Lakus Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Sånn sett er Uplay noe dritt ja, men om man tar en titt på leaderboard funksjonene så er det faktisk litt kult. Det samler tross alt leaderboard info fra alle plattformene et spill er ute på og viser deg alle sammen, En 360 spiller kan dermed konkurrere mot PS3 tider. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 (endret) Jeg hater deg så mye Villery. Hater deg så mye. (Fordi jeg elsker deg så høyt.) Den nye låta til Röyksopp og Susanne Sundfør er så digg! God tur Snurris! Endret 23. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Elsker deg også, kjekke mannen. Happy tur, Snurris. Skal tørke mine tårer etter et begredelig fotballresultat med Minecraft-dokumentaren. Mmm.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Sitter med Tiny & Big: Granpa's Leftovers, romjulen er for kort til å spille alt jeg vil spille. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 God tur Snurreleif! La meg halv syv i dag tidlig. Da var det godt med nyvasket rom og nytt sengetøy. Hyggelig besøk i dag og nå blir det vel bare å slappe av resten av kvelden. Deilig! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Takker og bukker gutta, vel fremme i Bristol nå, rakk en tidligere buss også så slapp å vente 4 timer på Heathrow. Tskjorte-vær her gitt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Ser The Big Lebowski (fantastsik forøvrig), og så kommer selvfølgelig mamma akkurat inn på rommet (uten å banke på, privatliv er ikke noe man respekterer her i huset) når en naken dame entrer scenen. EVERY TIME 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Ah, fantastisk film! Alltid lurt på hvordan whte russian smaker, må bestille det neste gang jeg er ute. I 2030 eller noe sånt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Det burde du definitivt. Det er meget tasty. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Det smaker egentlig slik du tror kald fløte med kaffelikørsmak smaker. Ganske godt, altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Blir så kvalm etter to stykker. Er ikke noen ordentlig dude. :c Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Er ikke noen ordentlig dude. :c Vet om minst en som sikkert setter veldig stor pris på akkurat det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Joda, men han får ikke si noe siden han har forlatt meg. Hater senger uten ham. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Ser The Big Lebowski (fantastsik forøvrig), og så kommer selvfølgelig mamma akkurat inn på rommet (uten å banke på, privatliv er ikke noe man respekterer her i huset) når en naken dame entrer scenen. EVERY TIME Er vel ikke noe problem med mindre man selv er naken i samme øyeblikk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Aldri hatt noe problem med å bli busta for å se på helt vanlige filmer, men jeg er vokst opp i et hjem hvor min far lurte på Gremlins var for en film så vi så den til frokost et år. Var vel når jeg gikk i tredje eller fjerdeklasse tror jeg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2012 Men Gremlins er da uansett en utmerket familiefilm. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til dere hjemme i Norge Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 Har ikke hatt noen problemer per se jeg heller, men det har jo ingen praktisk nytte. Hvorfor må jeg gjennom UPlay når jeg starter et spill i Steam? Og alt det vil jeg skal gjøre er å trykke "play" enda en gang. Svaret er jo ganske enkelt, sjølv om det sikkert ikkje er det svaret du vil ha. Alle som har nok pondus til å pushe eit eiget DRM/butikk-system (om ein ser vekk i frå Activision, men dei kjem nok dei òg) modellert på Steam gjer nettopp det akkurat no. EA har rett nok tatt det litt seriøst med butikkdelen, medan Rockstar og Ubisoft har kvar sine system der butikkdelen er eit flortynt lag med pseudobutikkpiss over noko som eigentleg er eit ekstra lag med DRM, som sikkert er kjekt for investorane å ha. Bioware prøvde seg jo òg, før dei saman med BF3 vart spearhead for Origin-pushinga. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Så lenge spillet ikke slår seg av hvis nettet faller, så kan jeg gjerne trykke play to ganger. Såpass godt trent er jeg Edit: God Jul Snurre! Håper du trives i t-skjorte-land. Endret 24. desember 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå