Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Kjøp? Det er så 2011.. Neida, men Spotify er greit å ha Spotify, Wimp og alt det der blir for nymotens for en gamling som meg. Jeg gjør som jeg alltid har gjort, kjøper det på cd. Do it. Knallalbum. Har de to andre, så skal helt klart ha det etterhvert. En kompis av meg fortalte at det var det beste av de tre. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 (endret) Det synes jeg også, etter å ha hørt på det rundt ti ganger så langt. Veldig annerledes fra alt annet de har lagd, samtidig som de beholder særpreget. Blir alltid skeptisk når et band jeg liker bestemmer seg for å lage et album med fullt symfoniorkester, det blir sjeldent bra. Men i Violeta Violeta Volume III synes jeg det fungerer til de grader. Edit: I tillegg vokser det på deg mer og mer hver gang du hører på det. Jeg liker det bare bedre og bedre, og oppdager nye ting hver eneste gang jeg hører en sang på nytt. Noe som i grunn er vanlig de første gangene man hører på et album, men i Volume III er sangene usedvanlig sammensatte. Og gode. Løp og kjøp! Endret 16. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. november 2012 Rapporter Del Skrevet 16. november 2012 Jepp, er alltid slik med musikk. Jo mer du hører på et album jo bedre blir det. Ble litt giret nå, så slang inn en bestilling på PK. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 (endret) Africa for Norway! Endret 17. november 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Er så bra. Slipslenka er pusset og jeg har lært meg en enkel og fin slipsknute. Da gjenstår det bare å pakke inn en gave, stryke skjorta og kjøpe øl så er jeg klar for julebord. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Du får ta kvinnsa med storm Altefar Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 DD virket fornøyd i hvert fall. Jævlig digg å endelig ha rødt slips, det var utrolig kult. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 Julebord i november. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. november 2012 Rapporter Del Skrevet 17. november 2012 (endret) X-mas table. Artig det. Men synes julemaset begynner for tidlig. Har jo sett reklamer i flere uker allerede. Når Gamer.no åpner kalenderen 1. desember, da er det jul Edit: Drepte tråden igjen Endret 18. november 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Fått Tales of Vesperia og hentelapp på Assassin's Creed 3. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Synes at tidlig i oktober er litt tidlig selv, men midt i november er helt innafor. Synes at det er greit å få handlet pynt, gaver og julekortingredienser FØR desember, jeg. Så får man nytt jukekosen med kalendere og sånn til det fulle i desember. 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Greit med julebord i november, da får flest mulighet til å være med. Lurer litt på om det ikke klør i snikmorder-fingrene mine selv, men jeg ender vel opp med Borderlands 2. Klarer liksom ikke legge det fra meg, og nå kommer der snart ny DLC selv om jeg får dårlige Mad Moxxi-vibber av den. Var moro i går, selv om DD ble litt vel usjarmerende full. Ikke for det, hun skapte masse liv og det var moro det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Du vet hoardinga begynner å få overtaket når du finner en kurv med 13-14 år gammelt, hullete undertøy. o_O Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Endelig ferdig med en lang helg med varetelling. Mye penger inntjent, men det spørs hvor mye jeg bryr meg når jeg skal på jobb igjen kl 7 i morgen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Så, kven skal kaste seg på Planetside 2 til veka? Om ikkje de vil, så lov meg iallefall å ikkje kjøpe Hitman: Absolution. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Det kan jeg love deg, siden skal ikke kjøpe noen av dem Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Tror jeg skal prøve meg på Darksiders 2. Dishonored frister meg bare ikke av en eller annen syk grunn selv om jeg likte det jeg spilte. Tror jeg er inne i en periode hvor jeg ikke gidder konsentrere meg så mye, og sånn sett er Borderlands 2 perfekt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Planetside 2 frister litt, men må nok skaffe meg mer RAM før jeg kjører på med det. Har bare 6 gb. Tror jeg skal prøve meg på Darksiders 2. Dishonored frister meg bare ikke av en eller annen syk grunn selv om jeg likte det jeg spilte. Tror jeg er inne i en periode hvor jeg ikke gidder konsentrere meg så mye, og sånn sett er Borderlands 2 perfekt. Darksiders 2 er kjempegøy når man kommer inn i det. Litt synd at det lider litt av Konsollitis, men man overlever det uten alt for mange irritasjonsmomenter. Endret 18. november 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Dishonored frister meg bare ikke av en eller annen syk grunn selv om jeg likte det jeg spilte. Tror jeg er inne i en periode hvor jeg ikke gidder konsentrere meg så mye, og sånn sett er Borderlands 2 perfekt. Lider av samme problem her. Likte det spillet veldig godt, men jeg vil heller spille "avslappende" spill som Borderlands. Laster ned Just Cause 2 på nytt gjør jeg og, the king of mindless underholdning. Ellers begynner jeg å bli dritlei av å skyte meg gjennom samme område gang på gang i Borderlands 2. Prøver å gjøre et oppdrag, og hver gang jeg nærmer meg midtpunktet, så skjer det noe som gjør at jeg ikke kan fortsette. Første gang kom jeg borti "Auto Adjust" knappen på skjermen da jeg skulle endre litt på brightness. Det førte til en psykedelisk effekt, som jeg prøvde å fjerne ved å Alt+Tab ut av spillet og trykke Auto Adjust en gang til. Det krasja spillet. Andre gang, da skulle vi spise middag, så jeg pausa. Vi brukte hdmi til å se en tv serie fra maskina mi på tv'n, noe som førte til at lyden forsvant fra spillet når jeg skulle fortsette. Og nå nettopp, så følte skjermkortdriverne for å slutte å funke på akkurat samme punkt som der jeg hadde kommet de første to gangene. Universet tester meg, I just know it. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2012 Rapporter Del Skrevet 18. november 2012 Det er Gud. Han er her for å vise deg at han eksisterer, ved å tukle med spillet ditt. Om du går ned på kner, og sverger troskap til Gud, så vil du havne i himmelen ved dommedag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå