Toroto92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ble min negative kommentar om skolen oversett! Uhørt! <_< Kan faktisk si jeg gleder meg til videre utdanning etter vidergående. Håper skolene er mer profesjonelle en mine såkalte "multikulturelle" lærere. Nytter ikke å si sin mening heller, blir bare en smule forskjellsbehandlet om vi våger å snakke om ytringsfrihet. Gud livet er herlig Endret 24. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Nøtte jobbet som Nøtteknekker Endret 24. mars 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ble min negative kommentar om skolen oversett! Uhørt! <_< Beklager! Forsåvidt enig; hvorfor tvinge elever ut? Hva lærer vi der? Nøtteknekker Aoouuh.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe nesten riktig iceman Neida jeg jobbet som vikarkokk. Men neste prosjekt starter 2 mai og da blir det type 12-16 timers dager første ukene før ting begynne rå gå til vanlige 12 timers dager. Skal starte for Fursethgruppen. På deres nye prosjekt som heter for tjuvholmen fiskemagasin! Det kommer til å bli utrolig spennende! Jeg gleder meg kjempe mye! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gud du er heldig, jobbe med mat! Håper du storkoser deg på den nye jobben/prosjektet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Joda er kjmpe flott å jobbe med mat syns jeg da Men annbefaler det aldri til noen med mindre dem virkelig brenner for det! Jeg elsker det jeg gjør og kommer til å holde på så lenge kroppen tillater det og psyken holder stand:) Men det er et beinhardt yrke! Noen ganger så lurer til og med jeg på hovorfor jeg valgte det men som regel går det fort over:) Hvis Du er små gal i hode, har masse energi, alltid positiv med et smil om munnen uansett og ikke bare liker å lage mat men lever for å lage mat er kokke yrket noe for deg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg skal på badeland idag. Er 13 så jeg syntes det er litt flaut Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Man blir da aldri for gammel for badeland! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er atten og elsker badeland. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Takk, det hjalp litt Men jeg er fortsatt feit og har 100 kviser på ryggen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke akuratt 100 Jeg tror jeg har over 100 på hele kroppen Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Post bilde av kroppen din Men badeland er morsomt Vi i Trondheim har jo faktisk landets største badeland :omfgsoproud: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Post bilde av kroppen din Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ohhh Badeland!!! Det er jo knall gøy jo! oh jeg er 21:-) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg foretrekker selv ferskvann. Vet ikke helt hvorfor, men takler verken saltvann eller klor. Så det blir ingen badeland på meg Endret 24. mars 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ikke akuratt 100 Da var jeg vel ganske unormal da, hadde jo tross alt over 100 i ansiktet. Også kommer det med ryggen, bryst, osv. Ok da... Jeg var nok kanskje blant de mest uheldige, men nå har jeg det fint da. Tror jeg bare har 2-3 kviser i ansiktet nå, og de er så små at dem syns nesten ikke. Men men, noen som har tips til hva jeg kan skrive om i bloggen min? Jeg spurte om det samme i går, men orker ikke å bla tilbake i tråden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg får sånne flotte røde øyne om jeg er i klorvann lengere enn 20min! Men var på badeland på kreta i sommer . Dem hadde sånn "lett" saltvann på en måte... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Må jo skrive om noe som interesserer deg; Spill, musikk, natur... kanskje en opplevelse du nylig hadde. Er ikke noe vits å presse seg til å blogge, da blir det bare kjedelig med dårlig blogging og du vil til slutt bli lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå