Datasmurf Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg jobber ikke ute hele tiden, nei, men plutselig står jeg der med filmkamera og fikler til fingrene er blå og uten følelse. Vanskelig å operere et handholdt DV-cam med tykke skinnhansker, og tynne fingervanter verner ikke mot kulda for fem flate øre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Det gjør jeg og det er kjeeempe gøy. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Jeg jobber ikke ute hele tiden, nei, men plutselig står jeg der med filmkamera og fikler til fingrene er blå og uten følelse. Vanskelig å operere et handholdt DV-cam med tykke skinnhansker, og tynne fingervanter verner ikke mot kulda for fem flate øre. Da må da gå an å ta den utefilmingen på andre dager enn akkurat de hvor det er -10 eller mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Nope, ikke når man jobber i avis. Og dessuten er det meldt -10 eller kaldere ut januar og sannsynligvis langt inn i februar med min flaks. Trøndersk bondeland osv. Ender alltid opp i et kuldehull eller på et sted hvor det kontinuerlig blåser sur vind. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sleng to slike i på hver side av hendene inni noen fingervanter. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Der ingen skulle tro at nokon kunne jobbe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Sjeleglad for at jeg jobber innendørs. Jobbet én vinter i en uke på en kirkegård. Satt for det meste innendørs og så filmer, men de gangene vi var ute var pyton, spesielt klokken 7 på kvisten. Fysj. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Første forsøk på Trinity-knuten. Ganske fornøyd, selv om jeg ikke helt får til den siste finishen enda. Bruker den tynne enden av slipset til å knyte, og det som da blir igjen til avslutningen av knuten er ikke bredt nok til å dekke over starten på knuten. Syns ikke så godt på bildet akkurat det, da. Gjorde det på nytt med skjorte på. Det syns ikke så godt når man har en krage foran heldigvis. Selvom formen er interessant, ser den voldsomt stor ut. Er det vinkelen, eller er den sånn "i virkeligheten" også? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Bildet lyver litt, men den er litt større enn for eksempel dobbel windsor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nei jøsses. Like før jeg trodde tråden var død 4 eva. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Jeg har sovet veldig hakkete i dag. Først fra ett til tre, så fra fem til syv, så fra ni til ti, så fra elleve til tolv, og så fra ett til HALV SEKS i tjueminuttersintervaller. Store sjanser for at jeg går og legger meg i ti-tiden i kveld så jeg er oppegående til halv seks i morgen, ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Høres slitsomt ut. Hater å aldri våkne skikkelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Er slitsomt. Jeg er ikke trøtt mer, for nå er det mørkt ute. Dumme kropp. Dumme hjerne. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Da er det bare å tylle på med kaffe! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Haha, ikke san. ELLER - vin! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Vin er litt verre når man skal på jobb dagen etter. Særlig når man må opp klokka 5. Endret 13. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 En postmoderne drage. Det var jo akkurat det som manglet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Venn av meg ble funnet død i sengen sin nå for noen timer siden Fuck det er sjukt. Snakket med han på fredag, og nå er han ikke noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå