Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, da er det jo litt lettere. Selv om det fortsatt høres utrolig kostbart og tidskrevende ut.

Har sett haloweenkostymet til DD. Har jeg hatet at hun har vært på fest før kommer jeg til å dø denne helga. Har aldri følt meg så sikker på oss før som jeg gjorde på onsdag, nå er alle de følelsene borte til fordel for "faen faen faen" og festen er ikke en gang før i morgen.

Om noen av dere lurer på hele Eurogamer-greia som sprengte en gang i går; her er artikkelen som dekker det aller meste.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Høres veldig intelligent ut. Pratet mye med DD i kveld, så beistet har roet seg litt ned. Planene for morgendagen gikk derimot i vasken, og jeg ser ikke frem til å sitte aleine i morgen kveld. Tror jeg kjøper Dishonored bare for å ha noe nytt og friskt å henge fingrene i.

OK, det der så sykt loner tør-ikke-gå-ut-drikke-seg-full-ut, men det er ikke sånn altså. Jeg veit bare at jeg får et ubegrunnet helvete imorgen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Flinke Ubisoft.

Ja, kjempeflinke... :p

Selv sitter jeg og venter på min real tone cable fra Amazon :( Bestilte for en uke siden, men de hadde noe trøbbel så sendte den ikke før i går.

Hvorfor bestilte du egentlig bare kabelen?

Jeg kjøpte Rocksmith+Gitar på 4sound.no, rimelig greit. Ser ut som CD-en starter en Steam-installasjon også, så da slipper man å tenke på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...