Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Skal dere ha genial komedie, er det bare en film: Airplane / Hjelp vi flyr (tror den heter det på norsk)

 

Aldri ledd så mye.

 

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det gjorde jeg også, Eplefe :)

 

Historielæreren min fortalte mye om han når vi hadde om andre verdenskrig på skolen.

Husker godt når han fortalte at han satt i samme bil som kongen med maskinpistolen... så det var litt morsomt å se det i filmen også.

Husker også han fortalte om alt han gjorde, og alle problemene han fikk etter krigen.

 

Nesumar

Lenke til kommentar

Seriøst, hvis de fleste skriver mye poster bare for postcounts så er jo forumet en sabla vits.

Postene blir jo betydelig værre hele tiden...

 

Drit i det, seriøst. Folk merker om du skriver mye dritt bare for å få mange poster.

Ta heller å skriv en med mye bra innhold en 50 med bare offtopic eller annet pjatt.

 

Ja dette er en SOtråd som betyr at du kan skrive hva enn du vil, men prøv å holde innholdet til et godt nivå da, og ikke bare meningløst spam.

 

Takk for meg

 

Nesumar

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Seriøst, hvis de fleste skriver mye poster bare for postcounts så er jo forumet en sabla vits.

Postene blir jo betydelig værre hele tiden...

 

Drit i det, seriøst. Folk merker om du skriver mye dritt bare for å få mange poster.

Ta heller å skriv en med mye bra innhold en 50 med bare offtopic eller annet pjatt.

 

Ja dette er en SOtråd som betyr at du kan skrive hva enn du vil, men prøv å holde innholdet til et godt nivå da, og ikke bare meningløst spam.

 

Takk for meg

 

Nesumar

Du blir ikke poppis ved å ha høyt antall innlegg her i denne tråden. :p

 

Til dere to, jeg skal selvfølgelig ikke spamme, det var bare en dårlig vits fra min ip-adresse :) Spamming = :thumbdown:

Lenke til kommentar
Seriøst, hvis de fleste skriver mye poster bare for postcounts så er jo forumet en sabla vits.

Postene blir jo betydelig værre hele tiden...

 

Drit i det, seriøst. Folk merker om du skriver mye dritt bare for å få mange poster.

Ta heller å skriv en med mye bra innhold en 50 med bare offtopic eller annet pjatt.

 

Ja dette er en SOtråd som betyr at du kan skrive hva enn du vil, men prøv å holde innholdet til et godt nivå da, og ikke bare meningløst spam.

 

Takk for meg

 

Nesumar

Du blir ikke poppis ved å ha høyt antall innlegg her i denne tråden. :p

 

Til dere to, jeg skal selvfølgelig ikke spamme, det var bare en dårlig vits fra min ip-adresse :) Spamming = :thumbdown:

Som en eller annens signatur:

 

There's no place like 127.0.0.1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...