AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hun vet akkurat hva jeg syns om henne, og nå vet jeg litt mer om hva hus syns om meg. Jeg kler generelt ikke lue men ser bra ut i grønt. Og masse annet rart som vi har prata om i dag/kveld som gjør at jeg gliser omtrent like mye om jeg gjorde når jeg fant ut om henne og meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Hele denne greia er komisk. Lykke til. (positivt komisk, ikke latterlig komisk) Endret 23. oktober 2012 av Slimda Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå må du utdype Nå gjenstår det bare å se om hun/du finner ut hva DD betyr Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Du får skyndte deg å edite innlegget hvor du skriver hva DD betyr. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå må du utdype Det er som en romantisk komedie i tekstformat, kort fortalt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Du får skyndte deg å edite innlegget hvor du skriver hva DD betyr. Næh. Finner hun det ut finner hun det ut, jeg er litt nysgjerrig på hvor nøye hun kommer til å lese Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har bare antatt at det er puppestørrelsen, jeg. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Har det andre meninger utenom det? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Tenkte òg det var ein referanse til cupstorleik, men det er visstnok ei forkorting for "draumedama" (eller drømmedama, om du vil). Korleis "fann ho" tråden, eigentleg? :| Endret 23. oktober 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Veit det ikke er det, men ser ikke får meg annet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Betyr dette at jeg må passe på hva jeg skriver? Føler meg litt som når pappa la meg til på facebook Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Korleis "fann ho" tråden, eigentleg? :| Hun snoket vel på PC-en hans. Har sikkert allerede opprettet en tråd på KG hvor hun dels får råd om å dumpe AltF4 fordi han prater om henne på et forum og dels blir skjelt huden full for å snoke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 "HJELP MEG KG, KJÆRESTEN MIN SKRIVER TING OM MEG I FORUMTRÅDER PÅ INTERNETT HVOR DET ER FREMMEDE" Hadde vært tidenes eksperiment i metahumor. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hun stjal rett og slett mobilen min. Brukte en god stund på å finne brukernavnet mitt, men hun greide til slutt å koble Gullstikka og meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 TYV! KRIMINELL! BARBAR! DUMP HENNE ELNS LIKSOM!??! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Hehe, hun erobrer altså ditt territorium og gjør det til sitt eget, virker som ting går kjempefint mellom dere. Og til AltF4's DD. Ja, Gulstikka er den typen referanse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Aldri. Ikke etter i dag i hvert fall. Hahah Nice one Ridder! Endret 23. oktober 2012 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) DD = Drømmedama, som Zealuu sa. Forresten, AltF4 har i lengre tid slitt med en farlig og uhelbredelig blanding av gonoré og herpes. Endret 23. oktober 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 Og han har et homofilt forhold til en annen her inne, bak ryggen på en tredjepart. Alt står svart på hvitt i loggen til Minecraftserveren min. Utleveres ved forespørsel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2012 DD mener dere er slemme med henne. Og jeg skal hilse og si at hun følger med på tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå