AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Via utforskning. Kjøp de kartene som viser hvor ting er (usikker på om det er de til 500 eller de til 1500) så får du se at det er relics tilknytta stedene. Får utrolig fete våpen når man tar mange nok sideoppdrag! Særlig minnekort lønner seg, og den revolveren man kan kjøpe for Uplay-poeng... Ah man, god sikkerhet mot dyr. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Flamethrower er OP mot wildlife (anglofisering, yay) Bare sprut litt på tigere og diverse andre slemme skapninger og så kåler de om i løpet av et par sekunder Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Problemet er at flammer gjerne sprer seg. Har hatt det moro med flammekaster selv, men jeg føler jeg har alt for lite kontroll. Dyra liker jeg å holde på trygg avstand, er lei av bjørn og tigere som kommer når jeg minst venter det. Ble til og med drept av en bøffel før i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 T-Minus 2 timer til Hobbiten. Frykter høyere forventninger kan ødelegge. Jeg skulle egentlig se den i dag jeg og, men min partner in crime ville vente til helgen. Griper anlendingen til å se LOTR jeg da som oppvarming. Apropos partner in crime. Nordlendingkvinnfolket flytter til Oslo i sommer Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Grattis.. I guess Endret 12. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Så kult Lakus! Flytter du etter? Sånn. Håndlagede mansjettknapper og matchende slipsnål bestilt. Endret 12. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Pøh. Jeg fortsetter å bo i kjelleren hjemme. Hun får klare seg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Haha. Ser den. Hva skal hun drive med? Jobb eller studie? Endret 12. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Neida, vi ender nok opp samme sted. Billigere for begge. Hun skal jobbe. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Ikke sant. Oslo er jo ikke akkurat billig i utgangspunktet heller. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Knyter slipsknuter keivhendt, eg. Så då kan eg lære meg Eldredge-knuta utan problem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Du ja. Skal spise litt, så se om jeg gidder prøve å lære meg den. Ettersom jeg sleit med en dobbel windsor tillater jeg meg å forholde meg skeptisk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Jeg så forresten på Hobbiten i natt, som tidligere nevnt. Det var veldig, veldig gøy å se Tolkien tilbake på lerretet med Peter Jackson bak kamera, men den var nok ikke like god som Ringenes Herre. Ikke helt sikker på hva jeg synes om den, egentlig, det var en del ting jeg ikke likte som de hadde endret i forhold til boka. Det er jo favorittboken min, så det er vanskelig å se filmen med helt nøytrale øyne når det gjøres en del betydelige forandringer. Men allikevel en deilig opplevelse, og jeg kommer nok til å se den igjen på kino to-tre ganger til før de tar den av. Så får jeg se om jeg klarer å komme med en skikkelig konklusjon senere. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Da er det bare å møte meg i Oslo en dag da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Satt igjen med blanda følelser selv, men på turen hjem fra kinoen fikk den satt seg, og jeg fant ut at jeg likte den. Rart å se hvor mye som er endret, men filmatisk sett var det nok for det beste. Noe jeg ikke likte helt stammer sikkert fra 48 fps-opplegget. Kan hende det var 3D som gjorde det, men det føltes litt ut som jeg satt og så en Hallmark-serie til å begynne med. Vanskelig å forklare, men det føltes ikke som en film. Ble vant til det etterhvert, men til tider kom følelsen tilbake. Litt synd, egentlig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 (endret) Trodde du heller ville bli henrettet ved henging, trekking og kvartering enn å se Tolkien-greier, AltF4? Selv så jeg filmen i 24 FPS 3D, men har også lyst til å få med meg 48 FPS 3D (den finnes ikke i 48 FPS 2D), og fikk nettopp en invitasjon til en slik visning på fredag. Skal egentlig jobbe med skole i helga, men tror jeg tar meg tid til det allikevel. Får heller gjøre litt ekstra i morgen Endret 12. desember 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Jo, egentlig. But still. Husker ingenting av boka (eller, ett eller annet med noen tønner comes to mind), så jeg er ikke den forhåndsdømmende jævelen som det dere er. Skal klare å mislike den godt for det jeg, altså. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Orker egentlig ikke se den med deg. Sorryh. Og tønne-greiene er ikke i denne filmen. Det er eventuelt i neste, men mulig at de har droppet det for alt jeg vet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 100 sider barnebok = trilogi. Og folk lurer på kvifor eg ikkje vil sjå han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2012 Det var en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå