Gormers Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Jeg spiler alle ubisoft-spilla mine på norsk. Er noe underholdende og litt kult med å lese "kvantesprang", istedetfor "leap of faith", selv om det selvsagt er ofte dårlige oversettelse. Endret 6. desember 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Bra kamp. Tar hverandre i hånda på det. Jeg synes faktisk det er vanskelig med norsk i spill etter så mange år med kun engelsk. En ting er jo at oversettelsene er så som så, en annen ting er at det krever at jeg gjerne må tenke meg om når jeg leser hva det står. Endret 6. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Lurer på om @ubisoft skjønte noe av det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg skjønner ikke en dritt av det så jeg tviler. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Mente twitter-svaret ditt Tror den verste oversettelsen jeg har opplevd har vært av Banjo Kazooie: N&B, der var det mye av teksten jeg ikke forstod. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg også Hehe. En del skyldes nok at det er avhengig av spillet, varierende spill-modi og sånt. Når de da skal få norske oversettelser blir de gjerne litt vriene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Liker forøvrig å lese "forespørselsbasert" som en kategori på 360-dashboardet (for "on-demand"-spill). Endret 6. desember 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Hahahaha ahhhh.... Norskoversettelser. Har forøvirg valgt installasjonsspråk tre fire ganger nå, hadde vært spennende å velge forskjellig språk hver gang bare for å se hva jeg endte opp med i spillet. Endret 6. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Ni No Kuni demo ute nå. Her er det bare å trykke så fort som mulig for å få lastet den ned. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte meg nettopp Hotline Miami på Steam. Gleder meg til å dø ofte. Noen andre her som har det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøpte meg nettopp Hotline Miami på Steam. Gleder meg til å dø ofte. Noen andre her som har det? Zealuu. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 GAME OF THE YEAR MOGLEGVIS ETTER CRUSADER KINGS 2. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Ganske sykt: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10063755 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Hun fikk sparken for å ha lekket informasjon til "media", derfor tok hun selvmord? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Hun fikk vel så vidt jeg har fått med meg ikke sparken. Ser ikke slik ut etter uttalsene til sjefen hennes i hvert fall. Endret 7. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Ex.phil.-pensumforfattarene er openbart på syre eller noko. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Ex.phil.-pensumforfattarene er openbart på syre eller noko. Eller kanskje de bare liker å plage folk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 (endret) Er i Tyrkia (Istanbul) med en del folk fra klassen (MUN, aka FN-rollespill greie) og har det helt fantastisk. Alle vi som er her fra norge, og en del andre bor hos host families, så vi drar ut sammen sånn ca. 20 stykker (ca. 10 tyrkere, resten nordmenn, italienere og en hollender) og gjør alt mulig rart. Konferansen holdes forøvrig på en super-posh privatskole så alle sammen er skittent rike, og de insisterer på å betale alt mulig. Har min egen etasje å bo på her.. Så, driver med sightseeing, spiser tyrkisk mat på superfancy restauranter, drikker tyrkisk te og raki, spiller lasertag (som Megazone i Oslo), drar på kafeer, basarer og masse annet. Helt utrolig morsomt Og i tilegg er nesten alle utrolig hyggelige her. Er noen gutter som behandler jentene som dritt og sier ubehagelige ting, men det er for det meste de troende muslimene som det finnes relativt få av her Endret 7. desember 2012 av Error Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Vet ikke om det har blitt tatt opp tidligere i tråden, men: Noen som liker Big screen funksjonen/fullskjerm på Steam? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2012 Høres ut som en real hoot and a half. Du var smart som flyktet landet for å unngå denne uholdbare kulden. In other news: Ubisoft kommer med Customize UI-patch. Liker Ubisoft for tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå