Craxmerax Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Nei, men skulle gjerne prøvd det! Spilte faktisk ekte konsert. Går musikklinje på FHS og vi hadde julekonsert Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Her har du en interessert kar! Steam-navn? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Nei, men skulle gjerne prøvd det! Spilte faktisk ekte konsert. Går musikklinje på FHS og vi hadde julekonsert Fett. Rocksmith er også veldig kult, men sikkert ingenting i forhold til å stå på en ekte scene. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg kan ikke gitar, derfor hadde det vært gøy å prøve Rocksmith. Men ja, det er egentlig en ganske god følelse og stå på en scene og spille konsert. Spesielt når det er godt samspill mellom de du spiller med. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Steam-navn? kn0tm4n Tall i navnet er ukult så lenge du ikke heter Lars, men det er litt seint nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Tall i navnet er ukult så lenge du ikke heter Lars, men det er litt seint nå. Det er ikke kult da heller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 JO DET ER DET!! 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg kan ikke gitar, derfor hadde det vært gøy å prøve Rocksmith. Men ja, det er egentlig en ganske god følelse og stå på en scene og spille konsert. Spesielt når det er godt samspill mellom de du spiller med. Spiller gitar selv, kunne virkelig tenke meg Rocksmith. Det virker både gøy og lærerikt. Jeg var jo alltid glad i Guitar Hero. Hvilket instrument spiller du? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Han er vokalist i The Craxmeraxes. Tall i navn er kult, hilsen tidligere nouse4aname. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har Rocksmith og spiller stort sett hver dag (gitt at jeg finner tid). Forbannet knotete interface, litt småproblemer med delay (men det kan tweakes og ordnes med) og noen annet småplukk, men likevel noe av det beste jeg har brukt penger på i løpet av de siste månedene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Tall i navn er sånn passe. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg fikk den geniale ideen å la pcen bli igjen på hybelen i julen. Det er nå snart en uke siden, og gjett om jeg angrer. For her i huset, så er det køkultur på den som står her. Har mobilen da, så det er en trøst. Overlever tre uker. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Tall i navn er sånn passe. Meh, det spørs. Kn0tM4n < KnotMan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg kan ikke gitar, derfor hadde det vært gøy å prøve Rocksmith. Men ja, det er egentlig en ganske god følelse og stå på en scene og spille konsert. Spesielt når det er godt samspill mellom de du spiller med. Spiller gitar selv, kunne virkelig tenke meg Rocksmith. Det virker både gøy og lærerikt. Jeg var jo alltid glad i Guitar Hero. Om dere vurderer Rocksmith, så kjøp det. Det er vel verdt pengene. Om du bestiller fra 4sound, så har de gitar og spill i en billig pakke. Da får du en overraskende god gitar til prisen, samt spillet og kabelen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Dear Knut, God jul XOXOXO Takker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg kunne tenkt meg å prøve Rocksmith, men frykten min er at jeg kommer til å mislike det siden jeg virkelig ikke klarer å spille andre gitarer enn plastkontrollene til Activision og Harmonix, så kjøper jeg det, er oddsen rimelig stor for at Rocksmith-gitaren bare vil stå og støve ned innerst i rommet mitt, sammen med klærne jeg aldri bruker og filmene jeg aldri ser. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Jeg kunne tenkt meg å prøve Rocksmith, men frykten min er at jeg kommer til å mislike det siden jeg virkelig ikke klarer å spille andre gitarer enn plastkontrollene til Activision og Harmonix, så kjøper jeg det, er oddsen rimelig stor for at Rocksmith-gitaren bare vil stå og støve ned innerst i rommet mitt, sammen med klærne jeg aldri bruker og filmene jeg aldri ser. Du får en rimelig god følelse når du klarer sangene. Det er ikke så fryktelig vanskelig, selv om det plutselig ER vanskelig, og så litt enklere igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Aberet er vel det at jeg har mista totalt interessen for gitar, og er mer interessert i å lære meg og spille bass. Jeg vet jeg kan koble til en bass til RockSmith og spille i vei også, men ikke har jeg en bass, ikke har jeg plass til en bass, og ikke har jeg råd til en bass. Hovedsakelig fordi alle de billige jeg finner ser rimelig grelle ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Kunne godt tenke meg Rocksmith selv, men har ikke plass eller tålmodighet til å starte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2012 Gi meg Pianosmith, så snakker vi. Et instrument jeg virkelig har lyst til å lære meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå