Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 God dag! Så skikkelige debatter her nå? Si ifra om slikt så jeg får deltatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lolidude: Han synger faktisk "Y'all want a single? Say fuck that." Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, men det gidder jeg ikke ha med i signaturen min Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Oppdatering i bloggen, og kom gjerne med temaer jeg kan skrive om. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Oppdatering i bloggen, og kom gjerne med temaer jeg kan skrive om. Så link til det nye da. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Så hvor er jeg her når jeg spilelr gitar? Leif Endret 24. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg hater denne oppgaven. :< KJEDELIG. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://open.spotify.com/track/0g8MZPmcetVjaihtquSi7Q Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som har sett det nyeste innlegget på twittern? Hvis ikke prøv her. Var faktisk veldig morsomt. Klarte dog bare 6/22 vitser på første forsøk Får prøve igjen etter jobb. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sånn. Tirsdag. Naturfag. PC! To timer med samfunnsfag, to timer film (mannen som elsket yngve) og nå to timer ingenting. Merker påskeferien på lærerene nå! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Så hvor er jeg her når jeg spilelr gitar? Leif Fikset Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Takker Eplefe, for sangen du postet. Skal se på den i kveld Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Håper det er ingen som syntes brukernavnet mitt er vanskelig? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Endelig hjemme fra skolen. I morgen har vi aktivitetsdag der alt skal være så positivt og morsomt. Jeg ser ikke det positive ved å tvinge elever ut i naturen i frost og minus grader. Skolen lurer seg selv om de virkelig tror elevene ser på dette så positivt. Det er rett og slett latterlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det gjelder å akseptere ens egen ubetydelighet i den store sammenheng. Mennesker er et resultat av en astronomisk usannsynlighet. Sjansen for at menneskene skulle oppstå er så liten at det er rent bissart å tenke på. Først har vi sjansen for at jorden skulle plassere seg i akkurat passelig avstand fra solen. Så har vi sjansen for at jorden skulle inneholde de riktige atomene og molekylene. Sjansen for at en kjemisk reaksjon skulle føre til opprettelsen av Deoxyribonukleinsyre-molekyler (også kjent som DNA) og at disse molekylene gjennom naturlig utvalg ville utvikle stadig nye egenskaper er heller ikke veldig sannsynlig. Til slutt har vi sannsynligheten for at en av disse DNA-forgreiningene etter millioner av år skulle utvikle seg til mennesker, og at disse meneskene skulle overleve alle naturkatastrofene og prøvelsene de ble satt igjennom. Apropo det: The Dr. Noodle Improbability Endret 24. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Da har jeg sagt opp jobben min i dag! Nå skal jeg bli freelance sofa slumrer! Endret 24. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Uffda, Nøtte! Hva jobbet du som? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå