Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Pynteting, aldri sett nytten med det. Pappaen min er en seksti år gammel mann snart, tror det er derfor. Min er 70, men aldri hørt ham bruke det ordet, eller noen slike "gamle" ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Akkurat. Har aldri hørt folk bruke ordet "vift" om date utenom den norske tekstingen på Pulp Fiction. Farmor bruker det, og jeg har brukt det noen ganger. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Det er ikke så kult som det høres ut som. Jeg så for meg 5 peniser per hånd jeg. Hva er det som er så spesielt med å bytte ut hele hånda med en penis, liksom? Blir jo bare mindre enn å kjøre hele knytteneven oppi, og alle veit jo at det er størrelsen som teller. Er dette grunnen til at han griner på det ene bildet her i tråden? Han har for små peniser på armene? Jeg har forøvrig hørt uttrykket "på vift" før. Men sikkert ikke i faktisk bruk utover fiksjon fra gamle dager (som f.eks. på TV). Endret 8. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Designere prøver vel å forhindre at folk knepper tre knapper eller noe. Grøss. Skal aldri kneppe den nederste knappen uansett. Endret 8. januar 2013 av AltF4 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Vil du ha en link? Klarer sikkert å google. De har forøvrig ikke M&M-en du var ute etter her borte. Men de har M&M med kokossmak. Og B&J, Hagendaz og det meste annet av iskrem til under 10kr i småbokser og for en slikk og ingenting i halvlitersdunker. Jeg tror jeg er i himmelen. Alt er større i Texas. Alt koster mindre. Det eneste som ikke er større her er jeg, noe som er et pluss. Jenter ser faktisk på meg her. Omg! 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Klarer sikkert å google. De har forøvrig ikke M&M-en du var ute etter her borte. Men de har M&M med kokossmak. Og B&J, Hagendaz og det meste annet av iskrem til under 10kr i småbokser og for en slikk og ingenting i halvlitersdunker. Jeg tror jeg er i himmelen. Alt er større i Texas. Alt koster mindre. Det eneste som ikke er større her er jeg, noe som er et pluss. Jenter ser faktisk på meg her. Omg! JEG VIL JO BARE HA CANDY CANE M&MS. Sjekker du tax-free-en og, på veien hjem? Plz? :x Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Det var vel en julespesial for Target, og ingen av Target-butikkene jeg har vært innom har dem, men jeg kan vel alltids titte på Tax Free-en og. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Etter et raskt survey over kjøkkenet, fryseren og kjøleskapet oppdaget jeg til min store forskrekkelse at vi var mer eller mindre helt tom for mat. Eneste som var spiselig var en pakke chips, noe sjokolade fra julen, diverse pålegg (men ikke noe brød) og noen urter. Og bananer. I det som må ha vært et forferdelig øyeblikk av delirium bestemte jeg meg for å prøve en banan. Big. Fucking. Mistake. Hvordan i det hele tatt noe så intenst kvalmende, grøsselig og spyfremkallende er i salg er forbi min fatteevne. Hva er greia med bananer egentlig? På hvilken måte synes folk at de smaker godt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) God made bananas Han burde prøve å spise en Kiwano. Endret 8. januar 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Mors banankake og et glass melk. Himmelsk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 I det som må ha vært et forferdelig øyeblikk av delirium bestemte jeg meg for å prøve en banan. Big. Fucking. Mistake. Hvordan i det hele tatt noe så intenst kvalmende, grøsselig og spyfremkallende er i salg er forbi min fatteevne. Hva er greia med bananer egentlig? På hvilken måte synes folk at de smaker godt? Har du aldri spist banan før? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Stiller meg ved siden av Errora Black, banan er rimelig langt unna himmelsk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Hvordan i det hele tatt noe så intenst kvalmende, grøsselig og spyfremkallende er i salg er forbi min fatteevne. Hva er greia med bananer egentlig? På hvilken måte synes folk at de smaker godt? Samme følelse jeg har ovenfor kaffe og 70% kakao sjokolade. Har ingen problemer med bananer, er en av de bedre fruktene, men ikke mer enn en av gangen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 En banan i seg selv er for all del ikke orgasme overload, men at noen ikke liker bananer er nytt for meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Samme her, trodde banan var den frukten "alle" likte. De fleste unger som ikke liker frukt, de liker banan. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Med "banan" mener dere "kukk", ikke sant? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Banan kan være godt, ting med banansmak er djevelens verk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Kaffe og 70% kakao er faen to av de beste tingene i verden. Damned son. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå