Datasmurf Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg drikker tropisk juice, og usunn mat er min rus. *sprade rundt i himmelen* Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hvorfor har jeg ikke hørt om denne mannen før? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 GOD DAMN YOU STEAM AND ASSASSINS CREED 3!! WHY U NO WORK?!?!?! Det føltes godt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) ...Noe med Steam og et kult spill.. Samme gjelder Rockstar og min PC... San Andreas funker, men IV? Neeeeeida. Edit: Via Steam ja. Endret 25. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Får Appcrash konstant. Kan spille i alt fra ett til ti minutter, så BAM! No more having fun for you. Testet Battlefield 3, og det gikk fint, så det er ikke driver eller hardware problemer. Testet Just Cause 2 i Steam i sted, og det funket også. God damn dette er grusomt irriterende. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Derfor jeg spiller på konsoll, jeg hadde aldri klart å styre med slikt.. Hvem er det på avataren din, Snurre? Det er ikke Paven vel? Jan Vertonghen <3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 I 11 av 12 måneder fungerer systemet optimalt, men i den ene måneden bryter helvete løst. Frykter noe har blitt fucket med Steam når jeg installerte Windows på SSD'en jeg fikk for noen uker tilbake. hadde ikke slike problemer før den tid. Prettyo mucho annoyingo. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Prøvd "verify integrity of game cache"? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det er ikke Uplay det er noe galt med da? Ubisoft krever jo en slik konto også. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Møtte på "kameraten" din som var med i en episode av Teenage Boss på en konsert for et par dager siden, så ikke ut som typen til å dra på en Kvelertak konsert. De drar ikke på Kvelertak fordi de liker musikken, de drar fordi det er hipt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 De drar ikke på Kvelertak fordi de liker musikken, de drar fordi det er hipt Det gjelder jo alle som hører på Kvelertak? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Prøvd "verify integrity of game cache"? 2-3 ganger, to no avail. Det er ikke Uplay det er noe galt med da? Ubisoft krever jo en slik konto også. Har vært innpå det, men etter å ha installert det et par ganger, så har jeg luket det bort. Har prøvd bortimot alt som prøves kan. Koblet fra SSD for å se om det gjorde det bedre (noe det heldigvis ikke gjorde), installerte Steam på SSD partisjon og prøvde å kjøre AC3 der i fra, installert forskjellige skjermkort-drivere, fjernet støv fra kabinett (noe som uansett var long overdue), etc. Nå har jeg slettet hele AC3-mappa, og laster ned på nytt. Får se om det funker. Er jo selvfølgelig 16 gig, så får ikke testet før i morgen. Nok tid til å gå på jobb og glede seg over at det kanskje kan funke når man kommer hjem, for så å bli skuffet nok en gang. Trodde det var noe med Steam, da jeg fikk samme problem med LA Noire når jeg gikk gjennom "lista" over ting som kunne være galt. Men etter å ha lastet ned Just Cause 2 på nytt, som nå funker knirkefritt (hadde eksakt samme problem for ett år siden), så har jeg stor tro på at en fresh install av spillet kan være løsningen. Hvis ikke har man alltids "hagle mot kabinett"-alternativet. Ble langt dette. Ahh well. Litt sauter og uinteressant rammel (trøndersk for skitprat) får dere tåle. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kåm ska æ pjusk sjura di. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 "Verify integrity of game cache" er det eneste trikset jeg vet om, og det pleier som regel å funke Kåm ska æ pjusk sjura di. Hahahahaha å, herre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 You gotta love the Snurre. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 I do my best to spread the pjusk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det gjelder jo alle som hører på Kvelertak? Vet ikke, er vel kanskje sant Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det gjelder jo alle som hører på Kvelertak? NEI ASS JEG HØRTE PÅ KVELERTAK FØR SÅNN MØRK SATANMETALL VAR KULT OGSÅ ER JO NOKRS KULTUR VIKTIG Å SÅNT KAN IKKE BENEKTEFAKTAER. Så ikke ut som han hadde det så kult, bare sto i utkanten av det hele i sine fine klær, og hadde forduftet før konserten var ferdig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har hørt lite av Kvelertak, men det har vært en hyggelig opplevelse hver gang. Har dog hørt at de er dårlige live. Skjer med at tråden våkner til live når jeg sitter til øra med skolearbeid? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Netflix er kewlt, men grensesnittet er passe grusomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå