Villanden Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Sååehh.. Ellers? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Har vært på Ringenes Herre-maraton på kinoen i natt. Extended blu-ray edition, rundt fire timer per film. Startet klokken ti i går kveld, kom hjem for en time siden. Veldig gøy å være med på, men nå er det prøvelesing. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Høres ut som ideelle forhold for prøvelesing. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Er tidlig ute, så det går nok bra. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. november 2012 Rapporter Del Skrevet 4. november 2012 Jeg må ærlig innrømme at den første DLC'en til Borderlands 2 faktisk er det beste med Borderlands 2 så langt. Ikke store forskjellen, men humoren sitter langt bedre til tider (ikke så veldig mange bedre vitser, men mindre teite karakterer), et par nye fiender som tilbyr noe nytt og herlig variasjon av oppdrag. Også er DD på reise i helga og jeg har ikke stressa ett jævla sekund. Redd det er fordi jeg ikke bryr meg lenger, men tror det er fordi jeg ikke bryr meg riktig så mye - så får jeg heller spekulere i om det betyr at jeg ikke lenger er interessert (neppe faktum) eller at jeg omsider har skjønt at jeg ikke har noe å stresse med. Har bedt henne skyndte seg litt, ikke med å bli sammen med meg men i hvert fall fortelle meg hva hun føler. Nå klarer hun nesten å si det rett til meg at hun syns jeg er kjekk, men jeg trenger å vite hva hun faktisk føler snart. Ellers var jeg småsjuk i går og har startet på maraton-visning av Trygdekontoret. Ble ferdig med første sesong i går, godt i gang med andre sesong nå. For et fantastisk program. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 For noe pes. Ta en tur til Thailand i stedet, og du får bedre vær med på kjøpet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Jeg har litt reiseblues. Gleder meg mye mindre enn jeg burde til noen dager i trondheim. Kjenner at jeg ikke liker tanken på å måtte gjøre ex.fac. og pedagogikk mens jeg er borte. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Berlin på torsdag, weeee. Skal være der i en uke, Should be fun. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 Berlin er ikke dumt. Jeg tar Berlin over London eller Paris any day. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 (endret) Jeg har litt reiseblues. Gleder meg mye mindre enn jeg burde til noen dager i trondheim. Kjenner at jeg ikke liker tanken på å måtte gjøre ex.fac. og pedagogikk mens jeg er borte. Arbeid effektivt halvparten av tiden der og ta deg fri resten? Ikke at jeg pleier å være så flink til sånt... Endret 5. november 2012 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. november 2012 Rapporter Del Skrevet 5. november 2012 For noe pes. Ta en tur til Thailand i stedet, og du får bedre vær med på kjøpet. Greia er at selv om det til slutt nå begynner å slite på meg så tror jeg allikevel det er dette hun vil ha. At jeg skal ligge helt lavt og la henne styre showet. Det irriterer ræva av meg at jeg ikke hører noe som helst fra henne på 3 dager, men vil hun ha det sånn så får hun ha det sånn, akkurat nå kjenner jeg at jeg nesten gir faen i hva som skjer, noe som kanskje er det beste. for da må hun jobbe litt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Diverse julekalendere begynner om ikke så alt for lenge! Har allerede begynt å mentalt forberede meg på å bruke masse tid på å svare på diverse spørsmål uten å vinne noe som helst Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Greia er at selv om det til slutt nå begynner å slite på meg så tror jeg allikevel det er dette hun vil ha. At jeg skal ligge helt lavt og la henne styre showet. Det irriterer ræva av meg at jeg ikke hører noe som helst fra henne på 3 dager, men vil hun ha det sånn så får hun ha det sånn, akkurat nå kjenner jeg at jeg nesten gir faen i hva som skjer, noe som kanskje er det beste. for da må hun jobbe litt. Skrev ikke du at hun egentlig hadde sagt omtrent det du skriver her for noen uker siden da? Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Herregud så flaut http://www.tv2.no/play/underholdning/har-du-hoert-at-obama-vant-valget-677005.html Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Diverse julekalendere begynner om ikke så alt for lenge! Har allerede begynt å mentalt forberede meg på å bruke masse tid på å svare på diverse spørsmål uten å vinne noe som helst Julekaldendere er kos. Hadde selvfølgelig vært greit å vinne noe også, men oddsen for det er ekstremt liten. Jeg satt og så på denne i sted. Tragisk at NRK ikke vil sende den lenger http://www.youtube.com/watch?v=JEBCqWlNg8E Endret 6. november 2012 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. november 2012 Rapporter Del Skrevet 6. november 2012 Herregud så flaut http://www.tv2.no/pl...get-677005.html Det er det verste jeg har vært med på. Det og Kesha-intervjuet til Eckbo. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Fikk en forstyrrende mail fra "Diablo III ([email protected])" her forleden. Greetings It has come to our attention that your account is involved in illegal transactions. As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. Terms of Use: (http://www.worldofwa...termsofuse.html). It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. You must complete the steps below to secure the account and your computer. STEP 1: ACCOUNT INVESTIGATION We now provide a secure website for you to verify that you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Click on the link below to verify your e-mail address of the Battle.net account: https://www.battle.n...in-support.html If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser. STEP 2: VERIFY YOUR SUBMISSION WAS RECEIVED We will contact you with further instructions once we have received and processed your submission. If you do not receive a reply within 48 hours of submitting this form, please resend it from the address listed above. Please be aware that if unauthorized access to this account, it may lead to further action against the account. We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to enjoy their time in game. Thank you for respecting our position. Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Regards, Thary Account Administration Team Blizzard Entertainment 2012 Seems legit. Aldri fått slike eposter før. Gøy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Skrev ikke du at hun egentlig hadde sagt omtrent det du skriver her for noen uker siden da? Jo, men for første gang klarer jeg faktisk å gjennomføre jeg også. Selv om det går på bekostning av en del følelser. Julekaldendere er kos. Hadde selvfølgelig vært greit å vinne noe også, men oddsen for det er ekstremt liten. Jeg satt og så på denne i sted. Tragisk at NRK ikke vil sende den lenger Jeg syns det er et unødvendig hylekor om å få denne tilbake på skjermen. Er ute på DVD/blu ray, og det er da virkelig bedre å få oppleve noe nytt noen år fremfor å få se de gamle om igjen selv om de kanskje er bedre? Fikk en forstyrrende mail fra "Diablo III ([email protected])" her forleden. Greetings It has come to our attention that your account is involved in illegal transactions. As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. Terms of Use: (http://www.worldofwa...termsofuse.html). It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees. If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership. You must complete the steps below to secure the account and your computer. STEP 1: ACCOUNT INVESTIGATION We now provide a secure website for you to verify that you have taken the appropriate steps to secure the account, your computer, and your email address. Click on the link below to verify your e-mail address of the Battle.net account: https://www.battle.n...in-support.html If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser. STEP 2: VERIFY YOUR SUBMISSION WAS RECEIVED We will contact you with further instructions once we have received and processed your submission. If you do not receive a reply within 48 hours of submitting this form, please resend it from the address listed above. Please be aware that if unauthorized access to this account, it may lead to further action against the account. We understand that these policies may seem harsh, but they are in place to ensure that every player is able to enjoy their time in game. Thank you for respecting our position. Please do not reply to this email as you will receive an automated response. Regards, Thary Account Administration Team Blizzard Entertainment 2012 Seems legit. Aldri fått slike eposter før. Gøy. Ikke? Får slike flere ganger i uka på det meste, både om WoW og Diablo 3 - enda jeg ikke har noen av delene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 Dessverre vært lite av det ja. Har heller ikke Wow eller Diablo 3, men Battle.net konto har jeg (StarCraft 2). Hvor dum må man ikke være for å falle for slikt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. november 2012 Rapporter Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Hehe. Ja, det er det jeg har også. For dere som liker god TV: Trygdekontoret for faktisk litt nøyaktig to år siden; om musikk. Vel verdt en halvtime, faglig sterkt panel med mye humor og interessante tanker. Det beste programmet siden starten dette. Endret 7. november 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå