Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jobber ikke ute hele tiden, nei, men plutselig står jeg der med filmkamera og fikler til fingrene er blå og uten følelse. Vanskelig å operere et handholdt DV-cam med tykke skinnhansker, og tynne fingervanter verner ikke mot kulda for fem flate øre.

 

Da må da gå an å ta den utefilmingen på andre dager enn akkurat de hvor det er -10 eller mer.

Lenke til kommentar

Første forsøk på Trinity-knuten. Ganske fornøyd, selv om jeg ikke helt får til den siste finishen enda. Bruker den tynne enden av slipset til å knyte, og det som da blir igjen til avslutningen av knuten er ikke bredt nok til å dekke over starten på knuten. Syns ikke så godt på bildet akkurat det, da.

 

BAR30lzCcAAcI7J.jpg

 

Gjorde det på nytt med skjorte på. Det syns ikke så godt når man har en krage foran heldigvis.

 

Selvom formen er interessant, ser den voldsomt stor ut. Er det vinkelen, eller er den sånn "i virkeligheten" også?

Lenke til kommentar

Jeg har sovet veldig hakkete i dag. Først fra ett til tre, så fra fem til syv, så fra ni til ti, så fra elleve til tolv, og så fra ett til HALV SEKS i tjueminuttersintervaller. Store sjanser for at jeg går og legger meg i ti-tiden i kveld så jeg er oppegående til halv seks i morgen, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...