AltF4 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Hm. Høres bare så vanlig ut. Kanskje fordi rosepeppersaus er så vanlig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Prøv Meny eller Ica. Endret 7. januar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Prøv Meny eller Ica. Nærbutikken min ER en Meny. De er i tillegg en av landets største. Kanskje jeg kan be dem om å bestille inn for meg eller noe, men sist jeg sjekket hadde de bare pepperblandinger med rosé. Jeg trenger REN rosépepper. Vanlig pepper er ikke så godt i kaffe. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Sært, de fleste matbutikker skal ha det tror jeg. Kjeder meg forøvrig. Se hva jeg har hørt på på last.fm-profilen min og anbefal meg noe musikk, kanskje. Endret 7. januar 2013 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 Your musical compatibility with gormers1 is HIGH Music you have in common includes Queens of the Stone Age, Kaizers Orchestra, Karpe Diem, Amon Tobin and Röyksopp. Antar du kan sjekke ut 2013-lista mi. http://open.spotify.com/user/hellbrendy/playlist/0jjgiuRd3qbl6z2Zk7pOh4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2013 "Jeg er Slimda og jeg er så hardcore at å pelle navlerusk gir mer meg enn å fylle ut 10 felter på en internettside" Fyll ut, hore Jeg hverken røyker eller drikker. Restauranter spiser jeg ikke på så ofte at jeg kan skrive ukentlig pris (blir 2-3 restauranter i året?). Brus har jeg ikke drukket på flere dager (skal slutte/kutte ned) og... ja... Det blir lite "sløsing" igjen da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Å ha en masse penger i banken en ikke bruker eller planlegger å bruke, det er sløsing det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Det jeg sparer, går til innkjøp av ny leilighet. Som jeg holder på med i disse dager. Kan ikke si det er sløsing. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Nei det kan absolutt ikke sies å være sløsing. Du trenger vel å spare ganske mye da, nå som det kreves bortimot 20 % egenkapital for å få lån til å kjøpe bolig. Svenningen postet følgende link på facebook: http://www.dinside.n...slosekalkulator Han fikk kommentarer hvor folk brukte fra 17 000 til 160 000. Personlig dyttet den ut 4000 kroner. Hva ender dere opp med? 12 000 på meg, kan nok sikkert stemme. Men den tolkningen de har av sløsing er veldig minimalistisk, puritisk, eller hva man kan kalle det. Skal man fjerne alt man ikke absolutt trenger å bruke penger på så har man nesten ikke behov for penger igjen. Endret 8. januar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Det jeg sparer, går til innkjøp av ny leilighet. Som jeg holder på med i disse dager. Kan ikke si det er sløsing. Ja, men da har vi noe til felles. Det jeg argumenterte mot er disse nevrotiske tvangssparerne som vil bruke minst mulig penger for "man vet jo aldri hva som vil skje". Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 25k? Noe uenig i at alt er sløsing, men... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 So sorry, you guys. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Lol, fyren med barten på Bitanic ligner på Jon Niklas Rønning. Endret 8. januar 2013 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Er penishendene sladdet? Jeg vil se penishender. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Er penishendene sladdet? Jeg vil se penishender. Du burde sjekke ut hentai. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 La ham beholde uskylden en liten stund til da Slimda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 La ham beholde uskylden en liten stund til da Slimda. Sexylubb1? Uskyld? Nå tuller du godt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Ingen Age of Bonan? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2013 Jeg var egentlig bare skuffet over at det ikke var noen penishender på filmcoveret. Er penishender sammenlignbart med pølsefingre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå