Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjampo, Lakus: Det var på tirsdag og var helt borte for meg. Beklager det. Er ganske ofte, så vi får ta det igjen.

Plutselig ble jeg impulsiv: DD sender meg melding kvart på ni om at jeg kan sove der i natt, på en halvtime har jeg funnet frem alt jeg skal ha med meg til personalmøtet i morgen av klær og slikt og nå skal jeg snart stå ute i regnet på en villt fremmed plass i mørket i tre kvarter.

Lenke til kommentar

Slo på stortromma i dag og lagde en skikkelig middag for familien. Kyllingwrap med rødløkssalsa, cottage cheese-pesto og spinat. Ble overraskende godt.

Ble også nettopp ferdig med Analogue: A Hate Story. Litt av av et spill. Merkelig hvordan slike bittesmå indiespill alltid er de spillene som klarer å væte øynene mine og skape en interessant historie, noe jeg opplever langt sjeldnere (i hvert fall prosentmessig) blant AAA-spill. Altså, jeg liker ofte historien i store spill, men det er som regel det fiktive universet eller det "kule" plottet som gleder meg på et mer overfladisk nivå. Enkelte av disse små spillene forteller meg en historie som rører meg på en helt annen måte. Selv om flere av dem knapt kan kalles for spill.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...