AltF4 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Må nok regne med et par uker minst. Selv om jeg har blitt overrasket over leveranser fra utlandet før. Noen som spille Far Cry 3 på pc her? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 nei, spillte litt Far cry 3 på PS3 men ikke PC.... Men sykt bra og gøy spill Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Må nok regne med et par uker minst. Selv om jeg har blitt overrasket over leveranser fra utlandet før. Noen som spille Far Cry 3 på pc her? Me. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da blir du med meg og en kamerat på coop de neste kveldene? Skal kjøpe det i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Yup! Satser vel å starte i morgen kveld en gang. Skal kjøpe det på Steam nå. Eleeeer så venter jeg kanksje litt. Ser platekompaniet.no selger Insane Edition... Og har pre-order på StarCraft 2: Heart of the Swarm CE! Men skuffende innhold i forhold til Wings of Liberty. Endret 2. desember 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Da blir du med meg og en kamerat på coop de neste kveldene? Skal kjøpe det i morgen. Bare å si ifra. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Og har pre-order på StarCraft 2: Heart of the Swarm CE! Men skuffende innhold i forhold til Wings of Liberty. Det er da... mer eller mindre akkurat det samme som i Wings of Liberty? Bortsett fra at vi i stedet for å få en minnepinne med det det første StarCraft får vi en musematte. Endret 3. desember 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Nettopp. Og musematter er rimelig stusselige saker i seg selv, enda verre sammenlignet med den utrolig lekre minnepennen som fulgte med forrige gang. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 (endret) Da var denne i hus: Tidlige julegaver er ikke dårlig Endret 3. desember 2012 av Error Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Dig det Skulle ønske jeg var god på gitar.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Den var veldig liten da... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Så liten var den jo ikke. Nå syns jeg du var streng. Men det er klart, et så dårlig bilde forsterker jo inntrykket. 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Haha, du fikk meg til å le høyt AltF4! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Det gleder meg å høre! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Fortjener en pluss. Min bror lurte på hva jeg lo av Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 AltF4 - The King of Puns Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Takk takk. Gleder meg å høre, etter å ha begynt aktivt med Twitter føler jeg at jeg er fullstendig verdiløs. Er noen virkelig genuint gode folk der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå