Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uh, er ikke helt sikker på hvordan det foregår, men så vidt jeg husker er det kun et bittelite inngrep for å ta ut/fylle på noe væske som han trenger å ha der for at han skal slippe å gå med krykker. Kneet hans blir helt stivt i en-to dager etter, og så blir det bra igjen.

Lenke til kommentar

Ah, da er det jo litt lettere. Selv om det fortsatt høres utrolig kostbart og tidskrevende ut.

Har sett haloweenkostymet til DD. Har jeg hatet at hun har vært på fest før kommer jeg til å dø denne helga. Har aldri følt meg så sikker på oss før som jeg gjorde på onsdag, nå er alle de følelsene borte til fordel for "faen faen faen" og festen er ikke en gang før i morgen.

Om noen av dere lurer på hele Eurogamer-greia som sprengte en gang i går; her er artikkelen som dekker det aller meste.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Aner ikke, men han må dra inn på sykehus hver gang han skal gjøre det ihvertfall.

Gutten har forsåvidt også problemer med hjertet så han er på sykehus mer eller mindre en gang i uken i tillegg.

Triste greier, men lite man kan gjøre med det

Lenke til kommentar

Høres veldig intelligent ut. Pratet mye med DD i kveld, så beistet har roet seg litt ned. Planene for morgendagen gikk derimot i vasken, og jeg ser ikke frem til å sitte aleine i morgen kveld. Tror jeg kjøper Dishonored bare for å ha noe nytt og friskt å henge fingrene i.

OK, det der så sykt loner tør-ikke-gå-ut-drikke-seg-full-ut, men det er ikke sånn altså. Jeg veit bare at jeg får et ubegrunnet helvete imorgen.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skal spise litt og satser på å starte etter det.

Ikke hørt noe fra DD i dag, sendte henne melding når jeg sto opp. Tror kanskje det er like greit, så slipper jeg å savne å få svar og irritere meg over stillheten når hun til sist blir borte uansett.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Rocksmith, men har ennå ikke fått installert det. Ubisoft, luringene, glemte jo CD-keyen. Fikk mail etter 6 timer igår om at "saken var eskalert til et høyere nivå". Joda, takk.

Men gøy å spille demoen, selv om den bare har 3 sanger med ett modus hvert...

Lenke til kommentar

Flinke Ubisoft.

Ja, kjempeflinke... :p

Selv sitter jeg og venter på min real tone cable fra Amazon :( Bestilte for en uke siden, men de hadde noe trøbbel så sendte den ikke før i går.

Hvorfor bestilte du egentlig bare kabelen?

Jeg kjøpte Rocksmith+Gitar på 4sound.no, rimelig greit. Ser ut som CD-en starter en Steam-installasjon også, så da slipper man å tenke på det.

Lenke til kommentar

Hehe, om det bare var det. :p og Er faktisk ganske blakk no for tiden, men tror det har med at jeg fikk en dårlig og uforventet nyhet for noen dager siden, og det virker som om det ikke slo helt inn før no. Kan vel kalles kjærlighetssorg tenker jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...