Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vil egentlig jeg å :)

Jeg holder meg litt unna de farlige landa til jeg blir litt eldre og kanskje det roer seg litt der. Har reist litt, men ikke så mye enda... vært i kanskje 12 land elleno, men har sykt lyst å bare ta en interrail tur igjenom europa i sommer :) Eller igjenom bare Tyskland men da innom alle kjente steder og bli kjent med landet (som også er mitt hjemmeland :) )

Lenke til kommentar

Ye, har reist endel i mitt liv. Tror vi er like gamle (16 right?), Berlin var kjempefint syntes jeg, hyggelig by å være i. Min beste ferie må helt klart ha vært i USA. Veldig stort, umulig å se alt på to og en halv uke, men fikk skvist en hel del ting inn :D

Pass på lommeboka om du skal gjennom Europa... (Det gjelder egentlig generelt og men...)

Edit: Stakkars de gamle folkene her på SO.1 som må høre på oss "småunger" :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Okei, kult :) Ja er 16, Okei, har vårt Berlin før, men ikke lenge og hisker ikke så mye... så vil dit og være der i minst 3 dager for å se på litt rundt forbi og byen.

USA? Sykt nice da :) Hvor i USA var du da? Jeg har lyst reise dit, men venter nok litt, tar Europa først.

Min fineste ferie var vell da jeg var i Tyrkia 2011. Hadde et 5 stjerners chill hotel som bestod av 50 bygg og 17-20 rom per bygg/hus. Mega fett med egen handle gate 3 mindre badeparker med sklie uten og relax og activity osv.. det stod barer rundt forbi og var bare mega chille 13 dager :) I år var jeg i Spania. Jeg reiste alene og ble kjent med mange mennesker. Jeg kjørte buss fra stuttgart (Tyskland) til Calella. Var kjempefin tur det å :) Så en del siden kjørte jo igjenom en del av Frankriket.

Ja, gjør det, og har aldri mere enn maks 50 euro i lommeboka om gangen ;) Untatt når jeg vet jeg skal kjøpe noe dyrt eller trenger penger. Ellers ligger resten i en safe eller langt nede i kofferten.

Haha, det er jo en chattetråd så ;) De får slenge seg med om de vil ;):)

Endret av Chocolate-Monster
Lenke til kommentar

Var i Colorado, Arizona, Utah, Nevada, New Mexico og ...kinda... Massachusetts.

Orker ikke å skrive alle stedene jeg var i USA, det spørs om du orker det heller. Desutten liker jeg at det er halveis privat.

Anyways, Las Vegas er nice, SPESIELT om man er over 21 da... Er ikke et sted man ferierer hvert år.. Er på en måte et sted du drar en eller to ganger i løpet av livet føler jeg.

Colorado, med Rocky Mountains er noe av det fineste jeg har vært med på.

Arizona både sør og nord.. I nord var vi på Grand Canyon. Spektakulert.. Stort.. Ble litt sjokkert av sikkerheten der da, virket veldig dårlig. Folk hoppet over gjerder å sto forran de sjukeste stupene. Jeg gikk til kanten der hvor man ikke trengte å hoppe over noe gjerde. Kunne hoppa til døden eller snublet.

Salt Lake City er fint, ikke noe spesielt.. unntatt mormonene... Denver i CO, er også en fin by... ;)

Damnit, sa til meg selv at jeg ikke skulle skrive så mye, kunne sikkert ha fortsatt sånn her til jeg hadde skrevet tre A4-sider. Nå står det ihvertfall litt. Du kan spørre om du lurer på no mer.. :)

Edit: En ting til, USA er J***LIG stort.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

haha, okei digg :) Ja lurte mest på hvor ca i USA siden USA er jo stort :p Du svarte jo greit, trenger ikke i detalj :p

Ja det høres veldig gøy ut :) Gleder meg villt til jeg skal dit en eller anen gang,. *_* Og ja jeg reiser nok ikke dit før jeg er 21, pga da er du gammel nok til alt, pluss at har ikke så mye penger før det :)

Okei, det høres veldig gøy ut. (: Ja det vil jeg tro.

Haha, ja, man kan jo nesten det etter hver ferie, men tro man ikke burde gå for mye i detalj her :D

Lurte på en siste ting. Var du på ferie med familien eller var det sånn at du gikk på skole der elleno? Vet ,mange som går VG2 i USA. ;)

Lenke til kommentar

reiser nok ikke dit før jeg er 21, pga da er du gammel nok til alt

Lurte på en siste ting. Var du på ferie med familien eller var det sånn at du gikk på skole der elleno? Vet ,mange som går VG2 i USA. ;)

Familie. Forresten, om du drar alene eller med noen av vennene dine når du er 21.. Ikke forvent å få tak i bil :p Man må som oftest være 25 får å leie bil.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...