ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Elegant. Må få sett Life of Brian igjen snart. Endret 26. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kom til meg. Jeg har et lass med Python-filmer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 "Utgangspunkt" på engelsk? Som for eksempel i "Zealuu og AltF4 hadde vidt forskjellige utgangspunkt i forhold til oppgaven de skulle takle". Idk men plz i forhold til misbruk av "i forhold til" så plz stahp. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 9000+ innleveringer og prøver for jul Adventshelvete Likte at høstterminen var ferdig 20. desember på ungdomsskolen, er jo ikke ferdig før i midten av Januar på VGS. Klarer ikke å slappe av i romjula, for jeg veit det kun er et par uker til vi får terminprøver og innleveringer kasta etter oss. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Idk men plz i forhold til misbruk av "i forhold til" så plz stahp. Skriver engelsk i alle fag (unntatt norsk) så orker ikke bry meg med norsk grammatikk. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 YES! Vant billetter til Radioresepsjonens julepostkasseshow! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Flertall ser jeg? Antar du ikke gjentar fadesen med TG-billetter? Ah, straks frisørtime. Skal bli godt å lette litt på håret og få vekk hockeysveisen. Begynner egentlig å få ganske langt hår, moro å endelig få det til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 YES! Vant billetter til Radioresepsjonens julepostkasseshow! Grattis! Misunnelig :\ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 *kaste bombe Hvis jeg ikke tar mye feil er dette AC2, hvor det ikke finnes bomber? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Vel, røykbombe tror jeg de hadde i alle fall Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Flertall ser jeg? Antar du ikke gjentar fadesen med TG-billetter? Siden Mammakamel er langt mer interessert i både TG og Radioresepsjonen enn deg, så er det en fare for at det gjentas med god samvittighet, ja. Endret 27. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som kan si om dette er et godt kjøp? http://www.komplett....aspx?sku=762261 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er jo bare å springe igjennom dem, halvparten av dem detter lett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Noen som kan si om dette er et godt kjøp? http://www.komplett....aspx?sku=762261 https://prisguiden.no/produkt/asus-n76vz-i7-3610qm-8gb-ram-157869/detaljer ? Denne er veldig lik i forhold til den du linket til, men bedre skjermkort i forhold til den: https://prisguiden.no/produkt/asus-n56vz-s4195h-168750/detaljer Begge er lettere i forhold til den du linket til. Det er iallefall kind of a big deal for min del i forhold til at maskinen skal være forholdsvis bærbar. Iallefall i forhold til en stasjonær. Hvordanus kanus duus sius noeus såntus? You called? 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Takker, Lakus. Skal diskutere den første med mine foreldre, selv om den kanskje var litt i dyreste laget. Er min bror som ønsker en ny bærbar til jul. Han ønsker en PC med stor skjerm og som kan spille wow og enkelte skytespill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Problemet er jo om "einskilde skytespel" vil seie årets CoD, eller til dømes Battlefield 3 og Planetside 2. Minimumet for WoW og CoD er ... Ganske mykje rimelegare enn for sistnemnte. Særleg i laptop-samanheng. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Einskilde. Et nytt ord å legge til mitt vokabular. Forresten, Zealuu. Hvor er bildet i avataren din fra igjen? Noen mulighet for at vi kan få se en større versjon? Endret 27. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Er på en Beatles-hotstreak nå for første gang på evigheter. Beste Beatles sang det er godt mulig jeg ikke har hørt, anyone? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kan egentlig ikke fordra The Beatles så kan ikke hjelpe deg der gitt. Det jeg har gjort derimot er å forelske meg i Elton John. For første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå