Error Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har ikke hørt noe enda. Han var ikke den lykkeligste fyren jeg har kjent, men kan ikke tenke meg at det var selvmord. Tror han døde av en naturlig sak Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Kondolerer. Bra posten til Error ikke var innlegg nr 20 mill. Tragisk måte å vinne headset og gamepad på. Endret 14. januar 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kondolerer, alltid trist å miste venner og bekjente. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Mm, takk, men tenker mer på familien hans må jeg si. For meg er/var han bare en av mange venner, og absolutt ikke en jeg brukte mye tid sammen med. Merkelig at sånn bare plutselig skjer. Fjerner litt den følelsen av å være "udødelig" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Det å dø er jo noe av det enkleste i livet. Lei meg for tapet ditt, da. Endret 14. januar 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det å dø er jo noe av det enkleste i livet. Det er det enkleste i livet rent fysisk. Psykisk er det derimot ikke alltid like enkelt. Trenger jo ikke se lenger enn historier fra mislykkede selvmordsforøk og pårørende for å se at døden - til tross for at det er mer vanlig enn liv i seg selv - både kan være og er vanskelig for mange. Selv dvelet jeg ikke noe særlig over det da bestefar døde. Han var kreftsyk og det var naturlig at han kom til å dø. Da en venninne hang seg i det samme treet som typen hennes hadde hengt seg i en måned tidligere derimot. Det var noe annet. Ikke at jeg personlig led av verken hans eller hennes død, men tanken på at hun faktisk hadde det så vondt uten han at den eneste utveien hun så var å ta sitt eget liv - på samme vis og sted som han - viser helt klart at døden ikke er lett. Det er lett å dø. Det er gjort på en, to, tre. Å forholde seg til døden og at en person rett og slett ikke eksisterer lenger er ikke alltid like lett. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kondolerer, Error. Mulig han døde på samme måte som vokalisten til No Use for a Name, som sovnet inn mens han sov. Jeg er endelig kvitt den jævla influensaen nå. Tok sin tid. Har mye spilling å ta igjen nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg er endelig kvitt den jævla influensaen nå. Tok sin tid. Har mye spilling å ta igjen nå. Du er vel ikke tilfeldigvis en rakker i Empire: Total War? Jeg utfordret en på jobb i dag til en kveld på slagmarken, overbevist om at jeg ville utklassere han, men nå som kvelden kryper innpå kryper også tvilen inn i hjertet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Må nok skuffe deg der. Strategi-spill er virkelig ikke min greie. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Det er det enkleste i livet rent fysisk. Psykisk er det derimot ikke alltid like enkelt. Trenger jo ikke se lenger enn historier fra mislykkede selvmordsforøk og pårørende for å se at døden - til tross for at det er mer vanlig enn liv i seg selv - både kan være og er vanskelig for mange. Selv dvelet jeg ikke noe særlig over det da bestefar døde. Han var kreftsyk og det var naturlig at han kom til å dø. Da en venninne hang seg i det samme treet som typen hennes hadde hengt seg i en måned tidligere derimot. Det var noe annet. Ikke at jeg personlig led av verken hans eller hennes død, men tanken på at hun faktisk hadde det så vondt uten han at den eneste utveien hun så var å ta sitt eget liv - på samme vis og sted som han - viser helt klart at døden ikke er lett. Det er lett å dø. Det er gjort på en, to, tre. Å forholde seg til døden og at en person rett og slett ikke eksisterer lenger er ikke alltid like lett. Yes, Men nå vil jeg ikke diskutere selvmord/uhell Det virker ikke som om at det er helt passende nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kondolerer så mye Error. Jeg er endelig kvitt den jævla influensaen nå. Tok sin tid. Har mye spilling å ta igjen nå. Jeg har heldigvis bare hatt forkjølelse, så jeg har orket og spille. Spilte ferdig Kingdom Hearts 3D og nå spiller jeg Paper Mario: Sticker Star. Det er vel ikke helt det Paper Mario jeg ønsket meg, men det er nå et kjekt lite spill uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Har ikke hørt noe enda. Han var ikke den lykkeligste fyren jeg har kjent, men kan ikke tenke meg at det var selvmord. Tror han døde av en naturlig sak Høres i hvert fall ut som at han ikke led noen smertefull død, noe de fleste fortjener å få oppleve. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Kondolerer Error, og kondolerer til familien hans. Jeg har desverre så altfor god anelse om hvordan de nok har det nå. Det er en tung tid, så håper de har et godt støtteapparat rundt seg med venner og familie. Høres i hvert fall ut som at han ikke led noen smertefull død, noe de fleste fortjener å få oppleve. Woah! :o Angry at the world, much? Har du hatt en dårlig dag? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Django unchained var en god film. Christoph Waltz er konge! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Django unchained var en god film. Christoph Waltz er konge! http://ohnotheydidnt.livejournal.com/74425301.html Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Høres i hvert fall ut som at han ikke led noen smertefull død, noe de fleste fortjener å få oppleve. Woah! :o Angry at the world, much? Har du hatt en dårlig dag? Jeg TROR han mente at de fleste fortjener å oppleve en ikke-smertefull død, med mindre AltF4 er blitt veldig emo fordi jeg ikke har hatt tid til ham de siste fire-fem dagene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Django unchained var en god film. Christoph Waltz er konge! Satser på å se den i løpet av uka. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 http://ohnotheydidnt...m/74425301.html Den der lurte jeg litt på når jeg så den scenen. Så hånden hans full av blod og lurte på når og hvordan han hadde kuttet seg. Konkluderte med at jeg kanskje ikke hadde fulgt med et sekund eller to og gått glipp av noe, men det der er jo helt fantastisk av Leo. Han gjør også en god rolle i filmen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Endret 15. januar 2013 av Craxmerax Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jeg kommer til å trenge en sånn en på lørdag da jeg skal se Les Miserables. Til å skyte alle som snakker under filmen selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå