Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.

Cheer up Kiro ( jeg må anstrenge meg for ikke å kalle deg for ehtraM btw), ta det fra en idiot: Det blir alltid bedre etter en stund. Selv skal jeg ta en tur på Jessheim nå bare for å få tiden til å gå. Deilig å ikke sitte aleine.

Sprakk i sta, sende henne melding. Det fikk som forventet, stilt ble det og nå har jeg alle de følelsene jeg ikke hadde før i dag. Hvordan er man ikke (unødvendig, attpåtil) sjalu, hvordan tenker man ikke på hvite elefanter når noen ber en ikke tenke på hvite elefanter?

Lenke til kommentar

Hvorfor bestilte du egentlig bare kabelen?

Jeg kjøpte Rocksmith+Gitar på 4sound.no, rimelig greit. Ser ut som CD-en starter en Steam-installasjon også, så da slipper man å tenke på det.

Rocksmith var ikke så ille dyrt på steam, og hadde hørt om CD-key problemer, så jeg kjøpte det der. Real tone cable kjøpte jeg hos Amazon fordi ejg ikke fant den noe annet sted, og det var billig (150 kroner)

Lenke til kommentar

Takk AltF4, det hjelper litt om ikke så mye. ( ehtram, det er leeeeenge siden det, hehe)

No er jeg påkledd i hvertfall, og nesten klar for kvelden. Blir først taco med jentene, etterfulgt av puben. Gruer meg til spørsmålene og sånt, men satser på at et par tequila shots kan hjelpe... :)

Lenke til kommentar

Jeg kan litt om det med å ha ræva følelser i forbindelse med kjærlighet :p

Fikk brukt nesten 800 spenn, godt fornøyd.

Veldig lyst til å skaffe meg Rocksmith selv, men jeg har ikke gitar og da blir det fort dyrt - særlig fordi jeg ikke kommer til å være så dedikert som jeg burde være.

Lenke til kommentar

Jeg kan litt om det med å ha ræva følelser i forbindelse med kjærlighet :p

Fikk brukt nesten 800 spenn, godt fornøyd.

Veldig lyst til å skaffe meg Rocksmith selv, men jeg har ikke gitar og da blir det fort dyrt - særlig fordi jeg ikke kommer til å være så dedikert som jeg burde være.

Alle har en venn som har prøvd å spille gitar men gitt opp, har de ikke? Eller eventuelt av en gitarnerd som har minst 34 gitarer stående rundt om kring hjemme.

Jeg kommer til å låne en av sistnevnte person

Lenke til kommentar

Du har en fin natt foran deg.

Du burde notere ned alle syke, ødeleggende, depressive, latterlige tanker du får ettersom timene flyr og sms-svarene blir redusert. Kan være en fin liten studie i hvor syk hjernen blir når den er forelsket.

Jeg har det faktisk merkelig rolig i forhold til hva jeg ahr hatt før, og SÆRLIG med tanke på at jeg vet hva hun har kledd seg ut som. Og det er ikke alt for mye klær hun har på seg. Men av en eller annen grunn klarer beistet bare å jobbe seg litt opp så jeg tar det hele med ro. At jeg fikk melding viser i hvert fall at hun husker på meg, noe jeg setter veldig pris på.

Hvorfor fester du ikke med henne egentlig?

Fordi hun ble invitert ut av noen venninner, og hun har ikke fortalt noen om meg. Jeg syns det suger ræv at hun ikke forteller folk noen ting noen gang, men det er sånn hun gjør det så det får jeg bare akseptere. Ble litt skeptisk til at hun kanskje gjorde det bare for å kunne dumpe meg lettere om det ble aktuelt, men jeg føler meg altså så sikker på at det til slutt blir oss at det ikke gjør så mye. I merkelig godt humør.

Dishonored er fantastisk, men det er ikke et spill for meg sånn uten videre. Jeg får det rett og slett liksom ikke til, selv om det jo ikke er noen feil måte å gjøre ting på.

Lenke til kommentar

Apropo Dishonored, ble nettopp ferdig.

Ser ikke helt hvorfor alle mener det er så fantastisk. Godt spill, men ikke særlig mye mer. Er som Deus Ex på sparebluss

Litt merkelig kontrolloppsett ødela førsteoppdrag for meg, å ha venstre hånd på høyre museknapp og omvendt var jo helt fjernt, etter et kjapt bytte irriterer det meg nå bare at å scrolle med musehjulet går feil vei.

Liker spillet godt, og ser absolutt hvorfor mange trekker frem City 17 fra Half-Life 2 når de ser byen. Er noen slående likheter. Dessverre er jeg ikke i humør til å spille noe som går sakte i dag, jeg har alt for kjipe tanker rundt DD. Typisk søndag, med andre ord. Pratet litt med henne, men vet ikke om hun var sliten eller bare giddalaus for jeg fikk ikke stort ut av henne. Og jeg er ikke helt i humør til å komme på noe nytt å skrive etter tredje "hehe :p" meldinga jeg får til svar. Kjenner jeg savner henne,

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...