr det at du er registrert? Har hørt Lincoln blir skutt på slutten - stemmer det eller? Vil være jævlig surt om jeg har fått filmen spoilet alt Gratulerer Snurris! Kanskje ikke det du vil akkurat nå, men et nødvendig steg! Endret 16. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Stolt av deg allikevel, sønn. Takk Big Daddy! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 Har hørt Lincoln blir skutt på slutten - stemmer det eller? Vil være jævlig surt om jeg har fått filmen spoilet alt Gratulerer Snurris! Kanskje ikke det du vil akkurat nå, men et nødvendig steg! Er veien videre dette, hadde det uansett fantastisk morsomt da jeg fikk trene et J-10 lag i fjor, beste følelsesen er når ei jente blir byttet ut, men i stedet for å surve hopper og er dritglad fordi hun lyktes med det hun prøvde på, og takket meg. Trønder got emotional. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hehe det høres godt ut. Er slike ting jeg opplever på jobben fra tid til annen, dog med litt andre mål. Endret 16. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. januar 2013 Del Skrevet 16. januar 2013 "Må" uansett uavhengig av ønske ha C-lisens noen år før jeg kan ta neste skritt, kommer dog til å storkose meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå