Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Pet semetary til Stephen King? Jeg holder på for tiden med Madonnagåten av Knut Nærum og to til. Morsom, spennende og spennende. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Horrorbøker/filmer har jeg egentlig aldri skjønt poenget med. Er det faktisk noen som liker å være redde? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Selvfølgelig er det Stephen King (elsker bøkene hans), skal begynne på IT når jeg er ferdig med denne Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Snorre, er det direkte demokrati du kaller "ekte demokrati"? Et indirekte demokrati er demokratisk på den måten at folket velger politiske representanter. Du er kanskje mer tilhenger av et direkte demokrati hvor det legges mye mer vekt på folkeavstemninger? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Horrorbøker/filmer har jeg egentlig aldri skjønt poenget med. Er det faktisk noen som liker å være redde? Når jeg spiller/ser/leser et/en skrekk spill/film/bok føler jeg meg tøff... Må gå rundt og skryte av det til alle etterpå Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Uff, jeg begynte og se på IT engang for ikke så lenge siden da jeg var alene hjemme. Skrudde med en gang over til noe annet. Klovner er skumlere enn man tror. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Uff, jeg begynte og se på IT engang for ikke så lenge siden da jeg var alene hjemme. Skrudde med en gang over til noe annet. Klovner er skumlere enn man tror. Da må du se killer clowns from outer space. Natta Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Den ultimate tingen og gjøre ville være og utslette hele menneskeheten og fort og smerteløst. Edit: Er jeg en sykopath nå? Nei, jeg har tenkt tanken selv mang en gang. Kanskje litt for mange ganger. Mange miljøforkjempere snakker om hvordan vi må tenke miljøvennlig for å redde jorden. Sannheten er at jorden alltid vil være her (vel, helt til solen sluker den, eller noen bomber den vekk). Selv når jorden har tørket ut og alt liv på planeten har dødd ut vil jorden fortsatt være her. Det er oss selv vi må redde. Det er vi som er avhengig av et fruktbart miljø på jorden, ikke jorden selv. Når jeg snakker om "ekte demokrati" tenker jeg på en stat der innbyggerne bestemmer utfallet av de viktigste sakene (prinsipielle, ideelle, moralske, og saker som angår en stor andel av befolkningen), men minoritetene vernes. Altså at man ikke kan fremme og nedlegge en lov eller ordning som går utover rettighetene til minoriteter. Endret 23. mars 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Snip Mye av det du sier er jeg fullstendig enig i. Hadde vi i Norge fått være med å bestemme mer direkte på hvilke lover som skulle gått igejnnom og slikt vil jeg tro at landet kunne vært mye bedre enn det det er i dag. Ikke missforstå meg, landet som det er i dag er jo fantastisk. Jeg kan være med på å betale 1/3 av lønna mi for å slippe å tenke på alle mulige forsikringer, skoler og slikt. Men alikevel så er ikke skolesystemt perfekt heller. Eller det politiske for den saks skyld! USA Har jeg gitt opp for lenge siden. Det tror jeg er verdens mest korupte land uten tvil. Ble ikke bush blant annet sponset av våpenforhandlere under sin valgkampanje? Det er vel mye av grunnen til at de faktisk gikk til krig mot Irak med mindre det faktisk ligger noe mer bak? Endret 23. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Flere enn meg som har endrene forumklokke hele tiden? Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er oss selv vi må redde. Det er vi som er avhengig av et fruktbart miljø på jorden, ikke jorden selv. Og med denne setningen river jeg meg løs fra denne diskusjonen og sier god natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Flere enn meg som har endrene forumklokke hele tiden? Joda min endrer seg for hver minutt som går faktisk. Litt irriterende er det da, men ganske så praktisk også når jeg tenker meg om:) Endret 23. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, godt svart. Min forumklokke går også som den skal. Kanskje problemet er lokalt hos deg? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For å være helt ærlig, så følger jeg faktisk med på PC-klokka og ikke forum-klokka. Forumet er ikke livet... eller, såret jeg noen nå? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 For å være helt ærlig, så følger jeg faktisk med på PC-klokka og ikke forum-klokka. Forumet er ikke livet... eller, såret jeg noen nå? :o din...din...din SLEMMING! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Haha, godt svart. Min forumklokke går også som den skal. Kanskje problemet er lokalt hos deg? Kan hende. Klokkeslettene på forumet er 1 time fram i tid. Tar jeg på sommertid så er jeg en time tilbake i tid. Tar jeg den av igjen, så er alt normalt igjen. Helt til neste gang jeg kommer på. For å være helt ærlig, så følger jeg faktisk med på PC-klokka og ikke forum-klokka. Forumet er ikke livet... eller, såret jeg noen nå? E bare irriterenes når man skal se tilbake i poster siden sist Endret 23. mars 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Forumklokken min går et minutt for sakte, men ellers er alt normalt (-ignorerer Mokko-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Laland vil ikke sove. Nei, Laland kan ikke sove. Ble veldig gira på å diskutere styreformer/politikk nå, men da får jeg pokker ikke sove. Drøye det til en diskusjon med læreren i samfunnsfagen imorra? Endret 23. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, godt svart. Min forumklokke går også som den skal. Kanskje problemet er lokalt hos deg? Jeg klarte bare ikke å la vær Hehe takk for en god diskusjon er lenge siden jeg har funnet en med så lik tankegang som meg selv. HAr du flere interesanne bøker å annbefale? Hjernen min tørster etter ny viten jeg kan bruke til min forel! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Unnskyld.. -_- Btw, noen som har merket en stigning i reklamen på Spotify i det siste? Nå er det ikke bare hun dama som snakker om Spotify Premium, nå er det folk som reklamerer for albumene sine osv... Det er ikke uutholdelig mye reklame, men litt redd for at det skal utvikle seg til TV3-tilstander, der de avbryter reklamen en gang i blant for å vise film. <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå