Villanden Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Just another beautiful day in Loveville, I see. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hahahaha. Ja! Fikk melding i sta. "Gleder meg til å se deg etterpå". Og vips forsvant gårsdagens, nattens og morgenens møkkafølelser som dugg for solen. Jævla hjerne ass. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hmm, Mass Effect 4. Trodde serien var over nå. http://www.eurogamer.net/articles/2012-11-12-mass-effect-4-will-use-dices-battlefield-3-engine Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Serien om Shepard er over, ja. Nå er det nye spillestiler og sjangre og slikt man skal utforske. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Håper vi får noe fra First Contact War. Endret 12. november 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Håper egentlig vi slipper prequels. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) www.youtube.com/watch?v=LRogmcixV_M It sure felt good, didn't it? Endret 12. november 2012 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Det som føles godt er at jeg plutselig fikk 19 000 kroner inn på kontoen min, helt uventet. Og jeg har ikke en gang fått lønn fra VG enda. Nei faen, nå ble jeg glad. Endret 12. november 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Woops, ser ut som jeg skrev feil nummer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Håper egentlig vi slipper prequels. Med slutten av Mass Effect 3 som den er (har ikke sett de nye) så er det vel ikke til å unngå at det blir en førfølger. Med mindre de tar den "utforske nye sjangre" helt ut og lager Mass Effect 4 SimWorld. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 www.youtube.com/watch?v=LRogmcixV_M It sure felt good, didn't it? What the actual fuck... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hahahaha. Ja! Fikk melding i sta. "Gleder meg til å se deg etterpå". Og vips forsvant gårsdagens, nattens og morgenens møkkafølelser som dugg for solen. Jævla hjerne ass. Det er på tide å ta en "All in". Du kommer til å angre hvis du ikke gjør noe. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Med slutten av Mass Effect 3 som den er (har ikke sett de nye) så er det vel ikke til å unngå at det blir en førfølger. Med mindre de tar den "utforske nye sjangre" helt ut og lager Mass Effect 4 SimWorld. Basert på det jeg så i de nye sluttene bør det absolutt være mulig med oppfølgere. Verden går videre. De velger sikkert en fin setting uansett, så jeg ender vel opp med å bli fornøyd selv om de velger å lage en prequel. Kunne kanskje tenke meg at de lagde et rollespill hvor man ikke skal redde verden/menneskeheten/galaksen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Alle barna hopper, alle barne hopper, alle barna hopper, og ja og ja og ja.. Og.. Alle barna danser, alle barna danser, alle barna danser, og ja og ja og ja... Og.. Alle barne smiler, alle barna smiler, alle barna smiler, og ja og ja og ja... Og... DD har det morro, DD har det morro, DD har det morro, og ja og ja og ja Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Du vet du jobber i barnehage når du har møkk fra knærne og ned.. Du vet du jobber i barnehage når du enda synger på barnesanger når du kommer hjem.. Du vet du jobber i barnehage når du sjenker i "halv kopp" til dine gjester.. Bæ bæ lille lam, har du noe ull.. ja ja, kjære barn, jeg har kroppen full.. søndagsklær til far og søndagsklær til mor, og to par strømper til bittelille bror Hiv og hoi, snart er skatten vår, så kan vi ta det rolig de neste hundre år. så kan vi ta det rolig de neste hundre år.. Endret 13. november 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) JEG BLIR STRESSA Endret 13. november 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 (endret) Alle barna hopper, alle barne hopper, alle barna hopper, og ja og ja og ja.. Og.. Alle barna danser, alle barna danser, alle barna danser, og ja og ja og ja... Og.. Alle barne smiler, alle barna smiler, alle barna smiler, og ja og ja og ja... Og... DD har det morro, DD har det morro, DD har det morro, og ja og ja og ja Du vet du jobber i barnehage når du har møkk fra knærne og ned.. Du vet du jobber i barnehage når du enda synger på barnesanger når du kommer hjem.. Du vet du jobber i barnehage når du sjenker i "halv kopp" til dine gjester.. Bæ bæ lille lam, har du noe ull.. ja ja, kjære barn, jeg har kroppen full.. søndagsklær til far og søndagsklær til mor, og to par strømper til bittelille bror Hiv og hoi, snart er skatten vår, så kan vi ta det rolig de neste hundre år. så kan vi ta det rolig de neste hundre år.. JEG BLIR STRESSA Hva i... ô.o Endret 13. november 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 You dont say? Click and chill. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Hei alle dere der ute som venter på meg haha Nå er jeg her.. DD is back med mer faenskap på lur xD (mohaha) Jeg har hørt at det er noen av dere som har lurt på om ikke jeg kan skaffe meg egen profil her (ikke vet jeg hvorfor), men jeg kommer nok ikke til å gjøre det. Her kommer det så utrolig mye rare tanker ut, og jeg vet nesten ikke om jeg skal tørre å oppdatere meg på dem xP hehe.. Neida, skal ikke være slem. Bare liker vel ikke helt å lufte tankene mine på den måten. Men det kan være det samme.. Har prøvd å fortelle det til Altf4, men han vil ikke forstå, uansett hvor hardt han prøver.. Så nå fikk jeg beskjed om å lufte tankene mine på hans profil, og dette var det jeg kom opp med.. Så altf4, HER..! Kos deg! haha.. Ha en fin kveld videre alle sammen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå