Snurreleif Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Ubisoft gives Wildduck (a.k.a Darkwing Duck) an Ubihard. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Enjoy Error! Høres kult ut. Big screen mode på Steam er intet mindre enn fantastisk. Veldig god intemplasjon av X360 kontrolleren også, superenkel betjening med den. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Syntes det var halvveis fantstisk selv! Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Big Screen Mode var kult, men litt usikker om jeg får bruk for det. Sitter liksom allerede på en 40"... Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Kan tenke meg du gleder deg til en eventuell Steam konsoll? Blir vel samme oppsettet om Valve gir ut en konsoll nå Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hadde vært interessert i et spill-OS fra valve, fremfor en konsoll. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Hvis Linux og Valve sammarbeider kan vel det være mulig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 "Linux" er ikke et selskap eller en gruppe, så det blir litt vanskelig. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Nei. men du skjønner hva jeg mener.. . De bak Linux lager enda en versjon av Linux som heter Steam. Linux Steam f.eks. Er jeg helt på vidda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Neida, men litt vanskelig siden de fleste spillene er avhengig av DirectX, som bare Windows bruker. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ojaaa... Så, Valve må betale noen veldig høye summer for å lage et nytt OS... Tror neppe de har råd til det.. Kickstarter kan kanskje hjelpe? Edit: Kanskje de har råd til det? Men da vil de vel lage en konsoll i samma slengen.. Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ughh. Var på julebord i går og jeg har ikke engang energi nok til å se på film. Kan noen synes synd på meg? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ojaaa... Så, Valve må betale noen veldig høye summer for å lage et nytt OS... Tror neppe de har råd til det.. Kickstarter kan kanskje hjelpe? Edit: Kanskje de har råd til det? Men da vil de vel lage en konsoll i samma slengen.. Den dagen Valve har et prosjekt på Kickstarter er den dagen Kickstarter miste siste del av troverdighet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ughh. Var på julebord i går og jeg har ikke engang energi nok til å se på film. Kan noen synes synd på meg? Jeg kan stappe Snurreleif-junior i øret ditt og forårsake hjerneblødning, deretter kan jeg ta meg en sigg mens du står i dusjen og prøver å vaske meg bort. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Det høres bedre ut enn hvordan jeg har det nå, så... hvor bor du? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ny avatar! Kjempefin Lakus.. men... no more minecraft avatar? :/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Denne avataren er juleversjonen av den første avataren jeg brukte her inne på Diskusjon.no. Tenkte bare jeg skulle gå tilbake til den Lenke til kommentar
SLi Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Aha, burde vel egentlig bytte avatar selv, men er for lat til å sette inn nisselue... hmm.. Ser forresten på en film på Canal 9 nå; Rules of engagnement, virker som en fin film. Ikke for de som ikke tåler blod da. http://www.imdb.com/title/tt0160797/ Endret 8. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke særlig god score på filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå