SLi Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) God jul til dere hjemme i Norge Hvor befinner du deg? Mars? God jul Endret 24. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Ur-anus håhå. Bristol, England Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Glaserte skinker så langt øynene kan skue. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Sånn for å ha sagt det så er ikke Uplay hovedgrunnen til at jeg velger konsoll når det gjelder Ubisoft, men litt av grunnen skal det ha. Hovedgrunnen er at Ubisoft har pisset på PC-brukere i flere år med håpløs DRM og elendige porter av spillene sine, så det tar tid å bygge tillit til dem igjen. Om jeg derimot ser at de faktisk gjør en innsats med PC-spillene sine over tid, så kan det være jeg begynner å kjøpe dem på PC. Watch Dogs er f.eks. et spill jeg er interessert i til PC. Nå får jeg pakke inn noen gaver. Er alltid ute i siste liten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Skal nemnast at Far Cry (utanom Uplay) er eit veldig solid PC-spel, som og ser klart best ut på PC. Får berre nyte det enn så lenge, så snart neste konsollgenerasjoner ute så er det "buhu PC gaming is dead" følgt av "hammagad, PC gaming is NOT dead!" så snart vi går mot slutten av DEN generasjonen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Glaserte skinker så langt øynene kan skue. Og "kjøtt-pai". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Mmm. Snadder for Snurrebassen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) God jul alle mine venner! Takk for nok et herlig år sammen med dere. Kos dere i dag og i romjula Endret 24. desember 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) God jul alle sammen! Ribbe, kaker og masse pakker venter! (i hvertfall her hos oss...) Jeg er egentlig så trøtt at jeg lett kunne lagt meg og sovet til i morgen. Endret 24. desember 2012 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg er egentlig så trøtt at jeg lett kunne lagt meg og sovet til i morgen. Jeg og. To dager med rødvin sammen med mine brødre og ei seng på loftet hos min far som bare såvidt er å foretrekke foran å sove på golvet = no sleep for me. Men snart pinnakjøtt! Ur-anus håhå. Bristol, England Skal du en tur til Birmingham på Boxing Day? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg og. To dager med rødvin sammen med mine brødre og ei seng på loftet hos min far som bare såvidt er å foretrekke foran å sove på golvet = no sleep for me. Men snart pinnakjøtt! Skal du en tur til Birmingham på Boxing Day? Nei skal til London første Januar Mmm. Snadder for Snurrebassen Fikk ihjelslått pølse med potit i går, hæppy trønder. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God Jul, alle mine SO1-vatos. Ribba fordøyes as we speak, og snart er det på tide med gaver. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Skal snart spise her i huset og God julejul. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God Jul ja, håper dere alle blir feite og mette! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul, jävler! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Da var vi ferdig med middagen. Blir så fort mett, men det var vel fordi det ble litt mer potet enn ribbe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg innså nettopp at Max Payne er et ordspill for "Max Pain" At jeg ikke har sett det før Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Det blir ganske slått over hodet gjennom hele spillet da, mener visse i spillet uttalte navnet hans som Max Pain f. eks. Så var det Alan Wake. Endret 25. desember 2012 av Gormers Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 Det tok sin tid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Svaret er jo ganske enkelt, sjølv om det sikkert ikkje er det svaret du vil ha. Alle som har nok pondus til å pushe eit eiget DRM/butikk-system (om ein ser vekk i frå Activision, men dei kjem nok dei òg) modellert på Steam gjer nettopp det akkurat no. EA har rett nok tatt det litt seriøst med butikkdelen, medan Rockstar og Ubisoft har kvar sine system der butikkdelen er eit flortynt lag med pseudobutikkpiss over noko som eigentleg er eit ekstra lag med DRM, som sikkert er kjekt for investorane å ha. Bioware prøvde seg jo òg, før dei saman med BF3 vart spearhead for Origin-pushinga. Selvsagt, såpass har jeg skjønt selv også. Noe jeg føler jeg må si er at jeg mener UPlay gjør én ting veldig rett: Gir deg noe å bruke poengene på. Utrolig kult at jeg kan kjøpe ekstra ting til spillet mitt for poeng jeg får for å spille det. Endret 25. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå