Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har høyrt frå ein sikker kjelde (aka. ein tråd som var høgt oppe då eg opna forumet) at det er dårleg. Eller "ikkje bra", som var måten dei ordla seg på.

Prøvde det i helga, Vaas er en fantastisk antagonist og mens vi sto nede ved vannet og så på en NPC ble vi plutselig angrepet av en krokodille som dro oss ut i vannet. Jeg er solgt. Har prøvd det litt, men greide å installere spillet på norsk og finner ingen måte å få det på engelsk. MP er moro, men det har jo selvfølgelig ikke dedikerte servere, noe som suger balle.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å bli drept av en liten gruppe pirater som shanghaiet meg mens jeg var på mitt svakeste (knestående), plutselig kommer en hvit tiger hoppende inn midt i gruppa deres og river så og si alle i filler.

Jeg står og betrakter denne visuelle og fargesprakende massakeren, før jeg plutselig ligger på bakken mens en dingo leker apport med armen min.

Jeg skrek.

Fuck da haters! Far Cry 3 ruler stua og litt til.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte i helga kom det en kommodovaran og tok en liten leir alene. To menn og to hunder, kameraten min skøyt sistemann. Gleder meg virkelig til p sette i gang, men må få det over på engelsk først. Dessuten ville det ikke starte i fullskjermsvisning, fikk stort bilde men var den hvite ramma rundt.

Lenke til kommentar

Når jeg spilte i helga kom det en kommodovaran og tok en liten leir alene. To menn og to hunder, kameraten min skøyt sistemann. Gleder meg virkelig til p sette i gang, men må få det over på engelsk først. Dessuten ville det ikke starte i fullskjermsvisning, fikk stort bilde men var den hvite ramma rundt.

Blir slik når man Alt-tabber. Setting - Video - Fullscreen fikser den biffen.

Lenke til kommentar

Blir slik når man Alt-tabber. Setting - Video - Fullscreen fikser den biffen.

Ja, jeg fant det ut :) Nå mangler det bare å få skifta språk. Tok noen runder multiplayer og unlocka noe som het "Bra kamp. Vi tar hverandre i hånda på det." Jeg knakk nesten sammen av latter.

KE3MO.jpg

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...