Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, vi får se. Vipper mellom en retning innenfor medisin eller en retning innenfor psykologi. Vurderer også å nerde helt ut og kjøre nevrovitenskap. Jeg har karakterene i orden, så det er mange åpne veier. Jeg vet bare at jeg vil inn i hodet på folk, siden jeg ikke kan bli astronaut (er for høy).

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jeg misunner dere som har et klart mål for hva dere vil bli, jeg for min del har ærlig talt ikke peiling. Lønna er egentlig ikke viktig for meg, så lenge jeg tjener nok til å klare meg er det godt nok. Derimot er det viktigere for meg at jobben er nyansert og allsidig, ikke bare ensformig, og at jeg kan ivareta min fritid best mulig.

Regner med at hvis du daglig skaller borti månen så er du vel for høy. :p

Edit: Stemmer det, var du som var av kjempe-slekt. xD

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Pff, hva skal man med penger om man ikke bruker dem

Edit: @SLi

Bruke dem. Men ja, er enig i at en reise gir mye tilbake :)

Man må være mellom 157 og 191 centimeter.

Kan jeg på noen måte stoppe å vokse? Om jeg vokser 1 cm, 1mm, så kan jeg ikke bli astronaut :(

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Man må være mellom 157 og 191 centimeter. Jeg var rundt 195 sist jeg sjekket. Hadde gladelig fjernet litt av skalpen og sålene under føttene for å bli kvalifisert, men er redd det ikke hadde gått.

Pokker. Da kan ikke jeg bruke "Jeg er for høy" som unskyldning til å ikke ha blitt astronaut. (er 190)

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg er ikke helt sikker selv, Rider. Smått stressende å være der jeg er nå, med beslutningsvegring og det hele. Lønna har ikke så mye å si for meg heller, da de yrkene det står mellom betaler bra uansett. Kanskje med unntak av nevrovitenskap. Men det høres veldig spennende ut, selv om det sikkert er mye tørt arbeid.

For å være nøyaktig så må du være maks 190,5 centimeter, Slimda, så du er akkurat innenfor :p

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Var da voldsomt til gigantosaurer dere skulle være da. Er ikke ofte jeg opplever å være minst (186). :omg:

Edit: Tørt arbeid holder jeg meg helst langt unna. Startet på sivilingeniør studie, innen energi og miljø, men innså at det ble for mye tallknusing og tørt arbeid. Geologiarbeidet ute i felten var morsomt da.

Endret av Rider of Reason
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan tenke det var nedtur da jeg bestemte meg for å sette alle kluter inn for å bli astronaut for så å finne ut noen måneder senere at det er umulig :p

Vi får arrangere et forumtreff kun for høye folk, med en minimumsgrense på 185 cm. Hvis vi får nok folk kan vi lage en stor linje på første rad foran scenen til Justin Bieber eller noe slikt slik at småjentene ikke ser noen ting.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi får arrangere et forumtreff kun for høye folk, med en minimumsgrense på 185 cm. Hvis vi får nok folk kan vi lage en stor linje på første rad foran scenen til Justin Bieber eller noe slikt slik at småjentene ikke ser noen ting.

Gratulerer, du fikk meg til å le! :D

Men dude, 185? La oss sette grensen på 190 eller 188.

Lenke til kommentar

Du kan tenke det var nedtur da jeg bestemte meg for å sette alle kluter inn for å bli astronaut for så å finne ut noen måneder senere at det er umulig :p

Haha, det hørtes jo nesten litt fristende ut, hadde det bare ikke vært for at det innebærer at vi også må høre på Justin Bieber. :hm:

Legene kan jo forlenge bein nå, så du for spørre om det ikke er mulig for dem å forkorte bein også. :wee:

Lenke til kommentar

Tja, om disse jentene er så store fans som folk sier så tror jeg vi kommer til å høre mer skriking enn musikk.

Men dude, 185? La oss sette grensen på 190 eller 188.

Da tviler jeg på at vi får fylt hele første rad på Oslo Spektrum eller hvor det nå er Justin Bieber/One Direction vil spille neste gang. 185 burde holde i massevis for å sperre utsikten for småjenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...