Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Fuck this shit.

Nei, virkelig, jeg visste egentlig det. Første nynorskstilen i år. Hurra.

Liker egentlig nynorsk, men det er ikke så forferdelig gøy å slå opp hvert eneste ord i ordlista heller. Spesielt ikke når jeg ikke har en ordliste tilgjengelig, og må bruke de dårlige som finnes på nettet.

Jeg er uansett mer brydd med hvor kleine kåseriene mine ender opp med å bli.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått tilbake til å skrive bokmål på twitter, facebook, og - vel, alle akademiske papir desse to semestra har eg skrive på bokmål, sidan det ikkje har vore nordisk-fag. Nynorsk på forumet er eit fint sett å berre halde det ved like.

Kan skifte on the fly mykje lettare enn før, så eg er ikkje så bekymra for heile "eksamen på random målføre"-greia no. Med andre ord, "nynorsk på forumet"-prosjektet hjelpte.

Lenke til kommentar

Fått vite at det venter en fast plass på meg når mine første 6 måneder gjennom bemanningsbyrå er omme. Godt å vite mens jeg pynter på portfolio og lærere meg Java programmering. Dog, det gir meg smaken av penger. Og tanken på å gå til lærlingestilling med over en halv lønn mindre i inntekt i ett år er litt urovekkende.

Lenke til kommentar

Eurogamer ga Medal of Dutyfield: WORF IGHTER 5/10.

Om berre dei kunne gå tilbake til 2010 og gjere det same med det, uh første (i rebooten), som dei av uvisse årsaker ga 8/10.

Fascinerande korleis det tok pressa to-tre år å få med seg at generofest-imitatørar er uinteressante.

Lenke til kommentar

DD kommer faktisk i kveld også, skal overnatte til i morgen. Dette føles så utrolig rart. Jeg er så glad og ett eller annet sted inni meg er det en stemme som ganske rolig og fint forteller meg at det ikke lenger er noen vei tilbake, det er ikke lenger skjær i sjøen - forholdet står der og venter på oss når vi kommer dit.

Nå gjenstår det bare å få henne til å si at hun er forelsket i meg og få henne til å innse at av og til er byttet viktigere enn selve jakta. Det kom nesten for dagen i går at hun har følelser for meg (selv om det jo på mange måter er tydelig når hun en gang kysser meg selv etter å ha sett meg i bare boxeren), men det var mer en vag innrømmelse - noe som fikk meg til å danse resten av kvelden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...