ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Startet i ny jobb i dag: være leksehjelp for innvandrerungdommer. Det var overraskende hyggelig, fikk ingen problemer. Men siden det blir den fjerde jobben jeg har (pluss skole) begynner det å bli trangt med tid i hverdagen nå. Men om ~26 timer er det Hobbiten. Shit's gonna be sweet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Går mye i sniper med silencer ja, skal ærlig innrømme det. Er jo gøy i og for seg å utføre grundig rekognosering, se seg ut noen fallback-posisjoner, og deretter ta ut de største truslene, før man sniker seg inn og fullfører jobben Snurre-style med knivblad gjennom strupen på de resterende. Har fortsatt til gode å ta lett på en camp-overtagelse, spesielt med innføringen av "heavy"-soldater, ettersom jeg ikke har takedown for de. Når den dagen kommer, da skal jeg endre framgangsmåte. Vurderte lenge å gå über-style med pil og bue, men fristelsen av silencer sniper og machete ble for stor.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Startet i ny jobb i dag: være leksehjelp for innvandrerungdommer. Det var overraskende hyggelig, fikk ingen problemer. Men siden det blir den fjerde jobben jeg har (pluss skole) begynner det å bli trangt med tid i hverdagen nå. Men om ~26 timer er det Hobbiten. Shit's gonna be sweet. Nice. Hvor mye får du i timen? Høres mer fristende ut enn Kiwi. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Får 120 kroner i timen, og har kontrakt på 6 timer i uken, men kan jobbe både mer og mindre avhengig av timeplanen min i en gitt uke. Det var egentlig snakk om at jeg kulle få 105 kroner i timen eller noe sånt først, siden de som allerede jobbet for 120,- var en del år eldre enn meg og hadde mer erfaring, men uten at jeg vet hvorfor fikk jeg til slutt deres lønn. De eneste kravene er at man er over gjennomsnittet flink faglig, og at man er god til å kommunisere/lære bort, så det er ingen beskyttet tittel eller noe sånt jeg innehar Endret 10. desember 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Svært så aktiv du er da, unge mann. Makin' everybody look bad up in hea' Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Har da inntrykk av at du er en flink fyr også, Villery. Virker som om du fikk den utdannelsen du ønsket deg, i alle fall, og da kan man jo ikke klage Jeg ser alltid for meg at når jeg har fått den utdannelsen jeg vil ha (uten at jeg vet hva jeg vil enda) og deretter fått en jobb, så kan jeg begynne å slappe av litt mer. Men det er vel bare noe jeg innbiller meg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Juksetakedown for heavies før du har gjort nok missions til å låse opp den aktuelle skillen: Boge og vanleg pil i bakhovudet (der dei ikkje har Army of Two-maske). Skulle gjerne hatt NG+. :c Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Har da inntrykk av at du er en flink fyr også, Villery. Virker som om du fikk den utdannelsen du ønsket deg, i alle fall, og da kan man jo ikke klage Kan hende jeg er flink, men jeg er milevis unna "straight A's og 4 jobber-superhuman"-flink. "Problemet" mitt er at jeg krever veldig lite for å være tilfreds med hverdagen, noe som ofte kan ødelegge motivasjon for ekstra tiltak. Juksetakedown for heavies før du har gjort nok missions til å låse opp den aktuelle skillen: Boge og vanleg pil i bakhovudet (der dei ikkje har Army of Two-maske). Ikke dumt. Skal prøves neste gang, så fremt leiren er fri for de jævla kjøterne. Endret 10. desember 2012 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2012 Funker fjell å bruke vanlig sniperrifle i bakhodet på heavies også. 200 xp bonus til og med. Jævlig kult med forskjellige machete-takedowns, jeg elsker den hvor jeg kaster macheten til fyren jeg nettopp har drept på nestemann i køen. Blir ekstra kult når du må sikte deg inn på fyren du vil drepe også, blir litt adrenalin når du vet du må være kjapp. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Du vet du har vært barsk når til og med madammen blir imponert. Tok death from above på to stykker fra et tak, mens den nærmeste var på vei til å snu seg tok jeg en takedown hvor jeg så knabbet macheten hans og sørget for at den stiftet bekjentskap med adamseplet til en pirat litt lengre unna. Jeg ble da selvsagt oppdaget, men før noen nesten rakk å avfyre skudd eller i det hele tatt tenke på å slå på alarmen, hadde jeg plantet kuler i hodet til de to borteste, før jeg kjapt bestemte at sistemann skulle få sitt endelikt ved hjelp av et blad mot halsen. Ikke verst av en som ikke takler å flå dyr uten å lage lyder.. Forøvrig er det kun et scenario som slår de som ligner på det over, og det er når man klarer å variere likvideringen av fiendene og samtidig ikke bli oppdaget. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Merkelig nok elsker jeg å stealthe i dette spillet mens jeg måtte gi Dishonored en pause fordi jeg ikke orka det der. Nesten så jeg føler jeg jukser når det blir vanlig skytekamp. Bare jeg som leser det som skrives i håndboka? Ganske vittig mye av det. Og slemt mot franskmenn og damer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Leser alt, mye morsomt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Like særlig den for djevelrokke. Dykka 60 meter rett ned i sta, tror det er spillets dypeste punkt. Achievement og greier. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Ja skal skaffe meg den tenkte jeg, og den for 100m fall og overleve. Har forresten allerede fullført samtlige jaktoppdrag som gir meg upgrades og sideoppdrag (minus racing liga da jeg ikke liker de) på nordøya, på tide med progress nå.. Endret 11. desember 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Bryr meg ikke om noen av minispilla uten transportoppdrag og sidequests. Liker sidequestene, de er korte, greie og allikevel noe annet enn bare hvileløs vandring, selv om jeg gjør mye av det også - og liker det. Har jaktet litt, men ikke veldig mye. Skutt en hai med pil og bue og noe andre greier. Endte opp med å jakte i "feil" ende helt fra starten av, så så fort jeg fikk de få ingrediensene jeg trengte unlocka jeg plutselig mye av alt. Nesten litt kjedelig, synd de ikke har variert hva som trengs mer. Ikke bare to like skinn til samme veska og sånn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Funker fjell å bruke vanlig sniperrifle i bakhodet på heavies også. 200 xp bonus til og med. Det var bare ett av plussene ved heavies. Det ble vanskeligere å snike seg innpå, og samtidig vanskeligere for snikskytterne. Tok noen runder før jeg glimtet en åpning i bakhodet på jævlene. Men er silencer like lydløs som bue? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Det vet jeg ikke, holder meg på så lang avstand at sdet viktigste er at det ikke smeller. Er tross alt et våpen for lange avstander Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Trodde du mente up close, som Zealuu gjorde som et alternativ til heavy-takedown. Jeg vet jo selvfølgelig at de kan skytes i bakhodet, dummen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Slo til på CDONs dagstilbud og skaffet meg Assassins Creed III til 255 pluss frakt. Happy trønder. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2012 Til konsoll? Isåfall en mighty fine deal, sir. Likte det veldig godt, helt fram til Far Cry 3 kom ut og tok presedens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå