Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosa hår har jeg faktisk hatt. Ikke blått, da. Ikke helt blått.

Jeg ga Zealuu hele Sandman-serien. Var rundt samme prislappen.

Tror jeg har sett bilde av deg her på diskusjon.no med rosa hår. Sikkert derfor du hadde det i drømmen også.

Edit: Tropico 4 med -80% og koster nå ca. 4 euro. Er ikke stor fan av sjangeren, men frister å gi det en sjanse til den prisen.

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar

Fullt forståelig. Husker da jeg gikk fra to 15" til en 37". Fantastisk følelse, og det var ingen problemer å sitte rundt en halvmeter fra en så stor skjerm. Fikk med meg alt, og var fantastisk for gaming + serie/film-maraton. Eneste som stoppa meg fra å sitte der døgnet rundt til tider, var for å gå ut og røyke, gå ut i stua for å spise is og glo på veggen (projektor pluss gigantisk hvit vegg vi ikke fikk male), og å dra ut på byen eller i nabobygget for å feste. Jeg husker sånn halvveis at det var noe skole involvert også.

Lenke til kommentar

Hva slags?

Dverger, of course. Ringenes Herre forøvrig, ikke Warhammer.

http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat980013a&prodId=prod1500392a

Hadde en hær klar til spilling fra alle landene i LOTR før (Rohan, dverger, Gondor, Isengard, Moria og Mordor), men det begynner snart å bli ti år siden så de er borte mer eller mindre hele gjengen. Stakk innom Games Workshop i dagfor gamle dagers skyld og sånn gikk det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...