Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Noen som vet hvor ofte de vil legge til nytt innhold? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vet ikke selv, men er fornøyd med det de har hittil. Har også prøveperiode frem til neste år, så kan ta avgjørelsen om jeg vil fortsette eller ikke da. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Har hørt lite av Kvelertak, men det har vært en hyggelig opplevelse hver gang. Har dog hørt at de er dårlige live. Sett de live tre ganger, to intimkonserter og Månefestivalen sommeren 2011. Lyden på intimkonsertene var ikke akkurat god, men lyden på Månefestivalen var noe ganske annet. Ikke noe å klage på ellers. https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/216808_251528201523965_1705259_n.jpg Meg helt til høyre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Morsomt med spinkle nerdeunger som hører på slik type musikk. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Vi skulle kanskje vært hjemme på gutterommet og hørt på dubstep? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Neida, folk får høre på hva de vil altså. Men det ser litt komisk ut, når de spinkleste og "svakeste" hører på den "tøffeste" musikken. Btw, jeg var en spinkel datanerd selv når jeg var yngre. Det gikk heldigvis over når jeg passerte 20. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Nå er han feit datanerd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Magen henger ikke over beltespennet, så feit kan jeg nok ikke si jeg er. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det vil si at du kun er en datanerd? Jeg går vel i den retningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Det medfører riktighet. Jeg jobber med data 8 timer dagen, og sitter foran PC-en 8 timer dagen etterpå. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Do you even lift? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Bytt ut jobb med skole, og ting stemmer vel greit med livet mitt. Går jo data og elektronikk, så det er jo noe "data" inne i bildet på skolen, gleder meg heller til Romteknologi neste år. EDIT: Stryk åtte timer data etter skole, ble fort en jente som skulle ha av den tiden, og slik har det vært et par måneder. Han løfter nok et par harddisker om dagen, vekten hans gikk sikkert litt opp samtidig som CRT og vekten på skjermer gikk ned. Endret 26. november 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. november 2012 Rapporter Del Skrevet 25. november 2012 Jepp. løfter på datamusa i ny og ne. gleder meg heller til Romteknologi neste år. Ooh, høres råfett ut! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Haken ved det er å flytte til Andøya, det virka som en bombesikker plan helt til jeg fikk en endret sivilstatus. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Rider of Reason, the original hipster Oh yeah, you know that's right! The bones in my body consist of 101% hip(bones). Haha. "Er det ikke post-rock er det ikke musikk!" Hvordan går det med deg Rider? Å, det kan være mange andre former for rock også, som prog-rock, J-rock, "vanlig" rock, eller kan være pop, metal, electronica, dubstep, klassisk, instrumental og slikt også. Men jeg må like det da. Og det går helt greit med meg, jeg pusler med mitt, som vanlig, mens jeg bivåner tidens stadig raskere flukt fremover. Ikke vet jeg hva den flykter fra, men nå flykter den så fort at det knapt er en måned igjen av dette Anno 2012. Og i det siste har jeg mer og mer måttet sette min arg på det sosiale faktum at man trenger så mye penger til alt. Dette faktum setter til stadighet kjepper i hjulet for mine planer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Haken ved det er å flytte til Andøya, det virka som en bombesikker plan helt til jeg fikk en endret sivilstatus. utdanning over dame, alltid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Droppet ikke du ut for å jobbe? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Penger > studier sikkert. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Nei, jeg droppet ut fordi jeg ikke hadde interesse for faget (programmering), og WoW var evig mye mer interessant. Søkte to ganger på videre utdanning i etterkant, men ga faen da jeg fikk fast stilling fremfor timesbetalt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Droppe ut for å jobbe er jo en skikkelig FRP-kode er det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå