Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra kamp. Tar hverandre i hånda på det.

Jeg synes faktisk det er vanskelig med norsk i spill etter så mange år med kun engelsk. En ting er jo at oversettelsene er så som så, en annen ting er at det krever at jeg gjerne må tenke meg om når jeg leser hva det står.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Er i Tyrkia (Istanbul) med en del folk fra klassen (MUN, aka FN-rollespill greie) og har det helt fantastisk. Alle vi som er her fra norge, og en del andre bor hos host families, så vi drar ut sammen sånn ca. 20 stykker (ca. 10 tyrkere, resten nordmenn, italienere og en hollender) og gjør alt mulig rart.

Konferansen holdes forøvrig på en super-posh privatskole så alle sammen er skittent rike, og de insisterer på å betale alt mulig. Har min egen etasje å bo på her..

Så, driver med sightseeing, spiser tyrkisk mat på superfancy restauranter, drikker tyrkisk te og raki, spiller lasertag (som Megazone i Oslo), drar på kafeer, basarer og masse annet. Helt utrolig morsomt

Og i tilegg er nesten alle utrolig hyggelige her. Er noen gutter som behandler jentene som dritt og sier ubehagelige ting, men det er for det meste de troende muslimene som det finnes relativt få av her

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...