Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Darksiders 2 er kjempegøy når man kommer inn i det. Litt synd at det lider litt av Konsollitis, men man overlever det uten alt for mange irritasjonsmomenter.

Jeg likte Darksiders veldig godt, men nå har jeg heldigvis en gamepad så smeller bare Steam over på TV'en når jeg skal spille det.

Lenke til kommentar

Planetside 2 frister litt, men må nok skaffe meg mer RAM før jeg kjører på med det. Har bare 6 gb. :(

Gjekk heilt fint med 6GB hos meg i betaen ... Om noko så er det cpu-kraft det stort sett står på, fordi områda er så store. Kan jo òg håpe at dei har optimalisert endå litt meir med release-klienten.

Lenke til kommentar

On that note. Skulle gjerne sett at de kom med en Tales-collection, eller noe sånt. :w00t:

En herlig ide men jeg ville ikke skrudd opp forhåpningene i det hele tatt. Tales-serien er vært kronisk underprioritert i det vestlige markedet og særlig Europa. Det er f.eks. helt latterlig at Tales of the Abyss først nå blir utgitt her, til tross for at det er et av de beste JRPGene som er laget. Vesperia er også blitt gitt ut til PS3, men det så vi aldri noe til utenfor Japan, og Graces som akkurat kom ut her på PS3 er opprinnelig en Wii-tittel som kom ut i Japan for to år siden.

Eneste fordelen med tørke er vel at man setter mer pris på de få dryppene man får.

Lenke til kommentar

En herlig ide men jeg ville ikke skrudd opp forhåpningene i det hele tatt. Tales-serien er vært kronisk underprioritert i det vestlige markedet og særlig Europa. Det er f.eks. helt latterlig at Tales of the Abyss først nå blir utgitt her, til tross for at det er et av de beste JRPGene som er laget. Vesperia er også blitt gitt ut til PS3, men det så vi aldri noe til utenfor Japan, og Graces som akkurat kom ut her på PS3 er opprinnelig en Wii-tittel som kom ut i Japan for to år siden.

Eneste fordelen med tørke er vel at man setter mer pris på de få dryppene man får.

Sant nok. Jeg har ikke noen forventninger til at det kommer, men hadde vært fint hvis det gjorde det. :)

Tales of the Abyss, er det den som er til 3DS?

Vesperia har jeg lenge snust på, men har man ikke konsollen til å spille det, så har man det ikke. Graces er forøvrig et veldig koselig spill det også. Kommet et lite stykke nå. :p

Kommer ikke Tales of Xillia nå snart også?

Lenke til kommentar

Sant nok. Jeg har ikke noen forventninger til at det kommer, men hadde vært fint hvis det gjorde det. :)

Tales of the Abyss, er det den som er til 3DS?

Vesperia har jeg lenge snust på, men har man ikke konsollen til å spille det, så har man det ikke. Graces er forøvrig et veldig koselig spill det også. Kommet et lite stykke nå. :p

Kommer ikke Tales of Xillia nå snart også?

Tales of the Abyss er opprinnelig til PS2. 3DS-utgaven er en nyutgivelse.

Vesperia finnes jo til PS3, bare ikke på engelsk. Det som er så surt. For mange blir det håpløst med en serie som er spredd utover omtrent like mange konsoller som det er spill i serien. Om man skal spille alle Tales-spillene som er gitt ut på engelsk må man ha en GBA, PS1, PS2, PSP, GC, Wii, 360, PS3 og 3DS, og det er bare 1-2 titler fordelt på hver av konsollene.

Xillia skal komme i 2013.

Lenke til kommentar

Men styr unna det amerikanske makkverket!! Har ikke sett den selv, men med litt googling kommer det klart frem at den er elendig

Mange sier den er bra, selv om det selvsagt er en større crowdpleaser.

Om du likte filmen, så vil jeg anbefale boka også. Den er kjempebra. En av mine favorittbøker.

Har allerede lest den :) Og er enig, veldig bra bok.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...