Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det synes jeg også, etter å ha hørt på det rundt ti ganger så langt. Veldig annerledes fra alt annet de har lagd, samtidig som de beholder særpreget. Blir alltid skeptisk når et band jeg liker bestemmer seg for å lage et album med fullt symfoniorkester, det blir sjeldent bra. Men i Violeta Violeta Volume III synes jeg det fungerer til de grader.

Edit: I tillegg vokser det på deg mer og mer hver gang du hører på det. Jeg liker det bare bedre og bedre, og oppdager nye ting hver eneste gang jeg hører en sang på nytt. Noe som i grunn er vanlig de første gangene man hører på et album, men i Volume III er sangene usedvanlig sammensatte. Og gode. Løp og kjøp!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Greit med julebord i november, da får flest mulighet til å være med. Lurer litt på om det ikke klør i snikmorder-fingrene mine selv, men jeg ender vel opp med Borderlands 2. Klarer liksom ikke legge det fra meg, og nå kommer der snart ny DLC selv om jeg får dårlige Mad Moxxi-vibber av den.

Var moro i går, selv om DD ble litt vel usjarmerende full. Ikke for det, hun skapte masse liv og det var moro det.

Lenke til kommentar

Planetside 2 frister litt, men må nok skaffe meg mer RAM før jeg kjører på med det. Har bare 6 gb. :(

Tror jeg skal prøve meg på Darksiders 2. Dishonored frister meg bare ikke av en eller annen syk grunn selv om jeg likte det jeg spilte. Tror jeg er inne i en periode hvor jeg ikke gidder konsentrere meg så mye, og sånn sett er Borderlands 2 perfekt.

Darksiders 2 er kjempegøy når man kommer inn i det. Litt synd at det lider litt av Konsollitis, men man overlever det uten alt for mange irritasjonsmomenter.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Dishonored frister meg bare ikke av en eller annen syk grunn selv om jeg likte det jeg spilte. Tror jeg er inne i en periode hvor jeg ikke gidder konsentrere meg så mye, og sånn sett er Borderlands 2 perfekt.

Lider av samme problem her. Likte det spillet veldig godt, men jeg vil heller spille "avslappende" spill som Borderlands. Laster ned Just Cause 2 på nytt gjør jeg og, the king of mindless underholdning.

Ellers begynner jeg å bli dritlei av å skyte meg gjennom samme område gang på gang i Borderlands 2. Prøver å gjøre et oppdrag, og hver gang jeg nærmer meg midtpunktet, så skjer det noe som gjør at jeg ikke kan fortsette.

Første gang kom jeg borti "Auto Adjust" knappen på skjermen da jeg skulle endre litt på brightness. Det førte til en psykedelisk effekt, som jeg prøvde å fjerne ved å Alt+Tab ut av spillet og trykke Auto Adjust en gang til. Det krasja spillet.

Andre gang, da skulle vi spise middag, så jeg pausa. Vi brukte hdmi til å se en tv serie fra maskina mi på tv'n, noe som førte til at lyden forsvant fra spillet når jeg skulle fortsette.

Og nå nettopp, så følte skjermkortdriverne for å slutte å funke på akkurat samme punkt som der jeg hadde kommet de første to gangene.

Universet tester meg, I just know it.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...