Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg minner om at det kun var ett av bandmedlemmene som gjorde det, og at han beklaget seg i etterkant.

Ikke for det, jeg kunne gjerne sett at han helte en bøtte med tjære i hodet på Plumbo-vokalisten. Men det er kanskje fordi jeg har et noe anspent forhold til et (svært dårlig) band som blir spilt jevnlig ut av gule, rustne Volvo 240 biler på full guffe med et latterlig bassanlegg, noe som altså er populært her i bygda.

Man kan da fortsatt høre på Mayhem selv om Varg Vikernes drepte et annet bandmedlem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ikke offentlige beklagelser som kommer av et enormt press fra samfunnet som en godkjent beklagelse. Da er det en falsk beklagelse man sier for å "temme" folket.

Og bandet støtter jo fyren i etterkant. Inntil det smalt. :p

Er ikke noen fan av Plumbo selv, og ikke hører jeg på musikk deres heller, men er en ufattelig barnslig handling når han står der på offentlig TV og prøver å beklage seg.

Lenke til kommentar

Det finnes da artister, og andre her i verden, som har gjort utrolig mye dummere ting enn det. Kaizers, enten man liker musikken eller personene, er virkelig en milepæl i norsk musikkhistorie. Spesielt liveshowene deres har vært skrytt opp i skyene og dermed vil en oljetønne brukt av dem være kult å ha.

Det hadde vært kult å hatt ei oljetønne brukt av Hitler og.

Lenke til kommentar

Jeg tar ikke offentlige beklagelser som kommer av et enormt press fra samfunnet som en godkjent beklagelse. Da er det en falsk beklagelse man sier for å "temme" folket.

Hvordan kan du vite det? Litt lei av at folk generelt er sikre på at alt mulig er PR-prat og et intensiv om å skaffe penger. Kjendiser er også mennesker, de kan handle galt og føle genuin anger senere.

Og bandet støtter jo fyren i etterkant. Inntil det smalt. :p

Eh? Oppgi gjerne kilder på dette.

Ikke at jeg skjønner hvorfor jeg trenger å sitte her og "beskytte" Kaizers. Du har allerede vist at du er preget av trangsynthet når det kommer til dette. Refererer til da du fordømte et helt band bestående av seks medlemmer og musikken deres uten å ha hørt på den en gang fordi ett av bandmedlemmene tok én dårlig avgjørelse, og da du samtidig påstod at du umulig kunne snu i ditt standpunkt.

Som Sexylubb1 sier, det hadde vært veldig kult å ha. Oljetønner har vært en viktig del av både musikken og sceneshowet til Kaizers, Norges største band de siste tolv årene (kanskje med unntak av Dimmu Borgir? Følger ikke helt med på den scenen).

Lenke til kommentar

Nja, det vil jeg ikke si. Kaizers har jo nærmest en kult som følger seg, og disse er jo fanatisk opptatt av bandet, men samtidig er de ikke så vanvittig kjente (tror et fåtall i klassen hadde klart å nevne mer enn tre sanger fra dem) og får ikke så mye omtale i media.

Når det gjelder Bigbang har jeg aldri møtt en person som har sagt at han/hun liker Bigbang. Og jeg kunne ikke nevnt én sang fra dem.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Du kan ikke nevne "Girl in Oslo"? Det overrasker i alle fall meg, hvor mange jeg kjenner som har de høyt oppe på last.fm-profilen sin.

Synes kaizers selv ofte kan virke som det mest populære norske bandet til enhver tid. Jeg liker de forsåvidt, men synes de har en del album som skiller seg lite fra hverandre.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg kan erindre "Girl in Oslo" og at det er Bigbang som har den, men jeg hadde ikke klart det i en quiz eller noe.

Kaizers kan godt være det mest populære norske bandet i Norge, men det virker som om nordmenn flest hører mer på soloartister eller duoer når det gjelder musikere som kommer fra vårt eget land.

At de har noen album som ligner på hverandre kan jo stemme om man ikke har hørt så voldsomt mye på dem, men som en dreven lytter klarer jeg fint å merke særpreget i enkeltalbumene/-sangene. Det første og det andre albumet har kanskje store likheter i stilen, men etter de to synes jeg de har fornyet seg fint fra album til album. Om man ser bort i fra det femte (Våre Demoner), som bestod av en rekke sanger som av ulike grunner ikke kom med på de tre første albumene (pluss én sang som skulle i det fjerde albumet), og som dermed har mange likheter med disse.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt hva som skjedde, men tror jeg presterte å ødelegge alt mellom meg og DD i dag. Hun svarer i hvert fall ikke på meldinger plutselig. Hadde jeg sagt noe idiotisk hadde jeg forstått det, men jeg gjorde ikke det heller.

Stay frosty, og ikke spam henne! Det har jeg gjort en gang, og det funka heller dårlig.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt det enda, men har litt lyst på det.

Skaffet meg The Walking Dead-spillene i går til 12,50 euro (tror jeg det var), men ellers har jeg ingen planer om å kjøpe noe på Steam for øyeblikket.

Det er en utrolig god deal for et så godt spill. Jeg spilte gjennom siste episode igår, og det er årets spill for min del.

Jeg har litt lyst på Of Orcs and Men, men det er fremdeles litt for dyrt. Får håpe det kommer på -75% på vintersalget om en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...