AltF4 Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Har vurdert kort og blått, kledde jeg det? Beste løsningen for alle med nye kapselmaskiner etter jul: lever tilbake og skaff noe som kan lage ordentlig kaffe i stedet. Nei, egentlig ikke. Du var veldig pen, men det var på tross av det blå håret og ikke på grunn av det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg gav kjæresten en bok med gamle Mumitrolltegneserier, og et skjerf. Jeg fikk Rythm Heaven Fever, eller Beat the Beat: Rythm Paradise som det heter i europa. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Har du sett NSFW-versjonen? http://www.youtube.com/watch?v=POQD5CqWPDg Endret 26. desember 2012 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Herre, treningsmodusen til Half Life: Opposing Force er hysterisk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Rosa hår har jeg faktisk hatt. Ikke blått, da. Ikke helt blått. Jeg ga Zealuu hele Sandman-serien. Var rundt samme prislappen. Tror jeg har sett bilde av deg her på diskusjon.no med rosa hår. Sikkert derfor du hadde det i drømmen også. Edit: Tropico 4 med -80% og koster nå ca. 4 euro. Er ikke stor fan av sjangeren, men frister å gi det en sjanse til den prisen. Endret 26. desember 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Tenkte jeg skulle prøve Spec Ops: The Line, men får ikke lov til å gå til kassa av Steam. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 Prøvd å restarte Steam? Spec Ops har en bedre historien enn de fleste andre TPS der ute, men gameplayet er så å si likt. Men verdt det for historien sin del. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Ja, men det funker ikke. Brukte mobil-appen, fikk med meg Orcs Must Die 2 ved et uhell Endret 26. desember 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har vært på Fornebu Indoor Golf Center i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg har virkelig ikke godt av det salget. Spesielt ikke når jeg får epost om at spill jeg har på ønskelisten min koster under 9 euro. Jeg har vel kjøpt spill for en egentlig verdi av 2000 kroner de siste dagene. Penger som var satt av til fyrverkeri. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Og jeg blåste nettopp 960kr på figurer og maling fra Games Workshop. Skulle egentlig bruke 400kr. Memory lane is expensive. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Heldigvis brukt lite på steam salget, men har brukt litt over 600 kr på Cards Against Humanity. Dobbelt av det jeg egentlig trenger å betale, men siden de ikke selger utenfor Nord Amerika. Så blir det ebay. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Og jeg blåste nettopp 960kr på figurer og maling fra Games Workshop. Skulle egentlig bruke 400kr. Memory lane is expensive. Jeg ser også for meg at jeg kommer til å blåse rundt tusen kroner på e-juice og flere cartos. Kanskje en ny tank og noen batterier. Eller bare spare opp alt og kjøpe en ProVari + Z-Atty. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Fikk en 27" skjerm til jul og har endelig satt den opp. Stor forskjell fra 22" som jeg hadde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Fullt forståelig. Husker da jeg gikk fra to 15" til en 37". Fantastisk følelse, og det var ingen problemer å sitte rundt en halvmeter fra en så stor skjerm. Fikk med meg alt, og var fantastisk for gaming + serie/film-maraton. Eneste som stoppa meg fra å sitte der døgnet rundt til tider, var for å gå ut og røyke, gå ut i stua for å spise is og glo på veggen (projektor pluss gigantisk hvit vegg vi ikke fikk male), og å dra ut på byen eller i nabobygget for å feste. Jeg husker sånn halvveis at det var noe skole involvert også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Og jeg blåste nettopp 960kr på figurer og maling fra Games Workshop. Skulle egentlig bruke 400kr. Memory lane is expensive. Hva slags? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Og jeg blåste nettopp 960kr på figurer og maling fra Games Workshop. Skulle egentlig bruke 400kr. Memory lane is expensive. YOLO! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2012 Hva slags? Dverger, of course. Ringenes Herre forøvrig, ikke Warhammer. http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat980013a&prodId=prod1500392a Hadde en hær klar til spilling fra alle landene i LOTR før (Rohan, dverger, Gondor, Isengard, Moria og Mordor), men det begynner snart å bli ti år siden så de er borte mer eller mindre hele gjengen. Stakk innom Games Workshop i dagfor gamle dagers skyld og sånn gikk det Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2012 Fikk en 27" skjerm til jul og har endelig satt den opp. Stor forskjell fra 22" som jeg hadde. 1920x1200? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå