Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når har du bursdag? ;)

 

Gjerne kom med erfaringer. Hadde vært gøy med et brett, og iPad kommer ikke på tale.

Haha, 31. juli! Samme dagen som Harry Potter (og J.K. Rowling) og Wesley Snipes.

 

Kommer nok til å ploppe innom med alt jeg liker (og ikke liker) med det sammenlignet med storebror sin iPad som jeg hater with a passion og helst vil bruke som frisbee. Blir kjekt å ha på praksis neste høst.

Lenke til kommentar

Ah, nytt tastatur. Logitech G510.

 

Veldig merkelig, på grunn av den brede raden av makrotaster på venstresiden ligger tastaturet av en eller merkelig grunn alt for langt til venstre sånn i utgangspunktet, og jeg må flytte det langt til siden for å unngå at jeg trykker feil taster. Noe som var ganske digg var at det fant G17-instillingene mine fra før, og overførte automatisk alle profiler fra det tastaturet.

Lenke til kommentar

Hva er så stort med mekanisk tastatur, som vanlig gummitastatur ikke klarer? :p

 

Vurderer det når jeg ser "alle" prater om det - men hvor begynner jeg? VEldig gammel serie. Tar man det helt fra starten, eller er det en sesong som anses som et greit sted å begynne for nye fans?

Har ikke sett det selv, men etter hva jeg ser anbefalt på nettet, så er sesongen fra 2005 den riktige å begynne på.

Lenke til kommentar

G510 har ganske nydelige taster, og de har veldig lav lyd. Er ett eller annet ved dem jeg ikke helt klarer å like enda, men klarer ikke sette fingeren på hva det er.

 

Tror jeg har posta denne før, oppdaget den igjen nå og syns dere også skal få gleden av å gjøre det på nytt:

 

Lenke til kommentar

Vurderer det når jeg ser "alle" prater om det - men hvor begynner jeg? VEldig gammel serie. Tar man det helt fra starten, eller er det en sesong som anses som et greit sted å begynne for nye fans?

 

Jeg begynte rett på sesong 5, med den nyeste doktoren. Det er ingen problem å begynne midt ute i det. Fikk høre at det var lurest å begynne på den siste doktoren og så kan en heller se det som er eldre senere.

 

Sesong 5 ligger forøvrig på Netflix om du bruker det. Sesong 6 gjør ikke :/

Endret av Craxmerax
Lenke til kommentar

Vurderer det når jeg ser "alle" prater om det - men hvor begynner jeg? VEldig gammel serie. Tar man det helt fra starten, eller er det en sesong som anses som et greit sted å begynne for nye fans?

Begynn på sesong 1 i fra 2005. Effektene er kanskje ikke de beste, men er ment for å være slik da på grunn av den gamle serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...