ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Jada, men som sagt før så trenger jeg ikke sekk fordi jeg syns det er upraktisk. Som på våre byturer f.eks. Igjen, jeg forstår ikke hvorfor en sekk er noe mindre praktisk enn en veske. Når jeg en sjelden gang går med slikt på armen kommer det alltid i veien, sklir av skulderen og lignende. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 En sekk gir lettere tilgang for lommetyver, kanskje det han mener. Jeg ville gått for en lær-veske, som jeg gjorde i London i sommer. Ser mer proff ut. If that's your fancy, of course. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Når jeg bruker sekk så gjør jeg et hestespark bak meg hvert 15. sekund. Funker kjempebra. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg ville gått for en lær-veske, som jeg gjorde i London i sommer. Ser mer proff ut. If that's your fancy, of course. Tenker du på en slik? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Lettere å ha kontroll på en veske. Og mer praktisk når du ikke drasser på så mye. Syns jeg. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Hvorfor kaller Valve den Steambox og ikke f.eks ORANGE BOX? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Fordi de allerede har noe som heter Orange Box. Og Steambox er vel ikke fastsatt som navn heller, er det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår følket! Måtte dette året bli like jævlig som alle andre Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Nei helvete heller, nå har jeg hatt et helt år med grensa på å bli utbrent. Ikke ett år til, takk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Snakkes neste år da gutter og jenter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nyttår, folkens. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2012 Godt nytt år snørrunger. Håper 2013 blir året vi møtes! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Tror jeg har ganske mange helger fram mot sommeren hvor jeg har huset for meg selv. Arrangerer mer enn gjerne forumtreff dersom det er stemning for det. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Tror jeg har ganske mange helger fram mot sommeren hvor jeg har huset for meg selv. Arrangerer mer enn gjerne forumtreff dersom det er stemning for det. Sett en dato. Jo fortere jo bedre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Dere vil ikke møte meg, tro meg <.< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Det blir vel egentlig ikke et forumtreff. Heller et trådtreff. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 Tenker du på en slik? Heller noe slikt: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. januar 2013 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2013 @Shampis: Det er jo absolutt å foretrekke. Noe slikt er jo absolutt ikke dårlig Villery - men hvor får man tak i en sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå