AltF4 Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Noen burde lage en film av dette Enig.. hadde faktisk vært litt morro å se - DD In other news, hadde en sjukt fin vikar i mattetimen i dag. Hvorfor er det alltid vikarene som ser bra ut... HAHAHAHAHAHAHAHAHA... !! Er vikar selv Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 HEI DD STOP DICKING AROUND AND JUMP HIS BONES Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Enig.. hadde faktisk vært litt morro å se - DD HAHAHAHAHAHAHAHAHA... !! Er vikar selv Greit, vi vet nå at du er en vikar.. Hva annet var det Error nevnte? Endret 13. november 2012 av SLi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 HEI DD STOP DICKING AROUND AND JUMP HIS BONES Trenger vanligvis bare ett. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Flere bein i kroppen :ifyouknowwhatimean: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Føler nesten at å la noen bruke forumkontoen sin er mer intimt enn sex. Det er jo ikke "nesten". Sex kan man ha med hvem som helst, men lar man hvem som helst bruke forumkontoen vet man aldri hva som skjer. :nei2: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 ... Vi har kanskje litt ulik terskel for hvem eller hva vi stikker tissen vår i. :| Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Det vet jeg ingenting om! Men poenget var at tilfeldig (beskyttet) sex sannsynligvis har færre konsekvenser enn å gi noen tilgang til forumkontoen sin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Ikke i DD og Altf4s tilfelle, virker det som. Her hverken sakker det ned ting eller får fart på det, så... Rykk tilbake til start, du får ikke 2000. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Nå fikk jeg lyst å spille noe. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Jajo, forumkontoen er jo ein stor del av internett-identiteten min. Trur ikkje eg ville ha delt det ut til andre enn Eplefe. 8D As I was saying earlier, den evige runddansen og "vi er samde om å vente"-approachen fører med seg risken for eit gigantisk antiklimaks når de først får rota dykk til å verte saman m.m. No - omsider - må det vel vere betre å berre hoppe i det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Ta livet med en klype salt.... Litt lime og en tiquila shot ! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Ti ganger så sterk som vanlig tequila. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Ti ganger så sterk som vanlig tequila. One tequila, two tequila, three tequila.. floor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 FIve tequila, six tequila, seven tequila.. you wake up next to a whore. Takk, takk. Takk for meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Greit, vi vet nå at du er en vikar.. Hva annet var det Error nevnte? noe du vil frem til ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 At han er stalker? Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2012 Rapporter Del Skrevet 13. november 2012 Pfft, mennesker i alle aldersgrupper i denne tråden, må ta høyde for det Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 God morgen alle sammen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. november 2012 Rapporter Del Skrevet 14. november 2012 Glemte helt at vi skulle ta bilder på skolen i dag, og jeg har da selvfølgelig på meg en t-skjorte med dette på: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå