Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullt forståelig. Husker da jeg gikk fra to 15" til en 37". Fantastisk følelse, og det var ingen problemer å sitte rundt en halvmeter fra en så stor skjerm. Fikk med meg alt, og var fantastisk for gaming + serie/film-maraton. Eneste som stoppa meg fra å sitte der døgnet rundt til tider, var for å gå ut og røyke, gå ut i stua for å spise is og glo på veggen (projektor pluss gigantisk hvit vegg vi ikke fikk male), og å dra ut på byen eller i nabobygget for å feste. Jeg husker sånn halvveis at det var noe skole involvert også.

 

Gikk du faktisk fra 15" til 37", eller mente du 27"? Synes selv 27" er mer enn nok. Har spilt litt Fallout New Vegas (som jeg definitivt har funnet ut er bedre enn Fallout 3) og det var digg. Hadde det bare ikke vært for influensaen som herjer i kroppen :/

 

1920x1200?

 

= 2 304 000. Er bare å spørre om det er flere regnestykker du lurer på.

 

Neida, men ser ut som den bare har 1920x1080.

 

Edit: Lurer på om det er svineinfluensa jeg har. http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/artikkel.php?artid=10056959

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Gikk du faktisk fra 15" til 37", eller mente du 27"? Synes selv 27" er mer enn nok. Har spilt litt Fallout New Vegas (som jeg definitivt har funnet ut er bedre enn Fallout 3) og det var digg. Hadde det bare ikke vært for influensaen som herjer i kroppen :/

37". Jeg kjøpte meg TV, forsterka en skohylle, satte skohylla på skrivebordet, og TV-en oppå der igjen.

 

Slik så det ut da jeg først kjøpte TV-en:

http://sjurvaage.com/bilda/romste/IMG_0809text.JPG

 

Slik så det ut da jeg brukte noe lignende oppsett på min neste hybel de to årene etter:

http://sjurvaage.com/bilda/romste/IMG_3305.JPG

Lenke til kommentar

Neida, men ser ut som den bare har 1920x1080.

 

1920x1080 på 27", pff, ikkje bra.

 

Meen, funger vel sikkert. Jeg har dog et annet problem, har en 24" nå og det er egentlig for stort for meg. Sliter litt med "motion sickness" (sånn som gjør at man blir kvalm når man kjører bil) og store skjermer er døden, spesielt i spill med "head-bob".

 

Yeye, first world problems abound

 

Og beklager for mye engelsk i postene mine, men internasjonal skole, mye kommunikasjon med utendlandske venner og alt det der dreper norsken min

 

@AltF4: Skjer det noe med DD eller?

Lenke til kommentar

Neinei, DD og jeg er et foreløpig dødt prosjekt. Vet ikke helt hva som skjedde, vi sklei bare bort i fra hverandre og nå lar jeg det bare være sånn. Får hun bedre tid og andre tanker i hodet kan det hende vi plutselig finner tonen igjen men akkurat nå er jeg ferdig med hele greia. Klarer å gå en hel dag uten å tenke for mye på henne, men tenker fortsatt på henne om morgenen og kvelden, men det blir mindre og mindre av det også. Heldigvis fikk jeg tatt meg fri fra jobben, noe som hjalp en hel del - for det stikker litt enda.

 

Hjalp også mye og få kontakt med ei jente på Sukker jeg prata mye med før igjen, samt sporadisk (dog veldig veldig fine og lange meldinger) kontakt med en spilleglad tatovør. Men hun gidder jeg ikke prate noe mer om her før det skjer noe.

Lenke til kommentar

Mm, skjønner. Litt kjipern det da

 

Ellers spurte mamma nettopp om jeg ville at hun skulle stryke skjortene mine for meg. Gjør det vanligvis selv, men sier selvfølgelig ja. Første som skjer er at hun stryker den aller dyreste skjorten jeg har (og den som sitter best av alle) på alt for høy varme, noe som gjør at det blir et digert hull på brystet.

 

Er det mulig..

Lenke til kommentar

Det var veldig kjipern, men jeg innså jo at når det først skjedde så var det greit - et forhold hadde sannsynligvis ikke holdt, og det innså hun lenge før meg så jeg klarer liksom ikke helt være sint eller skuffa ettersom hun hadde rett i mye av det hun sa når jeg mente vi bare skulle ta sjansen. Skulle kanskje ønske ting hadde skjedd i en annen rekkefølge og sånt, men igjen var det jeg som var pådriveren for mye av det så jeg ser ingen grunn til å klage.

 

Ouch. Men da får du bare henne til å kjøpe en ny til deg også bruker du noen andre i mellomtiden.

 

Foreslår at du finner en Moods of Norway-butikk og kjøper skjorta som heter Kristian Vik. Den er jævlig behagelig og sitter godt.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Ah, min type humor det der nouse!

 

Hadde svineinfluensa forrige gang, så jeg er sikker nå. Du merker at du har det, for å si det sånn.

 

Kan ikke huske sist jeg har vært så dårlig som denne gang, så ser ikke bort i fra at det er svineinfluensa. Det eneste jeg har orket de siste dagene er å stå opp og slå på PC for å sjekke Steam og prøve å spille litt for å få tiden til å gå. Jævlig kjedelig å bare ligge i sengen uten å ha noe å gjøre på.

Lenke til kommentar

Kan ikke huske sist jeg har vært så dårlig som denne gang, så ser ikke bort i fra at det er svineinfluensa. Det eneste jeg har orket de siste dagene er å stå opp og slå på PC for å sjekke Steam og prøve å spille litt for å få tiden til å gå. Jævlig kjedelig å bare ligge i sengen uten å ha noe å gjøre på.

Da er det å finne frem laptopen og se en god film, serie eller anime. Er det jeg pleier å gjøre, får meg til å glemme plagene for en stund. Er deilig i senga når du har underholdning. :)

Lenke til kommentar

I'll whisper what ever you want to hear...

 

Disse .gifene er visstnok fra kortfilmen før Rive-Rolf. En oversettelse så dum at jeg ikke klarer å la være å bruke den. Uansett, nå får jeg enda mer lyst til å se den.

 

wQJkj.gif

5mP8H.gif

 

Denne samtalen kommer ikke noe fremover bare ved å gi plusser. Det er begrenset hvor lenge jeg gidder snakke med meg selv (på internett).

Endret av AltF4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...