Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke langt unna sannheten det, nei. Det er mye jeg deler med min bedre halvdel, men er ikke så sikker på om forumkontoen min vil bli en av de.

Min første SSD med Windows installert, og alt jeg vil er å restarte Windows for å nyte hastigheten.

Start - Reboot - Smile like a freak

Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du mener. Men jeg vil ikke si jeg har brutt meg inn her :p Han fortalte meg tross alt hva siden het, og deretter fant jeg ut av hvem som var han. Så det at jeg får lov til å skrive her nå, vil jeg ikke si er noe "brudd" :p

og jeg vil heller ikke kalle det brudd å lese det som står her, uten å være innlogget. Hadde han virkelig, virkelig ikke villet at jeg skulle lese noe av dette, så hadde han ikke fortalt meg hva forumsiden hans het ;)

Noe jeg heller ikke gjorde, du stjal telefonen min! -AltF4

Drit i å bland deg inn i dette altf4 - DD

Endret av AltF4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvis du mener min kommentar, så mente jeg at det åpenbart er noe med deg som fyren liker veldig godt. So give it to him, already. Enough with the women games. :)

Det er ikke noe Woman games :O Det var stygt sagt! Men vi er to helt forskjellige personer når det kommer til det punktet der.. Han stresser når det gjelder det å bli sammen, mens jeg trenger tid. Og missforstå meg rett, men det høres ut som dere tror at jeg utnytter han?

Lenke til kommentar

Det er ikke noe Woman games :O Det var stygt sagt! Men vi er to helt forskjellige personer når det kommer til det punktet der.. Han stresser når det gjelder det å bli sammen, mens jeg trenger tid. Og missforstå meg rett, men det høres ut som dere tror at jeg utnytter han?

Nah, vi bare tror at han trenger et spark bak(og kanskje du og). Hvis dere digger hverandre (som det jo virker som at dere gjør), så kan man jo like gjerne hoppe i det?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...