ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Fuck this shit. Nei, virkelig, jeg visste egentlig det. Første nynorskstilen i år. Hurra. Liker egentlig nynorsk, men det er ikke så forferdelig gøy å slå opp hvert eneste ord i ordlista heller. Spesielt ikke når jeg ikke har en ordliste tilgjengelig, og må bruke de dårlige som finnes på nettet. Jeg er uansett mer brydd med hvor kleine kåseriene mine ender opp med å bli. Endret 24. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nynorskordlista.no er veldig bra, men eg trur sida framleis er nede etter Augustreformen. Er iallefall den eg har brukt, la ho inn som eit sånt nøkkelsøk i Opera og alt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Jupp, det var den jeg brukte før og såvidt jeg ser er det ingen der ute som er like gode. Du har ikke vurdert å gå tilbake til bokmål, forresten? Etter å ha skrevet nynorsk i godt over et år, mener jeg. Bare nysgjerrig, altså. Endret 24. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Har gått tilbake til å skrive bokmål på twitter, facebook, og - vel, alle akademiske papir desse to semestra har eg skrive på bokmål, sidan det ikkje har vore nordisk-fag. Nynorsk på forumet er eit fint sett å berre halde det ved like. Kan skifte on the fly mykje lettare enn før, så eg er ikkje så bekymra for heile "eksamen på random målføre"-greia no. Med andre ord, "nynorsk på forumet"-prosjektet hjelpte. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Skjøner. http://www.nob-ordbok.uio.no Er faktisk ikkje så verst, i alle fall ikkje etter at eg forstod kvissleis ein brukar det. Endret 24. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Eg vil eigentleg spele Hotline Miami, men må skrive eit andreutkast til ei historieoppgåve. Andreutkast er litt balls, fordi "jo meir ferdig du er, jo meir veileiing får du", men eg har i grunn ikkje tid til å produsere ein ferdig tekst. :| Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Fått vite at det venter en fast plass på meg når mine første 6 måneder gjennom bemanningsbyrå er omme. Godt å vite mens jeg pynter på portfolio og lærere meg Java programmering. Dog, det gir meg smaken av penger. Og tanken på å gå til lærlingestilling med over en halv lønn mindre i inntekt i ett år er litt urovekkende. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Hei godfolk Så godt å høre at ting går bra med deg og din nye kjære AltF4 ^^ Har tenkt lenge på å bli aktiv her igjen, så får se om jeg klarer det denne gangen... Endret 24. oktober 2012 av Kiro Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 > Click link > Brokeback mountain > Nope.jpg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Great Giana Sisters var gøy å spille. 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Eurogamer ga Medal of Dutyfield: WORF IGHTER 5/10. Om berre dei kunne gå tilbake til 2010 og gjere det same med det, uh første (i rebooten), som dei av uvisse årsaker ga 8/10. Fascinerande korleis det tok pressa to-tre år å få med seg at generofest-imitatørar er uinteressante. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Må si jeg koste meg litt når jeg så hva de gav det, ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 DD kommer faktisk i kveld også, skal overnatte til i morgen. Dette føles så utrolig rart. Jeg er så glad og ett eller annet sted inni meg er det en stemme som ganske rolig og fint forteller meg at det ikke lenger er noen vei tilbake, det er ikke lenger skjær i sjøen - forholdet står der og venter på oss når vi kommer dit. Nå gjenstår det bare å få henne til å si at hun er forelsket i meg og få henne til å innse at av og til er byttet viktigere enn selve jakta. Det kom nesten for dagen i går at hun har følelser for meg (selv om det jo på mange måter er tydelig når hun en gang kysser meg selv etter å ha sett meg i bare boxeren), men det var mer en vag innrømmelse - noe som fikk meg til å danse resten av kvelden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Nå vet jeg ikke om dere går for å gjøre meg så pinlig berørt eller ikke, men det kommer neppe til å bli aktuelt på en stund. Og takk for det ehtraM! Endret 24. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 ...selv om det jo på mange måter er tydelig når hun en gang kysser meg selv etter å ha sett meg i bare boxeren. Hadde jeg sett deg i bare boxeren hadde jeg sikkert gjort det samme. /nogay Godt å se at alt er vel in the life of Brendybukk. Double date? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hyggelig å høre at det går bra mellom dere. Å være forelsket er en herlig følelse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kneoperasjon ferdig. Digg å være ferdig! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Flotters, god bedring! Kjedelig å gå på krykker hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå