Lakus Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Det tok alle mine krefter å ikke være kjønnsdiskriminerende i dette innlegget. Nå skal jeg trøstespise og se på TV. Also: Nice to see you again. Endret 13. november 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Føler nesten at å la noen bruke forumkontoen sin er mer intimt enn sex. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Min første SSD med Windows installert, og alt jeg vil er å restarte Windows for å nyte hastigheten. Hei forresten, DD. Slutt å drive vennen vår til vanvidd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg må faktisk si meg litt enig. Det er liksom... privat... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Ikke langt unna sannheten det, nei. Det er mye jeg deler med min bedre halvdel, men er ikke så sikker på om forumkontoen min vil bli en av de. Min første SSD med Windows installert, og alt jeg vil er å restarte Windows for å nyte hastigheten. Start - Reboot - Smile like a freak Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Så ja, det skjedde. Og helt enig, jeg oppdaget det brått selv: har blitt så knyttet til min forumbruker at å lese det andre har skrevet under mitt navn og min avatar er jævlig fjernt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Leser hun enda? DD, give in to the man. Bli schæresten hans for reals, for nå har du brutt inn i hans aller helligste, allerede. Kan like gjerne ta andreplassen og IF YOU KNOW WHAT I MEAN. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 tørr jeg spørre hva du mener med det? Jeg gjør vel ingen til vanvidd? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvis du mener min kommentar, så mente jeg at det åpenbart er noe med deg som fyren liker veldig godt. So give it to him, already. Enough with the women games. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Jeg skjønner hva du mener. Men jeg vil ikke si jeg har brutt meg inn her Han fortalte meg tross alt hva siden het, og deretter fant jeg ut av hvem som var han. Så det at jeg får lov til å skrive her nå, vil jeg ikke si er noe "brudd" og jeg vil heller ikke kalle det brudd å lese det som står her, uten å være innlogget. Hadde han virkelig, virkelig ikke villet at jeg skulle lese noe av dette, så hadde han ikke fortalt meg hva forumsiden hans het Noe jeg heller ikke gjorde, du stjal telefonen min! -AltF4 Drit i å bland deg inn i dette altf4 - DD Endret 13. november 2012 av AltF4 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hvis du mener min kommentar, så mente jeg at det åpenbart er noe med deg som fyren liker veldig godt. So give it to him, already. Enough with the women games. Det er ikke noe Woman games :O Det var stygt sagt! Men vi er to helt forskjellige personer når det kommer til det punktet der.. Han stresser når det gjelder det å bli sammen, mens jeg trenger tid. Og missforstå meg rett, men det høres ut som dere tror at jeg utnytter han? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det er ikke noe Woman games :O Det var stygt sagt! Men vi er to helt forskjellige personer når det kommer til det punktet der.. Han stresser når det gjelder det å bli sammen, mens jeg trenger tid. Og missforstå meg rett, men det høres ut som dere tror at jeg utnytter han? Nah, vi bare tror at han trenger et spark bak(og kanskje du og). Hvis dere digger hverandre (som det jo virker som at dere gjør), så kan man jo like gjerne hoppe i det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Jeg trenger ikke noe spark bark om det går for fort, så blir jeg bare stressa og trekker meg tilbake.. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Er DD initialene dine, eller bare et forum navn? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Det står for DrømmeDamen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 I see... KOM IGJEN, DD Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Noen burde lage en film av dette Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 In other news, hadde en sjukt fin vikar i mattetimen i dag. Hvorfor er det alltid vikarene som ser bra ut... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Er DD initialene dine, eller bare et forum navn? Jeg bruker det vel bare fordi at altf4 har kalt meg det i et av sine innlegg, og at dere skal forstå at det er meg som skriver og ikke han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå