Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Problemet mitt er nok at jeg har for mye å velge mellom, jeg interesserer meg for så mye rart at jaja... Er ikke kjedelig å blogge, hvertfall ikke når man vet at folk leser det man skriver Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kviser på toppen av ryggen og små "dotter" på armene er noe sheet. Har flere tusen små prikker på armene (nei, ikke kviser, men de har noe hvitt i seg). Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kan tyde på dårlig kosthold og vitamin mangel. Kanskje du bør tenke på det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha, høres spot-on ut! Får gjøre noe med det da. Kan jo ikke skade! ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 @Vaenas: Hvor seriøst har du tenkt at bloggen din skal være? For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese (jeg gav opp bloggen min for lengst for å si det slik) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da må jeg gå å trene alena, igjen. Tydligvis har kameraten min mistet interesse for å trene. Litt trist egentlig å måtte gå der alene hele tiden <_< Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Greier ikke klorvann. Jeg som er oppvokst med badebasseng i huset og greier, jeg får synsproblemer etter en halvtime i klor. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Elsker klorvann, klarer ikke saltvann! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 @Vaenas:Hvor seriøst har du tenkt at bloggen din skal være? For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese (jeg gav opp bloggen min for lengst for å si det slik) Seriøs? Ehmm... Jeg er jo ikke en seriøs person så tenkte jeg bare skulle skrive litt i ny og ne, som jeg gjør nå. Men jeg tror jeg gjør som du sa, skriver litt om ting rundt meg rett og slett, anmelder ting når jeg vil også videre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) 1. Ferskvann 2. Saltvann 3. Klorvann 4. Urenset bassengvann Endret 24. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fikk du PM'en min, Genetics? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I dag kom den nye oppdateringen til Gears of War 2. I dag skulle jeg være glad og spille dagen lang. I dag ble jeg skuffet, spiser pizza og drikker melk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 @Vaenas:Hvor seriøst har du tenkt at bloggen din skal være? For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese (jeg gav opp bloggen min for lengst for å si det slik) Seriøs? Ehmm... Jeg er jo ikke en seriøs person så tenkte jeg bare skulle skrive litt i ny og ne, som jeg gjør nå. Men jeg tror jeg gjør som du sa, skriver litt om ting rundt meg rett og slett, anmelder ting når jeg vil også videre. Du må skrive om de fantastiske forumtrollene du begir deg ut på eventyr med hver dag da! @:Laland jeg ha rnok samme problemet som deg skal du se... Kanskje jeg må krype til korset og begynne å ta vitamin piller jeg og... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ehtram, sett den nye Heroes episoden enda? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skal se den snart, men greide å tukle meg inn på heroes tråden på HW og fikk de spoilerene Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Leste bare om en rebel som jeg tror hvem er. Gleder meg som fy, men det er jo knalldumt at sesongen er snart over. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen her som ser på 24? Så nyeste episoden nå, og den var ikke like god som de forrige, men det er vannvittig spennende! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke 24 inne på sin 8. sesong eller noe? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 kjempesynd, fikk sjokk da jeg oppdaget at det er episode 20 i dag. men har du ikke sett den enda du heller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke sett. Tror jeg skal kose med med nudler og en episode Dexter før jeg går til drømmeland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå