Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Vaenas:

Hvor seriøst har du tenkt at bloggen din skal være?

For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese :)

(jeg gav opp bloggen min for lengst for å si det slik)

Lenke til kommentar
@Vaenas:

For egentlig kan du skrive om alt fra hva som hender runt deg,hvordan spill påvirker deg som person,hva du har lært av å henge på forskjellige forum, "om folkene i so"eller en enkel spillanmeldese :)

Seriøs? Ehmm... Jeg er jo ikke en seriøs person så tenkte jeg bare skulle skrive litt i ny og ne, som jeg gjør nå. Men jeg tror jeg gjør som du sa, skriver litt om ting rundt meg rett og slett, anmelder ting når jeg vil også videre.

Lenke til kommentar
@Vaenas:

Seriøs? Ehmm... Jeg er jo ikke en seriøs person så tenkte jeg bare skulle skrive litt i ny og ne, som jeg gjør nå. Men jeg tror jeg gjør som du sa, skriver litt om ting rundt meg rett og slett, anmelder ting når jeg vil også videre.

Du må skrive om de fantastiske forumtrollene du begir deg ut på eventyr med hver dag da!

@:Laland jeg ha rnok samme problemet som deg skal du se... Kanskje jeg må krype til korset og begynne å ta vitamin piller jeg og...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Leste bare om en rebel som jeg tror hvem er. Gleder meg som fy, men det er jo knalldumt at sesongen er snart over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...