Snurreleif Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Du har flere strenger å spille på enn de vettu AlteFar. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ding ding! Endret 3. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Endret 3. desember 2012 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Liker det. Nå skal jeg installere Far Cry 3 og høre på Take me Home av Torgeir Waldemar mens jeg kjenner på egen mollstemning i kroppen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Far Cry 3 er kjekt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Far Cry 3 er kjekt. Eg har høyrt frå ein sikker kjelde (aka. ein tråd som var høgt oppe då eg opna forumet) at det er dårleg. Eller "ikkje bra", som var måten dei ordla seg på. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Noen som har prøvd Miasmata? Virker som et interessant spill, og at to brødre har utviklet hele spillet er imponerede. Så litt gameplay og det så bra ut. Håper bare det ikke blir for "slitsomt" å måtte drikke, sove og lage medisin hele tiden. Får se om det dukker opp på Steam sitt vintersalg om noen uker. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Det er litt, uh, teit - men veldig kjekt. Far Cry 3, altså, har ikkje prøvd Miasmata. Endret 5. desember 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2012 Eg har høyrt frå ein sikker kjelde (aka. ein tråd som var høgt oppe då eg opna forumet) at det er dårleg. Eller "ikkje bra", som var måten dei ordla seg på. Prøvde det i helga, Vaas er en fantastisk antagonist og mens vi sto nede ved vannet og så på en NPC ble vi plutselig angrepet av en krokodille som dro oss ut i vannet. Jeg er solgt. Har prøvd det litt, men greide å installere spillet på norsk og finner ingen måte å få det på engelsk. MP er moro, men det har jo selvfølgelig ikke dedikerte servere, noe som suger balle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg holdt på å bli drept av en liten gruppe pirater som shanghaiet meg mens jeg var på mitt svakeste (knestående), plutselig kommer en hvit tiger hoppende inn midt i gruppa deres og river så og si alle i filler. Jeg står og betrakter denne visuelle og fargesprakende massakeren, før jeg plutselig ligger på bakken mens en dingo leker apport med armen min. Jeg skrek. Fuck da haters! Far Cry 3 ruler stua og litt til. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Hør hør. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Når jeg spilte i helga kom det en kommodovaran og tok en liten leir alene. To menn og to hunder, kameraten min skøyt sistemann. Gleder meg virkelig til p sette i gang, men må få det over på engelsk først. Dessuten ville det ikke starte i fullskjermsvisning, fikk stort bilde men var den hvite ramma rundt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg spiller Dragon Age 2 og på impuls i går kveld startet jeg på Dragon Quest IV. Faens forkjølelse har virkelig satt i gang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Når jeg spilte i helga kom det en kommodovaran og tok en liten leir alene. To menn og to hunder, kameraten min skøyt sistemann. Gleder meg virkelig til p sette i gang, men må få det over på engelsk først. Dessuten ville det ikke starte i fullskjermsvisning, fikk stort bilde men var den hvite ramma rundt. Blir slik når man Alt-tabber. Setting - Video - Fullscreen fikser den biffen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Eg har høyrt frå ein sikker kjelde (aka. ein tråd som var høgt oppe då eg opna forumet) at det er dårleg. Eller "ikkje bra", som var måten dei ordla seg på. Det er bullshit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) Blir slik når man Alt-tabber. Setting - Video - Fullscreen fikser den biffen. Ja, jeg fant det ut Nå mangler det bare å få skifta språk. Tok noen runder multiplayer og unlocka noe som het "Bra kamp. Vi tar hverandre i hånda på det." Jeg knakk nesten sammen av latter. Endret 6. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Fikks var fra UbiSoft på Twitter. Må installere Far Cry 3 på nytt. Oh joy. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Shocker. Du velger gjerne hvilket språk du skal ha spillet på når du installerer det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2012 Nope. Eneste språkvalget jeg får er hvilket språk jeg vil ha installasjonen på. Om det skal være angivende for hvilket språk jeg vil ha spillet på burde det i tilfelle komme frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå