Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god egenskap å ha! Å være glad i det meste, altså. Selv innehar jeg dessverre ikke den egenskapen.

Den dagen Valve har et prosjekt på Kickstarter er den dagen Kickstarter miste siste del av troverdighet.

Ser ikke helt hvordan troverdighet blir et problem i en slik situasjon. Seriøsiteten og omdømmet kunne kanskje heller fått seg en knekk. Ikke at jeg hadde brydd meg, spillutviklere må bruke Kickstarter helt til krampa tar dem for min del. Kan ikke få nok.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Har du BFME2, Shampoo? Synd multiplayeren ikke lenger fungerer, ellers kunne vi spilt sammen når jeg får tak i en kopi. Angrer bittert på at jeg ga det bort til en slektning for noen år siden.

Har alle tre BFME-spillene, og toeren er vel en favoritt blant dem. Til tross for at spillet til tider voldtok Tolkien står det vel fram som en liten strategifavoritt for meg. Likte det i alle fall veldig godt da det kom, men det er jo en stund siden jeg har spilt det nå. Men har det fortsatt i hylla :)

Lenke til kommentar

Har alle tre BFME-spillene, og toeren er vel en favoritt blant dem. Til tross for at spillet til tider voldtok Tolkien står det vel fram som en liten strategifavoritt for meg. Likte det i alle fall veldig godt da det kom, men det er jo en stund siden jeg har spilt det nå. Men har det fortsatt i hylla :)

Må si meg enig der. Jeg har kost meg mye med BFME-spillene, så de er klare favoritter.

Var digg å være Rohan i 1'a, og bare ri over fiendens styrker. :D

Tror jeg også har dem liggende her et sted.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan troverdighet blir et problem i en slik situasjon. Seriøsiteten og omdømmet kunne kanskje heller fått seg en knekk. Ikke at jeg hadde brydd meg, spillutviklere må bruke Kickstarter helt til krampa tar dem for min del. Kan ikke få nok.

Lasse Lervik skrev en god artikkel om det for en stund siden. Jeg er på en måte enig med deg, skjer mye fint på Kickstarter, men folk er kanskje litt ukritisk til tider om hvem de kaster penger på? '

Og, siden denne diskusjonen startet om Valve: Ja, Newell bekrefter at de kommer med egen PC/konsoll-ting.

Jeg har nettopp kjørt over en hai..

En hai.

:D

Spilte du på PC sa du? Spilte gjennom to kapitler i co-cop i går, utrolig moro! Som Left 4 Dead bare bedre på mange måter siden de har funnet smarte måter å implementere forskjellige konkurranser på midt oppi alt samarbeidet. Litt dølle karakterer man spiller som men det går greit.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...