Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Ble min negative kommentar om skolen oversett! Uhørt! <_< Kan faktisk si jeg gleder meg til videre utdanning etter vidergående. Håper skolene er mer profesjonelle en mine såkalte "multikulturelle" lærere. Nytter ikke å si sin mening heller, blir bare en smule forskjellsbehandlet om vi våger å snakke om ytringsfrihet. Gud livet er herlig :love:

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe nesten riktig iceman :) Neida jeg jobbet som vikarkokk.

Men neste prosjekt starter 2 mai og da blir det type 12-16 timers dager første ukene før ting begynne rå gå til vanlige 12 timers dager. Skal starte for Fursethgruppen. På deres nye prosjekt som heter for tjuvholmen fiskemagasin!

Det kommer til å bli utrolig spennende! Jeg gleder meg kjempe mye!

Lenke til kommentar

Joda er kjmpe flott å jobbe med mat syns jeg da :) Men annbefaler det aldri til noen med mindre dem virkelig brenner for det!

Jeg elsker det jeg gjør og kommer til å holde på så lenge kroppen tillater det og psyken holder stand:)

Men det er et beinhardt yrke! Noen ganger så lurer til og med jeg på hovorfor jeg valgte det men som regel går det fort over:)

Hvis Du er små gal i hode, har masse energi, alltid positiv med et smil om munnen uansett og ikke bare liker å lage mat men lever for å lage mat er kokke yrket noe for deg.

Lenke til kommentar
Ikke akuratt 100 :p

Da var jeg vel ganske unormal da, hadde jo tross alt over 100 i ansiktet. Også kommer det med ryggen, bryst, osv. Ok da... Jeg var nok kanskje blant de mest uheldige, men nå har jeg det fint da. Tror jeg bare har 2-3 kviser i ansiktet nå, og de er så små at dem syns nesten ikke. Men men, noen som har tips til hva jeg kan skrive om i bloggen min? Jeg spurte om det samme i går, men orker ikke å bla tilbake i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...