Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CevJN.jpg

Fikk pratet litt med DD i dag, alt er bra. Litt synd at hun ikke klarer å ta de relativt klare signalene om kontakt og sånt, men velger å tro at at det kommer fra alt hun stresser med. Skal kanskje se henne i helga da, men det tviler jeg på at skjer.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg sendte henne en del meldinger om hva jeg tenkte, men har gitt henne beskjed om at jeg ikke gjør noe mer før hun ønsker å si noe selv. Tar det merkelig rolig, men kvelden er enda ung.

Nå er jeg ganske ung, men syntes det er litt rart hvordan en får panikk om kjæresten/jenta man liker ikke kontakter/svarer deg på SMS, Face etc. Før i tiden klarte man seg jo helt uten. Syntes det ikke egentlig er rart, det jeg egentlig mener er at det er synd man er så avhengi i 2012 :(

Uansett, lykke til med DD ;)

Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske ung, men syntes det er litt rart hvordan en får panikk om kjæresten/jenta man liker ikke kontakter/svarer deg på SMS, Face etc. Før i tiden klarte man seg jo helt uten. Syntes det ikke egentlig er rart, det jeg egentlig mener er at det er synd man er så avhengi i 2012 :(

Hvis man sendte brev til sin mann som var i krig i 1803 så ble man fortsatt bekymret/urolig dersom man ikke fikk svar.

Lenke til kommentar

Av den sprukne kondomen? Ja, kanskje det.

Neida. Vi får se om det blir tatt noen bilder i dåpen i morgen. Mørk grå dress. James Bond-alert.

Oooh. Kjøpte mørk grå selv, rutete med masse farger i som egentlig ikke syns så godt.

Denne, faktisk:

moods-of-norway-18631-oluf-tonning-petrol-checks-6.jpg

Får den ikke før om en ukes tid, må sys om og får ikke henta den før tidligst fredag. Jula kan ikke komme fort nok.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jepp. Skulle egentlig ikke, men når jeg først var der og brukte jævlig mye penger så var det liksom litt kult å ta den helt ut. Når jeg kjøpte hele greia legger de opp dressen gratis også.

Vesten har en ganske kul detalj på siden, minner en del om baksiden på femtiøringen.

Skal kjøpe meg et par pensko når jeg er der også, prøvde et par for å se hvor lang jeg skulle ha buksa som var så forbanna tøffe. Trenger et par pene sko jeg kan bruke til fest og ikke bare dress, så det skal bli digg.

Har blitt veldig bevisst på klesstilen og sånt det siste året, egentlig utrolig moro å føle at jeg tar meg godt ut. Ekstra moro når DD er med og hjelper meg også.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...