AltF4 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Stilte et spørsmål om spillpressen og GTA V på Twitter, flere av de mest profilerte (for min del) norske spilljournalistene ble med på en diskusjon som foreløpig stoppet på Justin Bieber. Moro I dag var DD så flott at jeg ikke klarte å prate med henne. Virkelig. Alt stokka seg, jeg klarte hverken stå rolig eller snakke skikkelig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Errorizer har allerede stalket, ædda bædda Og Shampoo, Zealuu er en negativ sopp. Spillet er fortsatt fantastisk Endret 15. november 2012 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 En venn av meg sier det samme, selv om han vedkjenner at elementene Zealuu nevner er kontroversielle. Gleder meg til å fortsette nå snart. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Errorizer har allerede stalket, ædda bædda Og jeg stalket deg mens du stalket dem. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Stalker hverandre. Jeg stalker som regel ingen Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Og jeg stalket deg mens du stalket dem. gifen er forøvrig photoshoppet, hun hopper egentlig i strikk Endret 15. november 2012 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg kjøpte meg Pokèmonkort for 1000 kroner mens dere stalket dere selv opp og ned. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Det nye albumet til Vamp er veldig bra og blir bare bedre og bedre etterhvert som du hører på det. Så vet dere det. Neste kjøp må nok bli Kaizers Violeta Volume 3. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Kjøp? Det er så 2011.. Neida, men Spotify er greit å ha Endret 15. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Errorizer har allerede stalket, ædda bædda Og jeg veit hva du syns! Vært på Jessheim med henne i kveld. Skulle være rask og kjøpe gave til helgas julebord, endte opp med 5 skjorter, 6 sokker, ett slips og en genser. Og gave da. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 "Let's Pizza"? :| Kanskje et forsøk på å høre japansk ut elno. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) http://tv.nrk.no/ser...ong-2/episode-1 Kjenner fyren og hele venneflokken. Har alltid trodd at det programmet der var overdrivelser, men han er like fantastisk håpløs i virkeligheten. Noe flaut Endret 15. november 2012 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Jeg så den der. Han ser jo mer jentete ut enn en god del av jentene jeg kjenner. :o Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Ny sesong? Fantastisk! Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Jeg så den der. Han ser jo mer jentete ut enn en god del av jentene jeg kjenner. :o Tja, han skal nå få lov til å være så feminim som han vil, problemet er bare at personligheten hans (og resten av homseklubben) ikke akkurat er helt på topp. De føler seg alltid veldig ovenpå, kommenterer alltid alt (du burde gjøre det ikke det, du hadde sett såååå mye bedre ut med kort hår, den toppen var fin meen den fargen er jo ikke helt in liksom) og lignende. Morsomt å være med dem litt, men mer enn noen timer så blir du helt gal. I tillegg til alle problemene du ser i episoden selvfølgelig. Null kontroll overhodet, og ingen kobling til den reelle verden.. Endret 15. november 2012 av Error Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Neste gang du ser ham får du si til ham at den buksa var jo fin den, men den er aaaalt for dyr altså. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Høres ut som noe ut av Mean Girls. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Neste kjøp må nok bli Kaizers Violeta Volume 3. Do it. Knallalbum. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 http://tv.nrk.no/ser...ong-2/episode-1 Kjenner fyren og hele venneflokken. Har alltid trodd at det programmet der var overdrivelser, men han er like fantastisk håpløs i virkeligheten. Noe flaut Så hele episoden... Herre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå