Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Vrake-Vidar. Knuse-Knut.

Rive-Rolf høres ut som han som selger hageutstyr på det sekstitredje året i sjappa på hjørnet. Dessuten mistenker jeg at Wreck It-er et lite symbol (jeg kommer ikke på hva på hva ordet jeg egentlig leiter etter er) Ralph faktisk gjør når han hopper ut av spillet sitt og begynner å tulle rundt i andres. "Rive" funker i så måte dårlig, derfor syns jeg ett eller annet med Vrake passer best, men vanskelig å finne et navn som passer til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville bare tenkt på å et stort rom og noen lommer inne der igjen som must (for å holde separert), alt annet er bare "bonus" da du ikke bør ha verdisaker i ytterlommene uansett etter min mening.

Min Motorhead veske har bare et stort rom og noen inni, har aldri savnet noe mer rom.

Holdt til f.eks genser, spill/filmer o.l. på en gang.

Lenke til kommentar

Noen av dere som bruker vesker? Altså ikke damevesker men messenger-bag type. Har lyst på en sånn (hold kjeft Shampoo) og vurderer denne men aner ikke om den er noe tess når det gjelder antall rom og sånt. Er det noe man MÅ ha på en slik?

Faith og de andre Parkour-jentene ville vært stolte.

En god sekk er forresten ekstremt mye mer praktisk og behagelig enn slike vesker, selv om du ser ut som en backpacker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...