Lakus Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Vent, kva for ein lov er dette? Det var ikke meningen å framstå jantete, dersom det var tilfelle (altså: det var en spøk). DU ER DD!!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Dayum, jeg er blitt avslørt. Men jeg tror Minecraft-loggen hadde avslørt oss for lengst. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Er ei jente i andreklasse som er superfin, og møter henne overalt på skolen av en eller annen grunn, og får alltid øyekontakt. Så henne kysse en fyr i dag i gangen, og jeg kjenner jeg er skuffet.. Hvorfor!? Har aldri sagt hei til henne, jeg er ferdig med skole om ikke så alt for lenge så forhold hadde uansett vært kronglete og sjansene for at noe vil skje med en random jente jeg kun har møtt i korridoren og klasserommet er omtrent 0. Scumbag brain doing what it does best 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg vet akkurat hvordan du har det Error. Er en het jævlig følelse, litt fordi det gjør genuint vondt, mest fordi du vet at det er en jævlig unødvendig og tullete følelse. 1 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 13.5 timer på jobb kjennes på kroppen. Bah. Snart helg.... Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det du sier + at jeg er litt småforvirret Har så vidt jeg kan huske aldri følt på det før. Plutselig noe nytt som har dukket opp i følelsesspektrumet gitt.. Får håpe det forblir et engangstilfelle Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Det du sier + at jeg er litt småforvirret Har så vidt jeg kan huske aldri følt på det før. Plutselig noe nytt som har dukket opp i følelsesspektrumet gitt.. Får håpe det forblir et engangstilfelle Dream on. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg kommer til å angre på dette i morgen. Men, jeg kommer til å angre på det med (forhåpentligvis) knallrødt hår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 In before orange hair. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er ikke blond nok til at det skjer. Worst case scenario: Det er fremdeles svart, med rødskjær. Best case scenario: knallrødt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Gruer meg til ti over fire, det blir et gigantisk antiklimaks å ikke ha DD hjemme. Særlig når hun i tillegg skal være på fest i helga - selv om jeg jo veit at hun faktisk ikke gjør noe og alt det der og at hun ikke glemmer meg bare fordi jeg ikke hører noe på en stund. Endret 26. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg er ikke blond nok til at det skjer. Worst case scenario: Det er fremdeles svart, med rødskjær. Best case scenario: knallrødt. Du får slenge ut bilder i RPP av resultatet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Fytterakkern for et snøvær da. Glad det skal kjøpes nye sko imorgen, da mine "seilersko" tydeligvis ikke er laget for snøføre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Apropos "seilersko". Så ørten jenter gående rundt i slapsete Bergens-vær i converse-sko. Kanskje ikke så veldig smart? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Converse er helårssko, du må bare ha tykke sokker i ull inni dem om vinteren. Dette er noe alle vet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Ja, eller ha slike Converse med fôring. Ifg. minstesøss fungerer det greit nok. Ser ikke at hu bruker noe annet enn Converse, så. Endret 26. oktober 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg vet egentlig ikke siden jeg bruker doc martens hele året. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Blir Timbs på meg. Begynner å bli noen år siden jeg brukte noe annet enn sommersko året rundt, så jeg gleder meg. Also: Vice City annonsert til iOS og Android "senere i høst". Yeyah Endret 26. oktober 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Kan gå uten krykker nå. Sweetness! Endret 26. oktober 2012 av Craxmerax Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Gratulerer Har en venn som også har problemer med knærne, og må gjøre en mindre operasjon en gang i måneden, mest sannsynlig resten av livet. Noe kjipt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå