Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg kunne også tenkt meg PianoSmith. Til tross for at jeg kan å spille. Vel, jeg kan å spille med akkorder, ikke tostemt eller full utnyttelse av bassdelen, men jeg sier meg fornøyd med det jeg kan. Hadde bare vært fett å lære mer, bruke keyboardene jeg har stående til noe. Evt. el-pianoet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg øver meg faktisk også på å spille piano i disse dager. Fikk nytt keyboard i tidlig julegave fra meg selv og foreldre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Kunne vel også egentlig heller tenke meg å spille keyboard enn gitar, selv om gitar er langt mer praktisk i forhold til jobben. Er dessverre ikke tålmodig nok til å lære meg noen av delene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Finnes det ikke allerede software man kan bruke med keyboard for å spille noe likt rocksmith? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Ser Rocksmith har fått kritikk for delay mellom spilling og oppfattelse av lyd fra programmets side. Er dette en ny versjon, eller stemmer ikke kritikken? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Det burde da være mulig å kalibrere det, skulle jeg tro. Men jeg har ikke spilt det, så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Der er litt delay, men jeg er for dårlig til å kunne fastslå nøyaktig hvor stor den er. Jeg vet nemlig ikke om jeg slår for tidlig/sent, eller om jeg bare suger i å spille gitar. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Om alt er delay så er det jo helt greit, når du spiller uten Rocksmith er det ingen som hører at du egentlig starta låta for 0,5 sekunder siden Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Problemet er vel at læringsutbyttet blir mindre om du ikke skjønner om du feiler på låta fordi du spiller feil eller fordi det er delay. Dessuten er det vanskelig å i det hele tatt spille når alt ligger litt etter (vet forresten ikke om du var ironisk eller whatevs). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Joda, men så er det å vite om man skal skylde på delayet eller om man skal skylde på sine sugne skills. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg var ironisk. Jeg er ikke så dum. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Vet jo aldri hva man finner av folk på forum... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Har noen av dere sett Amelie? http://www.rottentomatoes.com/m/amelie/ Har hørt på soundtracket til filmen i flere uker nå og det er helt fantastisk. Om filmen er av samme type som musikken er det allerede en av mine favorittfilmer http://open.spotify.com/album/6hzdQgjn3wTJhOUI4cVKu2 (Btw: Noen som har sett Mr. Nobody?) Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Ja. Fin film. Lenge siden nå, kanskje jeg skal se den igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Har en kamerat som ikke klarte å slutte og prate om den filmen. Var visstnok kjempebra. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Har en kamerat som ikke klarte å slutte og prate om den filmen. Var visstnok kjempebra. Fanden meg ikke rart jenter foretrekker bad guys altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Amélie er en av favorittfilmene. Har sett den nok ganger til at jeg så og si klarer å se filmen uten subs. Men så så vi den også 20-30 ganger i fransktimene i 9. klasse siden vi ikke hadde lærer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Takker. Du kommer til å bli hektet, spillet er fantastisk Rocksmith delay blir forøvrig et ikke-problem hvis du gidder å gå inn i .ini filen og endre på litt styr. Se her: http://forums.ubi.co...Rocksmith-on-PC Ellers er jeg nettopp kommet hjem fra byen, feiret at det endelig er juleferie. Blir deilig Endret 21. desember 2012 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Var Amelíe virkelig det eneste de kom på av franske filmer? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2012 Ja, ikke sant. Rosa Panteren, hallo! I only kid of course. I dag skal jeg hjem til mor! Og Killer Mike spiller i Trondheim i februar. To ting å være glade for idag, med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå