SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg liker de fleste filmer hvor det er skyting. Vet ikke hvorfor Edit: Neida, men jeg er ikke sååå kritisk til filmer, liker det meste egentlig.. Er glad i Action. Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Okay, det er reklamepause, julebrusen ligger på PC-pulten og jeg ligger i soffan... This is hard.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) En god egenskap å ha! Å være glad i det meste, altså. Selv innehar jeg dessverre ikke den egenskapen. Den dagen Valve har et prosjekt på Kickstarter er den dagen Kickstarter miste siste del av troverdighet. Ser ikke helt hvordan troverdighet blir et problem i en slik situasjon. Seriøsiteten og omdømmet kunne kanskje heller fått seg en knekk. Ikke at jeg hadde brydd meg, spillutviklere må bruke Kickstarter helt til krampa tar dem for min del. Kan ikke få nok. Endret 8. desember 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Rules of Engagement er helt ok om man ikke har noe bedre å gjøre. Lenge siden jeg så den dog. Samuel Jackson er jo med, så litt kul må den jo være uansett! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det høres bedre ut enn hvordan jeg har det nå, så... hvor bor du? Elverum, Elverum Elverum (youtube it) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Jeg er hjemme alene fram til i morgen, Lakus! Bor i Østfold (grenser til Akershus, i overkant av en time fra Bærum), ta deg gjerne en tur. Vi kan spille BFME2 Endret 8. desember 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Da kan Lakus plukke meg opp på veien Neida, jeg er en bitteliten gutt som ikke tørr sånt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har du BFME2, Shampoo? Synd multiplayeren ikke lenger fungerer, ellers kunne vi spilt sammen når jeg får tak i en kopi. Angrer bittert på at jeg ga det bort til en slektning for noen år siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Kjører du innom og henter meg i Bergen også, Lakus? Tar bare 14 timer ekstra. Vel verdt det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har ikke bil, men samma det. Jeg tar bussen og henter alle. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 14 timer? Det snør mann. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Den riktige bøyningen er "menn" når det er flertall. "Det snør menn". Eller mente du å bruke komma? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det er ikke bare avatarer det finnes juleversjoner av, da-aa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Den riktige bøyningen er "menn" når det er flertall. "Det snør menn". Eller mente du å bruke komma? Dette er brudd på forumreglene, Slimda. Tror du har fått litt for mye Sylte Ananasbrus nå. Kom deg i seng. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fight the powah!... Eller noe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Har du BFME2, Shampoo? Synd multiplayeren ikke lenger fungerer, ellers kunne vi spilt sammen når jeg får tak i en kopi. Angrer bittert på at jeg ga det bort til en slektning for noen år siden. Har alle tre BFME-spillene, og toeren er vel en favoritt blant dem. Til tross for at spillet til tider voldtok Tolkien står det vel fram som en liten strategifavoritt for meg. Likte det i alle fall veldig godt da det kom, men det er jo en stund siden jeg har spilt det nå. Men har det fortsatt i hylla Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg har nettopp kjørt over en hai.. En hai. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Har alle tre BFME-spillene, og toeren er vel en favoritt blant dem. Til tross for at spillet til tider voldtok Tolkien står det vel fram som en liten strategifavoritt for meg. Likte det i alle fall veldig godt da det kom, men det er jo en stund siden jeg har spilt det nå. Men har det fortsatt i hylla Må si meg enig der. Jeg har kost meg mye med BFME-spillene, så de er klare favoritter. Var digg å være Rohan i 1'a, og bare ri over fiendens styrker. Tror jeg også har dem liggende her et sted. Endret 9. desember 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har nettopp kjørt over en hai.. En hai. Leste "Thai". Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Ser ikke helt hvordan troverdighet blir et problem i en slik situasjon. Seriøsiteten og omdømmet kunne kanskje heller fått seg en knekk. Ikke at jeg hadde brydd meg, spillutviklere må bruke Kickstarter helt til krampa tar dem for min del. Kan ikke få nok. Lasse Lervik skrev en god artikkel om det for en stund siden. Jeg er på en måte enig med deg, skjer mye fint på Kickstarter, men folk er kanskje litt ukritisk til tider om hvem de kaster penger på? ' Og, siden denne diskusjonen startet om Valve: Ja, Newell bekrefter at de kommer med egen PC/konsoll-ting. Jeg har nettopp kjørt over en hai.. En hai. Spilte du på PC sa du? Spilte gjennom to kapitler i co-cop i går, utrolig moro! Som Left 4 Dead bare bedre på mange måter siden de har funnet smarte måter å implementere forskjellige konkurranser på midt oppi alt samarbeidet. Litt dølle karakterer man spiller som men det går greit. Endret 9. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå