Licht Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Skal også ha dress med vest og stuff neste gang jeg skal ha en ny en. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Har ikke hatt det siden jeg kjøpte dress til konfirmasjonen i '98 så det skal bli fint. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Fikk nylig en gammel banksjefdress av bestefar etter at jeg vokste ut av konfirmasjonsdressen. Slipper å kjøpe dress igjen noen gang i hele mitt liv! Woho! (^Sånn kan det gjøres) Endret 24. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ujålete stakkar ass. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Ingen i den tråden her som har interesse av "kommenter sangen over"-type tråder lenger? Endret 24. november 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Finnes det en slik en? Hvor Cloudemyx ikke poster j-pop? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Det finnes den her http://www.diskusjon...1132132&st=5760 men det er jo ikke helt det samme når det er på diskusjon.no-størrelse selvsagt. edit: Psssh, k-pop må en ha. Endret 24. november 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Ah. Skal jeg sjekke ut. Oh lord. Hun som scoret hattrick i cupfinalen i dag? Dattera til Egil Hegerbrerg, eller Bare Egil om du vil. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Likte den tråden på innlegg.no. Har vel litt med at jeg "kjente" de fleste som postet der. Blir ikke helt det samme her. Tok sistebossen i Xenoblade isted. Jeg var level 95. Han knakk sammen i løpet av noen få minutter og klarte knapt nok å ta helse fra meg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) At de bare legger ut mer eller mindre uinteressant musikk (for meg), hjelper heller ikke. Psssh, k-pop må en ha. Ahh, den der! Det er den mest syretripp inspirerte musikkvideoen jeg har sett. Edit: Hun synger forresten på Japansk, så det er nok J-pop. Endret 25. november 2012 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Rider of Reason, the original hipster Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Haha. "Er det ikke post-rock er det ikke musikk!" Hvordan går det med deg Rider? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) 4 Leetistene *insert bilde av big tower her* ^Et godt bevart Leetist-alter. Grundige undersøkelser av de få bevarte nettforumene avdekker eksistensen til en utrolig kranglevoren kult, som får navnet Leetister etter et av språkene de brukte. Grunnet sin verbale aggressivitet blir de regnet som fryktelige trollmenn, som truet svakere individer med å bruke magiske språk som C++ og HTML mot dem. Religiøse ritualer inkluderte styrting av koffeinholdige drikker, bevissthetsendrende søvnmangel og gjensidige beskyldninger om nybegynnertendenser, gjerne i form av sterkt forkortete fornærmelser. ------------- Lo litt, http://www.side3.no/...cle3518204.ece. ( Jeg turte å linke til Side3 her, ikke bli sur ) Endret 25. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Et spørsmål. Skal registrer en bruker på zavvi. Hva er "postcode" ? Er det det tallet, f.eks. 1234, eller er det byen, f.eks. Bergen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Postnummeret skulle jeg mene Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Var det jeg også tenkte, men det er jo litt rart å ha en egen boks for postnummer når du må skrive inn hele adressen lenger oppe. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Adresse og postkode er vel to forskjellige ting? Når noen ber deg om å fylle ut adressen er det jo kun stedsnavn og evt bolignummer, ihvertfall det jeg gjør og posten kommer da frem. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Stoler faen ikke på folk med fotballspillere som avatar. Apropos Snurris, når jeg var i Oslo med Shampis sist så vi en bok med bilde av den gamle avataren din på! Endret 25. november 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Han er jo Tottenham-fan, så tror en kan stole på han. Jeg har alltid pleid å fylle ut hele pakken når noen ber om adressen, men det er kanskje ikke nødvendig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå